19

2K 122 10
                                    

Ráno jsem se probudila v devět. Vedle mě Martin ještě spal. Karel byl na mobilu a Honza spal taky.
,,Dobré ráno" Zašeptala jsem.
,,Dobré" Usmál se.
,,Konečně se někdo probudil, už jsem se začínal nudit" Zasmál se a já se na něj usmála taky.
,,Nejdeme na zahradu?" Zeptal se mě.
,, A co tam?" Na zahradu jsem se ještě ani nestihla podívat.
,, Chtěl bych ti něco ukázat. Mám pro tebe překvapení" Nechápavě jsem se na něj podívala a vylezla z postele.
,,Asi se prvně převleču" Řekla jsem a šla ke skříni.
,,To počká" Řekl a táhl mě do kuchyně. V kuchyni se zastavil a zakryl mi oči. ,,Povedu tě" Řekl a ruce měl pořád na mích očích.
,,Trochu se bojím co to bude" Zasmála jsem se. Pořád jsme šli a najednou jsme se zastavili.

Otočil si mě k sobě a odekryl mi oči. Koukala jsem mu do očí a nevěděla co bude dál. Snad nechce udělat to co si myslím.

Naklonil se ke mě a já se bála co bude dál. hrozně rychle se sehnul vzal mě do náruče a než jsem stihla cokoliv udělat tak mě hodil do bazénu.

Byl strašně studený. Rychle jsem se vynořila a podívala se na Karla. Když mě uviděl tak se začal hrozně smát. Začala jsem se smát taky.
,,Jen počkej". Zakřičela jsem na něj a rychle vylezla z bazénu. Rozběhla jsem se proti němu a on začal utíkat.

Doběhla jsem ho a skočila mu na záda. On zaječel a já se hrozně smála. ,,Vždyť je to studený" Řekl a smál se se mnou. Chvíli jsme tam ještě blbli s vodou a pak nás napadl ten nejgeniálnější nápad. ,,Kluci ještě spí?" Zeptal se mě a já kývla.
,,Napadlo tě to samé jako mě?" Znovu se mě zeptal.
,,Jo" Odpověděla jsem a šibalsky se usmála. Karel odběhl do kuchyně a něco tam chvilku hledal. Nakonec došel s dvěma hrnci. ,,Nic jiného tam nebylo snad to bude stačit"

Oba jsme nabrali vodu a šli potichu do pokoje. Přede dveřmi jsme se ještě zastavili abychom se pořád nesmáli a pak potichu otevřeli dveře. Šla jsem k Honzovi a Karel šel k Martinovi.

,,Tři, dva, jedna". Vylili jsme to na ně a začali se smát. Martin vylítl z postele a začal křičet
,,To si odskáčete, Málem jsem dostal infarkt" Honza si rychle sedl a zamračil se. ,,To si děláte srandu" Hned jak to dořekl tak se ale začal smát.

-----------

Po snídani jsme šli na pláž která od nás byla jen kousek. Po cestě jsme viděli spoustu obchodů. Řekli jsme se že se sem půjdeme ještě večer podívat. Kluci po cestě ještě chvíli natáčeli vlog.

došli jsme na pláž. Bylo tam dost lidí ale pořád si bylo kde lehnout. Hodili jsme si věci na zem a vyslékli se do plavek. Rozběhli jsme se a utíkali do vody. Voda byla velmi příjemná. Pár minut jsme se jen tak koupali. Pak Martin uviděl ceduli že si můžeme půjčit surf. Šli jsme teda do půjčovny a Martin si ho půjčil. Nikdo jiný nechtěl protože na tom neumí a vlastně Martin taky ne ale i tak do toho šel.

Chvíli jsme seděli na dece a koukali na Martina jak "surfuje". No moc se to tomu nepodobalo. Martin pořád padal. Ale zkoušel to pořád dokola.

Už jsme měli hlad a tak jsme si šli koupit něco na jídlo do stánku hned vedle pláže.

Dala jsem si jen Hot Dog. Kluci si dali kebab.

Šli jsme zpět k našim věcem. Sedli jsme si a jedli.

---------

Už se stmívalo a na pláži bylo čím dál míň lidí. Kluci už dotočili a tak jsme jen tak seděli a koukali na západ slunce. Najednou Honza zapnul písničky. Vyzval mě k tanci a já se zvedla. Hrála písnička "taste the fealing". Začali jsme tancovat a kluci se na nás jen pobaveně koukali. Rozhodli jsme se že jim uděláme show. Tančili jsme ploužáky a všelijáké tanečky na rychlé písničky. Potom se zvedl i Martin a začal tančit s nám. Karel si zapnul kameru položil ji na batoh a připojil se k nám. Asi hodinu jsme tam tancovali vymyšlené tance a hrozně se u toho nasmáli. Chvíli jsem tancovala s Martinem pak zase Karel s Honzou. Vyskočila jsem Honzovi na záda a on tančil se mnou.

Potom jsme šli z pláže domů. Tam jsme si jen odložili věci převlíkli se a šli zase do města.

Bylo to nádherné. Všude plno světel, lidí i obchodů. koupili jsme si pití a dál se procházeli městem. Viděli jsme pár klubů Restaurací a mnoho dalšího. Bylo to prostě super.

Ahoj tak po dlouhé době nová kapitola a budu moc ráda za vote a komentář (nahoře fotka Emily)

Enjoy
(774)

Secret •Martin•MenT•Kovy•Kde žijí příběhy. Začni objevovat