65

1.3K 101 78
                                    

Vee_photos <--- prosím všichni follow na insta <3

O 8 let později

Dnes má Honza 26. narozeniny a my jsme se rozhodli mu přichystat takovou menší oslavu u nás v domě. Honza se měl v šest vracet z práce, takže jsme měli ještě dost času.

Pozvala jsem jen naše kamarády. Slavili jsme jako dřív. Jen nás o trochu přibylo. Byl to takový malý přírustek do rodiny.

Za pár minut došla Mal s Martinem. Donesli dárky a spoustu jídla. Ani jsem nestihla nic říct a už došel i Kája. Objala jsem ho a hned za ním se objevila jeho přítelkyně Nikol (ne Shopaholic ) a v náručí držela malou Amálku. Byla jsem z ní hotová pokaždé když jsem ji viděla. Byla tak hrozně roztomilá až to ani nebylo možné.

Abych vám to upřesnila, tak Amálka je Kájova dcera. má už dva roky. Nikol a Kája se seznámili před sedmi lety. Ani jeden z nich dítě neplánoval, ale oba jsou spokojeni. Všichni jsme byli hrozně šťastní, když nám to Kája oznámil. Nikol je velmi milá holka a s Kájou jim to sluší.

Hned jsem si Amálku převzala, aby si mohli odložit věci.

Všechno jsme nachystali, dodělali poslední úpravy jako jsou balónky a podobně a čekali jsme na Honzu až dojde. Sice nevím co pro něj mají ostatní, ale myslím si že můj dárek bude ze všech nejlepší a taky ho jen tak neomrzí jak to často u dárků bývá.

Začaly se odemykat dveře a my už jen čekali až se ukáže. Vešel dovnitř a všichni jsme vykřikli: ,,Všechno nejlepší"
V jeho obličeji bylo vidět nadšení.
Došla jsem k němu a políbila ho. ,,Všechno nejlepší lásko" šeptla jsem a usmála se.
Honza se se všemi přivítal a já šla přichystat nějaké občerstvení.

Všichni se usadili na gauči a začali mu předávat dárky. Dostal dost věcí. Byly to skvělé a hlavně vtipné dárky.

,,A teď já" přede všechny jsem si stoupla a z hluboka se nadechla. ,,Můj dárek je tak trochu neobvyklý" odmlčela jsem se a všichni mě jen se zvědavostí v očích pozorovali. ,,Předem ti říkám, aby sis dobře rozmyslel svoji první reakci" zasmála jsem se pro uklidnění sama sebe.
,,Pojď za mnou" vyzvala jsem ho nahoru a on se postavil naproti mě. Ostatní nás stále jen pozorovali a nic neříkali. Chytila jsem jeho ruce a opatrně mu je přiložila na moje břicho.

Mal se okamžitě se slzami v očích chytila za pusu. Martin s Kájou se na sebe překvapeně podívali a v místnosti bylo ticho.

,,Panebože" vydechl Honza po chvilce zmatení a přemýšlení jestli je to skutečný. ,,Myslíš to vážně?" podíval se mi do očí a stále měl velmi vyděšený výraz. Teda aspoň mi to tak přišlo. S úsměvem jsem kývla hlavou a on mě chytil a vyzvedl mě do vzduchu. ,,To není možný" Položil mě na zem, jeho výraz se změnil na radostný. Políbil mě a otočil se na ostatní. ,,Já budu táta" vykřikl a všichni se hned zvedli a Honzu objali. Vtáhli mě k nim a pořádně mě drželi.

Kája s Nikol  odešli brzy kvůli Amálce a Martin s Mal odešli před malou chvílí.

Po dlouhém dni jsme si konečně lehli do postele. Honza se otočil ke mě a já se na něj podívala. ,,Jsem tak hrozně šťastný" řekl s velkým úsměvem a dal mi pusu na rty. ,,Jak dlouho to víš?" Zašeptal směrem ke mě a já se na něj otočila celým tělem. ,,Asi 4 dny. Chtěla jsem ti to dát jako dárek." Pousmála jsem se. ,,Je to ten nejkrásnější dárek" Byla jsem tak hrozně šťastná že má radost. Neplánovali jsme to, a proto jsem se bála že nebude rád. Byla jsem z jeho reakce příjemně překvapená. Sice jsem o dítěti taky nijak nepřemýšlela, ale nevadí mi to. Budu ho mít s někým koho miluji a to je hlavní.

Secret •Martin•MenT•Kovy•Kde žijí příběhy. Začni objevovat