Dojedli jsme pizzu a šli jsme dokoukat film. Jelikož bylo už pozdě tak hned po 10 minutách co jsme film zapnuli , Emily usnula. Vypnul jsem film a opatrně dal notebook na stůl vedle postele. Emily se obrátila zády ke mě a já nás hned přikryl. Bál jsem se jí zezadu obejmout. Asi 5 minut jsem přemýšlel jestli jo nebo ne když se známe takovou chvilku a už spolu ležíme v posteli. Sice jen spíme, nic víc ale i tak kdyby nás někdo viděl mohl by si myslet že jsme spolu. Nakonec jsem ji obejmul zezadu a spokojeně usnul.
Pohled Emily:
Jdu temnou uličkou, Nikde nikdo. V dáli vidím postavu. Jdu k ni. Je to muž. Nejde mu vidět do obličeje protože je tma. Už jsem skoro u něj když v tom se on rozejde ke mě a shodí mě na zem. sedím na zemi zapřená rukama o studenou zem. Koukám na něj a on se jen usměje sehne se ke mě a pošeptá mi do ucha ,,dávej si pozor, nebo to bude horší,,. Zvedne se a jde pryč. koukám se na postavu mizící ve tmě a stále sedím na zemi. Zvedám se ze země a najednou se ocitnu zase na zemi. Co se to děje. Necítím svoje nohy a nemůžu se zvednout. Najednou za sebou uslyším hlas. Ten hlas znám moc dobře.Martin. ,,Jsi v pořádku?,, Doběhne ke mě a snaží se mě zvednout ze země. postavím se, a podívám se Martinovi do tváře. Není to Martin ale znovu ten muž co mě shodil na zem. ,,Říkal jsem ti to,,. Řekne a zákeřně se usměje. Ucítím štiplavou bolest v břiše. Podívám se dolů a vidím krev. Znovu se podívám na muže který opět mizí ve tmě. Padám opět k zemi.
Probudím se v posteli, jsem celá upocená. Martin má svoji ruku položenou na mě. Podívala jsem se na něj. Spokojeně spí. Opatrně zvedám jeho ruku a snažím se vyvlíknout. Nakonec se mi to podařilo. Jdu do koupelny. Pustila jsem si vodu, napustila si ji do dlaní a opláchla jsem si obličej. Rukama jsem se přela o umyvadlo a sklopila hlavu. Ještě nikdy se mi nic takového nezdálo. Někdo mě chytil za rameno a já rychle zvedla hlavu. ,,Jsi v pořádku?,,. Řekne Martin ustaraně. ,,jen zlý sen,,. Usmála jsem se na něj a šli jsme si znovu lehnout jelikož bylo půl druhé ráno. Lehla jsem si zády k Martinovi a on mě objal zezadu. ,,Mám tě ráda Martine,, Zašeptala jsem ,,Já tebe taky,,. zašeptal taky a já se usmála a usnula.
Ráno zazvonil budík a oba s Martinem jsme zabručeli. Martin ho ale hned vypnul a posadil se na postel. já jsem se protáhla a posadila se taky. ,, Achjo..Nejradši bych zůstal tady a celý den se válel v posteli,,. Řekl a já se jen usmála ,,Kéž by to šlo..Ale je to poslední den, tak to snad přežijeme,,.
vstali jsme z postele Marin se šel obléct a já jsem šla do koupelny se učesat a udělat hygienu. Podívala jsem se na sebe do zrcadla a viděla jsem modřinu pod okem. Zatím nešla moc vidět tak jsem ji jen rychle zamaskovala makeupem. Normálně ho nepoužívám. Ale nechci aby to šlo vidět.Vyšla jsem z koupelny a Martin byl už oblečený.
Šla jsem do pokoje a z tašky jsem si vytáhla oblečení. Otočila jsem se a za mnou byl Martin. ,,Ehm.. můžu se převléct?,, .,,A můžu se dívat?,, Řekl a šibalsky se usmál. ,,Ne ne ..nic nebude, aspoň se otoč. zasmála jsem se a Martin udělal smutný obličej a otočil se. ,,Už můžeš,,. Řekla jsem a Martin se otočil. ,,Sluší ti to,, Řekl vzal si tašku a naznačil mi ať jdu.
Ve škole se to všechno táhlo. Už jsem se těšila jak zazvoní na konec školy. Kluci mě dneska nechali. Asi proto že jsem byla pořád jen s Martinem.
Po škole jsem šla domů a Martin mě doprovodil.Před mojim domem jsme se rozloučili a já šla dovnitř. vyzula jsem se a šla do pokoje kde jsem si dala tašku ke stolu a lehla na postel. Vzala jsem si noťas a šla na Youtube. Tam jsem si pustila písničky a projížděla facebook. Došla mi zpráva od Martina. Chvíli jsme si jen tak psali a pak se mě zeptal jestli bych s něma nejela o prázdninách na deset dní k vodě. Souhlasila jsem. Měla jsem jet já on a jeho 3 Kamarádi. Vadim Karel a Honze. sice je neznám ale Martin říkal že jsou to super kluci a že si s něma budu určitě rozumět. Už jsem se nemohla dočkat až pojedeme. Prázdniny jsou ale až za 2 měsíce. Budu muset holt čekat.
čauky♥
dneska trošku kratší díl ale vynahradím vám to :)..Konečně se dočkáte ostatních :)
enjoy♥
(782)
ČTEŠ
Secret •Martin•MenT•Kovy•
FanfictionJe jí teprve šestnáct let. Její život je jako zlý sen, ze kterého se chce každý rychle probudit. Noční můra, kterou ona musí žít, dokud jí do života nevstoupí 3 chlapci, kteří jí ukážou, jak může být život úžasný. První clapec ji ukáže, jaké to je...