32

1.6K 107 19
                                    

Pohled Honzy

Probudil mě něčí hlas který vycházel z chodby. Promnul jsem si oči a vedle mě ležela Emily. Oba jsme byli nazí. Ona se probudila a chtěla něco říct. Rychle jsem ji utišil a ukázal na dveře do pokoje. Někdo byl na chodbě. Oba jsme byli potichu a poslouchali.

,,Honzoo!" Ozval se Karel. Emily vykulila oči a rychle se celá přikryla peřinou tak aby ji nešlo vidět. Do pokoje vtrhl Karel a zastavil se ve dveřích. Vypadal vyděšeně. Tak ještě aby ne když mě přistihl v posteli s "neznámou" holkou. Emily nebyla vidět, takže nic poznat nemohl. chvíli tam tak stál a už chtěl něco říct.
,,Počkej v kuchyni" Přerušil jsem ho. On jen zakýval hlavou a odešel. 

,,To bylo o fous" Vylezla z podpeřiny. ,,Ale proč jsem nahá?" Byla zmatená. A já po pravdě taky. Vůbec nic si nepamatuju a ona očividně taky ne. Oba moc dobře víme co se stalo ale jen nevíme jak a proč.

,,Panebože, musím pryč" když jí to došlo okamžitě se -s obmotanou peřinou kolem sebe- zvedla a posbírala všechny svoje věci. Otočil jsem se a ona se oblékla.
,,poprvé se opiju a hned se s někým vyspím. Jsem hrozná. A ještě k tomu s mím kamarádem a navíc si nic nepamatuju. Nic z toho jsem nechtěla" říkala tiše roztřepeným hlasem.
Jen jsem seděl na posteli a snažil se vybavit si aspoň něco. Pamatuju si že jsme tančili. A pak šli domů. Nic víc.

,,A jak se dostanu ven, když je tam Kája?" byla hrozně nervózní.

,,vyjdu ven a zabavím ho. Stejně neví že jsi to ty, tak ho nebudeš zajímat" šel jsem k ní a obejmul ji.
,,Neboj, všechno bude dobrý"
Usmála se a já vyšel ven z pokoje. Šel jsem do kuchyně kde seděl Karel. Sedl jsem si za ním a Emily šla do koupelny kde si vzala svoje šaty. Obula si boty a utekla pryč.

,,Jen jsem se chtěl zeptat jestli nevíš kde je Emily. Nikde jsem ji nemohl najít" řekl Karel.
,,Měla by být doma. V noci už tam být nechtěla" falešně jsem se usmál.

Pohled Emily
Šla jsem pomalu domů. Pořád jsem přemýšlela nad tím co se stalo. Proč k tomu muselo dojít? Co když se to dozví Martin? Nebo Kája?
Tyhle otázky mě běhaly hlavou pořád dokola.

Došla jsem domů kde jsem byla jako vždy sama. Hned na mě ale skočil Marley. Pořádbě jsem ho podrbala a pohladila. Dala jsem mu jídlo a pití a šla do pokoje. Lehla jsem si na postel.
Začala jsem brečet. Byl to vodopád slz který nešel zastavit. Měla jsem pocit že jsem všechno zkazila. Zase.

Někdo zazvonil a Marley začal štěkat. Šla jsem k zrcadlu a utřela si slzy.

Ozevřela hsem dveře a byl tam Kája. Vešel dovnitř a nic neříkal. ,,Co potřebuješ?" zeptala jsem se.
,,Vím že jsi to v té posteli byla ty" díval se mi do očí.
,,Eeh.. V jaké posteli?" snažila jsem se být klidná ale byl to spíš opak.
,,Emily..viděl jsem tvoje boty"
Hned jak tohle dořekl tak jsem se rozbrečela. Obejmul mě a držel.

,,Já- já to tak nechtěla" pořad jsem brečela v jeho obějtí.
,,Já vím. To bude v pořádku. Mě můžeš věřit a to víš" usmál se a pustil mě.
,,Děkuju' řekla jsem a oba jsme si šli sednout na gauč.

Řekla jsem mu všechno co si pamatuju ze včerejška. A on mě trochu podoplňoval. Vzpomněla jsem si na všechno kromě toho jak jsem se dostala k Honzovi. Budu se  muset zeptat jeho.

Kája u nás byl dlouho a já za to byla hrozně moc ráda. Povídali jsme si, hráli hry, koukali na televizi.

,,hele co kdyby jsme šli navštívit toho našeho alkoholika" zasmál se.
,,je vůbec doma?" zasmála jsem se taky.

,,No psal mi že má hroznou kocovinu a stejně jako vy si ni nepamatuje. Ještě že já jsem moc nepil" vypla jsem televizi a šli jsme.

Došli jsme k jeho domu a zazvonili jsme. A hodně dlouze.
,,Co chcete" ozval se nepříjemný hlas ze zvonku.
"Tady Karel. Někoho ti vedu tak otevři" ze zvonku se ozvalo jen Martinovo zamručení a dveře se otevřely.

,,Vypadáš hrozně" řekla jsem když jsem před námi viděla martina jen v trenkách obmotaného peřinou s rozcuchanými vlasy a kruhy pod očima.
,,Aspoň neřvěte" řekl nevrle.
S Kájou jsme se museli smát.
,,Hahaha" ironicky s zasmál a šel si sednout na svoji postel.

,,Mám pocit jako kdybych si tu oslavu užíval víc jak ty" zasmál se.
,,To rozhodně jo"
Zasmál se Kája.


Tak dneska trochu kratší. A nevím co k tomu mám psát. Tak jen doufám že se vám to líbilo a budu moc ráda za vote a komentář
Enjoy💕

Secret •Martin•MenT•Kovy•Kde žijí příběhy. Začni objevovat