Posledních devět dní prázdnin. Martin, Honza a Kája spí dnes u mě a zítra jedeme. Jedeme přesně tam kde jsme naše prázdniny začali. A chceme je tam taky ukončit. Jedeme na chatu u vody.
Moc se tam těším. Bude to poslední letní výlet.S Honzou jsme o tom ještě nikomu neřekli. Popravdě se trochu bojím Martinové reakce. A myslím si že Kája už něco tuší. Řeknu mu to co nejdřív. Zatím si s tím nebudu dělat hlavu.
_____
Honza už je u mě. Sedíme na gauči, mám hlavu opřené o jeho rameno a koukáme na
" jak jsem poznal vaši matku"Za chvíli zazvonil zvonek. To bude určitě Kája, protože Martin nezvoní. Má klíče. Ani nevím kde k nim přišel ale jednoho dne je prostě měl.
Šla jsem otevřít. Stál tam s taškou věcí. Měl na sobě šortky a tričko s krátkým. Vešel dovnitř a obejmul mě.
,,Ahoj" pozdravili jsme se.,,Čauu všichní" vtrhl dovnitř Martin než jsem zavřela dveře. ,,nazdar Martine" pozdravili se všichni.
,,Ahoj Emile" obejmul mě. Dlouho jsme se totiž neviděli. Byl na akci.
,,Čau Manino." nesnáším když mi tak říká a on zase nesnáší tohle. ,,Co že jsi tak veselej?" divila jsem se, protože je přeci jen skoro konec prázdnin. A to není snad nikdo veselej.
,,Ani nevím. Mám dnes dobrou náladu"
Jen jsem se zasmála a šli jsme do mojeho pokoje. Kluci si tam dali věci. Bylo devět večer a už byla skoro tma. Martina napadlo že si pustíme film a obědnáme pizzu.,,Já chci s kukuřicí" Vykřikl Kája.
,,Bleh.. Dej tam radši houby" Ozval se Honza.,,To já nejím. Chci tam olivy"
Zaprotestovala jsem.,,Fuuj. To slovo už nikdy neříkej " Zašklebil se Kája.
,,Myslíš olivy!?" šibalsky jsem se usmála.
,,Olivy!...To nejlepší jídlo na světě. Hmmm!" začala jsem křičet a on se za mnou rozběhl. Chytil mě a oba jsme spadli na zem. Sedl si na mě obkročmo. Jednou rukou mi držel ruce a tou druhou mě lechtal.
,,Odvolej to!" smál se. Smíchem jsem nemohla popadnout dech.
,,O-odvo- lávám" řekla jsem v záchvatu smíchu.
,,Cože? Neslyším!" nepřestával mě lechtat.
,,Kaj-Kájoo. P- pros-" nemohla jsme říct ani jedno slovo. Jsem nehorázně lechtivá a on to moc dobře ví.
,,No dobře" přestal mě lechtat a slezl ze mě. Pomohl mi vstát. Hned jak jsem byla na nohách tak jsem ho jemě praštila do hrudníku. Kluci na nás jen pobaveně koukali a my šli zpět k počítači.
,,Tak už se konečně dohodněte" zasmál se Martin.---------
Zazvonil zvonek a všichni jsme rychle seběhli dolů. Byli jsme jako divá zvěř co týden nejedla. Honza otevřel dveře. Stála tam zmalovaná blondýna a v ruce držela tři krabice od pizzy.,,bude to čtyřista-sedmdesát korun" Řekla takovým sladkým hlasem. Div nezačal Honza slintat. Dal jí peníze a vzal si pizzu. Ale ona pořád neodcházela.
,,A vaše jméno?" zeptala se ho a u toho si začala točit vlasy. To vážně? on jen tak stál a snažil se vykoktat svoje jméno. Když jsem to viděla doběhla jsem ke dveřím a opřela se o futra.
,,Jmenuje se Honza, že zlato?" Řekla jsem podívala jsem se na Honzu a usmála se na ni.
,,Aaha. Tak naschledanou" nervózně odpověděla a šla rychle k autu.
,,Naschlé" zavolala jsem a šla do domu.
Martin a Kája se váleli smíchy po zemi a já se musela smát taky.
,,Viděli jste ten její pohled?!!" Vyprskl Martin a nepřestával se smát.
,,Málem ti ukápla slina" zasmála jsem se a ukázala na Honzův ret.
,,Nikdy v životě jsem neviděl zmalovanější holku, tak jsem z toho byl trochu vedle noo" zvedl ruku na svojí obranu.Po chvíli jsme šli do pokoje.Martin dal do telelevize flešku. Lehli jsme si všichni na moji velkou postel a přikryli jsme se peřinou.
,,Takže. Mám tu tři filmy" vzal si ovladač do ruky a začal číst. ,,Deadpool, Madagascar aaa inside house" Řekl
,,Madagascar" vykřikla jsem hrozně rychle protože vím že budou chtít horor.
,,horor..horor!" začal Kája s Honzou skandovat.
,,Dáme ten horor ať se má Emil čeho bát" zasmál se Martin. Já jsem se natáhl přes Honzu a kraštila Martina do břicha. Chvíli hrál jak hrozně ho to bolelo a nakonec zapnul film.
ČTEŠ
Secret •Martin•MenT•Kovy•
FanfictionJe jí teprve šestnáct let. Její život je jako zlý sen, ze kterého se chce každý rychle probudit. Noční můra, kterou ona musí žít, dokud jí do života nevstoupí 3 chlapci, kteří jí ukážou, jak může být život úžasný. První clapec ji ukáže, jaké to je...