*Charakter Ask*
-EMILY-
Co cítíš k Martinovi,Kájovi a Honzovi? Moje city k nim se docela změnily. Martin je nejlepší kamarád. City k Honzovi a Kájovi se prohodily. Už to ale není tak jako dřív.
Kdyby jsi si musela vybrat s kým by jsi jela do Amstrdamu byl by to Honza, Martin nebo Kája? Byl by to asi Kája. Tomu jedinému nejvíc věřím.
Chtěla by ses vrátit k Honzovi? Je to pro mě těžká otázka. Honza byl kluk, kterého jsem kdy takto milovala. Už je to ale bohužel pryč. Mělo to tak být a já to nezměním.
Miluješ doopravdy Káju? Nevím co k němu cítím. Možná je to láska a možná je láska moc silné slovo. Nemůžu to přesně určit
Kdyby se nic z toho s Lukášem nestalo a chodila by jsi pořád s Honzou, byla by si šťastná? Rozhodně ano. Honzu jsem milovala a nelituju toho, co jsem s ním prožila.
Honza nebo Kája? Vím jistě že k Honzovi ještě něco cítím a proto je pro mě těžké se takto rozhodnout.
kam sníš že se podíváš? Můj sen byla Amerika. Teď je to ale asi Francie
Jaké zdravotní problémy? Mám poškozené plíce. Nemůžu se namáhat s dechem, Kouřit (Což nedělám) A musím mít inhalátor. Víc se ale brzo dozvíte.
Jaké bylo, líbat se s Kájou? Byl to nádherný pocit. Jeho rty, jeho dech.
-HONZA-
Cítíš se provinile kvůli Em? Jo, a hodně. Vím že je to jen moje vina.
Přeješ Em a Kájovi jejich vztah? Už jsem jí ublížil dost a jestli je s ním šťastná, tak jim to přeju.
Myslíš že tě Em pořád miluje? Myslím že po tom co jsem ji udělal tak ne.
Jsi za ten Amstrdam na Martina naštvaný? Byl jsem. Ale díky tomu jsme se vlastně udobřili.
Jak jsi věděl o Emiliiných problémech? Hodně jsem se o ni bál, tak jsem se doktora neustále na něco vyptával a on mi to nakonec řekl.
Chtěl by ses vrátit k Em? Určitě. Ale už to asi nepůjde.
Kdyby bylo vše Ok, Em by neměla zdravotní problémy, nebyla by v nemocnici, nestalo by se to, co se stalo, myslíš že by jste byly šťastný pár? Myslím že ano. Miloval jsem ji a kdyby se to nestalo tak bych nebyl schopen ji opustit.
žárlíš na Káju? Trochu jo.
jsi naštvaný víc na Em nebo na Káju? I když bych neměl, tak na Káju.
Máš Káju pořád rád, nebo už tolik ne, když se líbal s Em? Už tak moc ne. Je to jakoby mi přebral holku, kterou jsem miloval.
Kam jsi zmizel a jak jsi se cítil, když jsi je viděl líbat se? Byl jsem v Pardubicích a pak dlouho v zahraničí. A když jsem je viděl, měl jsem chuť mu vrazit. Moc dobře jsem ale věděl že už to není moje věc.
-MARTIN-
Byl jsi radši když Em byla z Honzou nebo teď když je s Kájou? Hlavně ať je šťastná. Po tom co se stalo si nic jiného nepřeju.
Nebál ses reakcí ostatních kvůli tomu letu? Bál, ale musel jsem to risknout.
Kdyby jsi v Amstrdamu potkal Lukáše co vy jsi udělal nebo jaká by byla tvoje první reakce? Rozhodně bych ho nenechal jen tak projít. Nenávidím ho.
ČTEŠ
Secret •Martin•MenT•Kovy•
FanfictionJe jí teprve šestnáct let. Její život je jako zlý sen, ze kterého se chce každý rychle probudit. Noční můra, kterou ona musí žít, dokud jí do života nevstoupí 3 chlapci, kteří jí ukážou, jak může být život úžasný. První clapec ji ukáže, jaké to je...