Už jsem byla unavená tak jsem si šla lehnout. Šla jsem do svého pokoje kde na zemi ležel kufr a v něm ještě pár věcí co jsem si nestihla vybalit. Nechám to na zítřek. Lehla jsem si do postele a hned jsem usnula.
*Ráno*
Vzbudila jsem se v osm hodin. Nikdy tak brzo nevstávám. Už se mi nechtělo spát tak jsem šla do kuchyně kde jsem si vzala rohlík a udělala si kakao. Sedla jsem si na terasu a snídala. Za pár minut jsem slyšela jak se otevřely dveře od pokoje a vyšel Honza. ,,Dobré ráno Em,, Řekl a usmál se na mě. ,,Dobré,,..Usměv jsem mu oplatila a on si ke mě sedl. ,,Nechceš něco na snídani?,, Zeptala jsem se ho a on jen zakroutil hlavou že ne. Začali jsme si zase povídat. Honza je hrozně fajn. Mám pocit jako bych ho znala věčnost. ,,A z kama se znáš vlastně s Martinem?,, Zeptala jsem se ho. ,,Z youtube,,. Pozvedla jsem obočí a jen na něj dál koukala. Trochu jsem to nepochopila. Jak ho může znát z youtube? ,,No Jsme youtubeři ale to ti Martin určitě řekl,,. Pořád jsem na něj koukala s pozvednutým obočím. ,,nebo ti to neřekl?..Víš co je to vůbec youtuber?,,. ,,No slyšela jsem o tom ale nikdy jsem se na ně nedívala..A to mi chceš říct že jsi youtuber a Martin taky?,, On jen kývl hlavou. ,,I Karel je youtuber..To jsem fakt nevěděl že si se nikdy nedívala na yotubery,,. ,,No jo nikdy mě to moc nelákalo. Na youtube si pouštím jen písničky,,. on se na chvíli zapřemýšlel a řekl ,,A nechtěla by jsi s námi natočit video?,, Nadzvedl obočí a já nevěděla co mám říct. Bylo by to fajn ale co kdyby se to dozvěděli děcka ze třídy. Pak by nastalo peklo. Ale jsou prázdniny nesmím na to myslet. ,,Prosím bylo by to super,, Řekl a udělal na mě psí oči. ,, No tak jo,, Řekla jsem a on se hned usmál já jsem mu úsměv oplatila. Chvíli jsme na sebe jen tak koukali. Najednou se ozvala z kuchyně rána a Karlův hlas. ,,Auu.. Do háje ,,. Oba jsme se zvedli a šli se podívat co se stalo. Vešli jsme dovnitř a na zemi seděl Karel držel si nohu a kolem něj byly střepy. ,,Co se ti proboha stalo..?,, Řekl s úsměvem Honza. ,,No chtěl jsem si udělat kafe spadl mi hrnek a ještě jsem na to šlápl,, Řekl Karel a pořád si držel nohu. Šla jsem pro lékárničku sedla jsem si ke Karlovi a řekla mu ať mi ukáže nohu. On si ji pustil a já mu vytáhla z nohy malý střep. Kňučel jako malá holka. Nakonec jsem mu to jen natřela a přelepila.
Šli jsme si sednout ven a za nedlouho jsme slyšeli i Martina. ,,Do prdele,,. V tu chvíli jsme si všichni uvědomili že jsme neuklidili ty střepy a všichni jsme rychle vběhli do kuchyně. Martin tam jen stál a koukal na podlahu. ,,Málem jsem na to šlápl,, Zasmál se a my si oddychli.
Střepy jsem zametla a kluci mezitím seděli venku. Došla jsem za nimi a oni něco řešili hned jak mě uviděli tak se na mě všichni podívali a řekli ať si za nimi jdu sednout že prej plánují video i se mnou.
Sedla jsem si k nim a oni začali plánovat co budeme natáčet..nejprve navrhovali nějaké challange. A pak Honza navrhl ,,nikdy jsem". Vůbec netuším co to je za hru ale jelikož všichni souhlasili tak jsem souhlasila taky. Kluci mi vysvětlili o co ve hře jde a mě se to celkem líbilo. Řekli jsme si ale že to budeme hrát až večer. Martin ještě napsal na fb status ať mu píšou otázky nebo spíš věty na hru.
celý den jsme blbli ve vodě a hráli kohoutí zápasy jak ve vodě tak i na suchu..hodně jsme se u toho nasmáli. S klukama je fakt sranda.
