,,Mami? můžu zítra spát u Honzy?" sedla jsem si vele mamky na gauč. ,, No mohla, ale můžu ti věřit?" Podezíravě se na mě koukla. ,,Mamí... Jasně že ano" Protočila jsem se smíchem očima. Ona se zasmála taky. ,,Jen se ptám. A nechtěl by dnes dojít na večeři? Aspoň ho líp poznám." Upila svého čaje a podívala se na mě. ,,On dnes nemůže. Zrovna stěhují." Řekla jsem. ,,Aha tak to jo. Tak třeba jindy skus se ho zeptat. ráda bych ho poznala." Mrkla na mě a odešla.
Šla jsem do svého pokoje. Otevřela jsem dveře a nemohla popadnout dech. Bylo to tam jako po výbuchu.všude rozházené oblečení, hračky, tužky a uprostřed pokoje seděla malá blonďatá holčička které by jste klidně uvěřili že přiletěl drak a udělal tam bordel. Ale ve skutečnosti je to malé stvoření kterému říkáme Sára, jen malej smrad co mi právě v mém pokoji znázornila druhou světovou válku.
,,Sáro!" Zakřičela jsem. ,,Co jsi to udělala?" Pořád jsem rozdýchávala to co vidím. ,,No já si jen hrála" Usmála se. ale pravidlo číslo jedna- Nikdy jim nevěřte jejich úsměv. ,,Pane bože!" spadla jsem na kolena a do ruky vzala moje rozstříhané sešity do školy. Nejradši bych se po ní vrhla a jednoduše jí zabila. Naštěstí ale do pokoje vtrhla teta a pomohla mi nahoru. Odvedla mě z pokoje a zabouchla dveře. šli jsme dolů až ke dveřím kde jsem si obula boty. Už totiž vím moc dobře co mě čeká. Nakupování! Nasedla jsem do auta a teta vedle mě. ,,Ber to jako omluvu za Sáru" Usmála se. ,,Taková omluva se mi líbí" Obě jsme se zasmály. Teta pustila nahlas písničky a obě jsme zpívaly.
dojely jsme do nákupního centra a zaparkovaly. Vešli jsme dovnitř a prošli si hned první obchod. Vyšly jsme ven a teta se zastavila a rozhlížela se. koukala jsem na ni a ona se pak vydala doprava. ,,Kam to jdeme?" Zeptala jsem se. ,,Holčičko vždyť ty jsi dnes ještě nejedla"
Došli jsme do restaurace a posadili se hned vedle okna kterým šlo vidět na ostatní obchody. Donesli nám jídelní lístek a já i teta jsme si daly kuřecí salát. ,,Tak povídej jak bylo v Americe? A s kým jsi tam byla?" Zeptala se. ,,No byla jsem tam s Martinem, Honzou a Karlem. A bylo to tam super. Určitě by se ti tam líbilo" Vydechla jsem. ,,No to určitě ano s tolika klukama" zasmála se a já s ní. ,,Nebylo jich na tebe moc?" podívala se na mě. ,,Na co myslíš" Zasmála jsem se. Donesly nám jídlo a já se do něj hned pustila.
Hned jak jsme dojedli tak jsme vyšli ven a přemýšlely kam jít první. ,,Ty prej zítra spíš u toho hezkého kamaráda že?" kývla jsem a ona mě chytila za ruku a vedla mě někam daleko. Zastavily jsme se a ona se na mě otočila. ,,Tadááá" protáhla a ukázala na obchod do kterého se mi absolutně nechtělo. Victoria Secret. ,,Noo" zatvářila jsem se kysele. ,,Ale prosím tě" Mávla rukou a táhla mě do obchodu. Vzala košík a naházela do něj pár věcí. Ani jsme to nestihla sledovat. Za pár minut už měla nakoupeno a i zaplaceno. měla hromadu věcí a vše bylo pro mě. co si myslí že tam budu dělat panebože.
prošmějdily jsme strašně moc obchodů a obě si nakoupily hrozně moc věcí. Teda teta nakupovala pro nás obě. už bylo devět a všechny obchody se zavíraly a my jsme šly už do auta.
Dojely jsme domů a já hned šla do svého pokoje. S obavami co na mě čeká jsem otevřela dveře a kupodivu bylo uklizeno. Ach ta mamka. Tašky jsem ani nevybalovala a jen je položila na zem vyslékla se do spodního prádla a usnula.
---
,,Hmmm.. hezký" zasmála se osoba vedle mě. Jen jsem otevřela jedno oko abych se podívala kdo mě budí. A pak jsem si uvědomila že jsem jen ve spodním prádle. Byla jsem otočená na bok a peřinu měla jen po pas. Rychle jsem si ji posunula víš. ,,Co tu sakra děláš?"
ČTEŠ
Secret •Martin•MenT•Kovy•
FanfictionJe jí teprve šestnáct let. Její život je jako zlý sen, ze kterého se chce každý rychle probudit. Noční můra, kterou ona musí žít, dokud jí do života nevstoupí 3 chlapci, kteří jí ukážou, jak může být život úžasný. První clapec ji ukáže, jaké to je...