vzbudila jsem se a dveře byly pootevřené. Honza nikde a tak jsme šla do kuchyně. ,,Dobré ráno" řekl a dal na stůl čaj. ,,dobré" odpověděla jsem a sedla si. ,,ty vaříš jo?" zasmála jsem se. ,,Pokouším se" usmál se a dal na stůl palačinky. sedl si a oba jsme začali jíst. ,,co se ti vlastně stalo?" nechápavě jsem se na něj podívala a on ukázal na můj rozbitý ret. ,,Ajo.. no se Sárou jsme blbly" zasmála jsem se a upila čaj.
,,tak to jo" zasmál se taky.------------
,,nemám ráda tuhle písničku" vzala jsem jeho mobil a zapla písničku "all we know" a usadila se dos edadla. ,,Hej ale mě se líbila" vykřikl. ,,Blbý" vyplázla jsem na něj jazyk a on písničku zesílil. Konečně jsme dorazili na místo. oba jsme vystoupili a Honza se opřel o auto. chvíli koukal do mobilu a pak se podíval na dveře od velikého paneláku. ,,Co mu tak trvá..Je jak ženská" vrátil svůj zrak opět k mobilu. ,,Ccc.." udělala jsem a on se na mě vysmátě podíval a pak na dveře které se otevřely a vyšel z nich Karel. ,,No konečně" prohlásil Honza a sedl si do auta. ,,Ahoj" obejmula jsem ho ,,Ahoj" Řekl a šel k autu. ,,Hodíš mi to prosím dozadu?" podal mi svůj batoh a já ho dala do kufru. mezitím si samozřejmě sedl dopředu. Otevřela jsem zadní dveře a sedla si. ,,to jsem mohla čekat" on se otočil a poslal mi vzdušnou pusu.
----------
dojeli jsme zpět do Prahy a já zavolala Martinovi. ,,Ahooooj Manino" Křikla jsem do telefonu. ,,Čauuu Emile..co potřebuješ" ozvalo se z telefonu. ,,Nechceš jít se mnou Honzou a Kájou do kina?" Zeptala jsem se ho a vystoupila z auta. Byli jsme u mě před barákem a Kája si vytahoval věci. Jelikož naši nejsou doma tak budeme dnes spát u mě. ,,Jasně že jo. A v kolik?"zeptal se mě. ,,Za půl hoďky u mě" Řekla jsem do telefonu. ,,Budu tam" Zavěsila jsem telefon a vešla do domu. Oba si samozřejmě zabrali celý gauč, jak jinak. Musela jsem se tomu zasmát. Chlapi. Donesla jsem jim pití a sedla si na malý kousek gauče který ještě nestihli zabrat. Chvíli jsme koukali na televizi. Dávali Mentalistu. je to jediná kriminálka na kterou se dívám.
Otevřeli se dveře a došel Martin. ,,Nazdár" Zavolal na nás a my ho pozdravili taky. Vstala jsem a rychle utíkala nahoru se převléct. Dala jsem si sukni a košili. Aspoň do kina můžu vypadat slušně. do malé taštičky jsme si dala mobil (jak jinak) a peněženku. sešla jsem schody a všichni na mě čekali. Honza a Kája byli u auta a Martin čekal u dveří. Díval se na mě a hrozně hezky se usmíval. ,,Páni" vydechl a já šla k něm. ,,Zavři tu pusu" rýpla jsem si do něj. On se zašklebil a já si obouvala boty. ,,A nečum mi na zadek... Vím že je pěknej " zavrtěla jsem s ním a on se hlasitě zasmál. Vyšla jsem ven a sedla do auta. Oba už seděli a já si sedla s Martinem dozadu.
Zaparkovali jsme u kina a šli si vybrat film. moc toho nedávali ale nakonec jsme vybrali horor "Inkarnace" Koupili jsme popcorn kofolu a šli jsme si sednout. byly reklamy a já šla ještě na záchod. Podívala jsem se do zrcadla a musela jsem se usmát. Nikdy jsme to na sobě neměla. Vždy jsem se bála že mi to někdo zničí. Upravila jsem si vlasy a vyšla ze záchodů. Ve stejnou dobu vyšel i Martina já šla k němu. ,,Tak jdeme?" Zeptala jsem se ho ale on nešel. ,,No chci ti něco říct..Dnes ti hrozně sluší a ono je to důl-" nedořekl to. ,,Hej už to začalo" Doběhl pro nás Kája a já se na Martina podívala. ,,Řekneš mi to potom" Usmála jsem se a on kývl.
----------
,,To byla hrozná kravina" Řekl Martin. Všichni jsme souhlasili protože co si budeme povídat stálo to za houby.
Došli jsme domů asi v devět. Karel navrh že půjdeme ještě ven. Ale já měla lepší nápad.
,,Co takhle bazén" navrhla jsem a ukázala na dveře které směřovaly na zahradu. Všichni kývli a já se rozběhla na zahradu. Jen jsem si vuzula boty a skočila do vody. Martinn hned za mnou a pak i Honza a Kája. Cákali jsme po sobě, topili se, hráli kohoutí zápasy a prostě jsme byli jak malé děti.
Asi po hodině jsme vylezli z vody a já se šla do koupelny usušit.Převlékla jsem se do pyžama a sušila si vlasy ručníkem. Někdo zaklelpal a já ho pustila dál. ,,copak? " usmála jsem se na něj do zrcadla.
,,chci ti to říct" otočila jsem se na něj a ručník položila na umyvadlo. ,, mám tě rád" koukal do země. ,, však já tebe taky Martine" usmála jsem se. Vypadal hrozně zvláštně. Už to nebyl ten vtipnž Martin. Byl vážný.
,,ty mě nechápeš" přistoupil blíž. Naklonil se ke mě a dal mi lehký polibek. Odtrhla jsem se a podívala jsem se mi do očí. ,, promiň" podívala jsem se do země.
,,ježiši Kriste.. jsem hrozný vůl."chytil se za hlavu.
,,ne nejsi" pohladila jsem ho po rameni.
,,nevím co to do mě vjelo.. Můžeme dělat jakože nic? " zvedl hlavu a já kývlaUž máme za sebou tolik kapitol a ještě se toho nic moc nestalo.. Ale slibuju vám že to bude brzo.
Budu moc ráda za vote a konentář
Enjoy❤
ČTEŠ
Secret •Martin•MenT•Kovy•
FanfictionJe jí teprve šestnáct let. Její život je jako zlý sen, ze kterého se chce každý rychle probudit. Noční můra, kterou ona musí žít, dokud jí do života nevstoupí 3 chlapci, kteří jí ukážou, jak může být život úžasný. První clapec ji ukáže, jaké to je...