*Večer*
už byla tma tak jsme se rozhodli že půjdeme do pokoje natáčet..Martin najel na facebook a přečetli jsme si věty a usoudily že vybereme jen pár a zbytek si vymyslíme.
sedli jsme si na postel nastavili kameru vzali si každý sklenici s džusem a jelikož se všichni dohodli že to bude Martinovo video tak Martin začal. ,,Čauu všichní !!!..dnes jsme se tady rozhodli natočit video nikdy jsem společně s Mentem, Kovym a naší kamarádkou Emily,,. Hned jak řekl moje jméno tak jsem se usmála a zamávala jsem na kameru. ,,Takže na facebook jsem vám napsal ať nám píšete věty do videa, Ale jelikož většina jsou retardované, tak jsme se rozhodli že si je vymyslíme sami.,, Hned jak to Martin dořekl tak jsme začali s otázkami. Dozvěděli jsme se o sobě spoustu zajímavých a taky trapných věcí. například že Karel pozvracel svojeho kamaráda. Martin v páté třídě chodil na holčičí záchody. Honza dostal poznámku za to že nabaluje třídní učitelku a o mě toho bylo taky hodně.
Po pár minutách jsme vypli kameru a rozhodli se že si teď zahrajeme bez kamery a s něčím lepším. Karel šel do kuchyně pro něco lepšího k pití. Za chvíli se vrátil a v ruce držel vodku.
Tak jsme začali hrát a ze začátku jelikož jsme byli ještě při smyslech tak to nebylo nic moc. Po pár minutách jsme už byli všichni trošičku nalití. ,,Nikdy jsem nemiloval kamarádovu holku,,. Hned jak to Karel dořekl tak se Honza napil. ,,Nikdy jsem nespala s youtuberem/youtuberkou,, Řekla jsem a sledovala kdo se napije. Nikdo. ,,Ani ty?,, Zeptal se mě Honza a já zakroutila hlavou. ,,Tak to musíme napravit,,. Řekl Honza a šibalsky se usmál. Nic od něj teď neberu vážně protože vím že je opilý. Viděla jsem Martina jak se na Honzu podíval a myslím že kdyby uměl vraždit pohledem tak je Honza už mrtvý. Honza se na Martina podíval a zvedl ruce na obranu. ,,V klidu to byl vtip,,. Řekl a zasmál se. Takhle jsme hráli ještě asi hodinu. Fakt nás to bavilo. Kluci už začali být hodně opilí a perverzní tak jsem si řekla že už půjdu spát. Chvíli jsem ještě z vedlejšího pokoje slyšela hlasy, ale nakonec jsem upadla do říše snů..
Stála jsem uprostřed pokoje. Najednou jsem uslyšela hlasy které vycházely z vedlejší místnosti. Popošla jsem blíže ke dveřím a poslouchala. ,,Je moje a ty ji nikdy nebudeš mít..!,,. Zařval pro mě neznámý muž a já věděla že ten hlas z někama znám ale nemohla jsem si vzpomenout z kama. ,,Ona miluje mě..a já ji taky dostanu,,. Řekl znovu ten hlas a já dál poslouchala. ,,Nemiluje tě..nezná tvoji pravou tvář,,. Řekl druhý muž a já poznala že je to Honza. Ještě chvíli jsem poslouchala jak se Honza s neznámým mužem dohadují a najednou jsem slyšela ránu a jak někdo padal k zemi. Něco mí říkalo že to byl Honza a proto jsem se rozběhla ke dveřím a snažila se je otevřít, Ale bylo zamčeno. Křičela jsem, bouchala na dveře ale bylo to jako by mě nikdo neslyšel. Zády jsem se opřela o dveře a pomalu klouzala dolů. Dala jsem si hlavu do klína a začala brečet..
Čauky♥
Doufám že se vám tento díl líbí. Dneska trochu delší. Chtěla jsem vám to tímhle vynahradit :)...To psaní mi už chybělo
enjoy♥
(1200)
ČTEŠ
Secret •Martin•MenT•Kovy•
FanfictionJe jí teprve šestnáct let. Její život je jako zlý sen, ze kterého se chce každý rychle probudit. Noční můra, kterou ona musí žít, dokud jí do života nevstoupí 3 chlapci, kteří jí ukážou, jak může být život úžasný. První clapec ji ukáže, jaké to je...