Lily pov.
Eu:28?
El:Mnda stiu sunt un pic cam batran dar asta e nam ce face .
Dupa catev minute am anunjs la un conac Drake mia dechis usa si am patruns inautru .Wow e splendid.O canapea mare rotunda din piele de jur inprejurul camerei in mijlocul ei o masuta de cafea o plasma mare pe unul dintre pereti sunt 3-6 rafturi cu carti 4 geamuri imense.Drake mia facut semn cu mana spre niste scari am urcat si am urcat pana ama ajuns intr-o camera cu mobiala abla si albastra un pat mare rosu de 4 persoane cu asternuturi albe cu perne al e si cateva rosi sau al astre.In mijlocul camerei un covor imens albastru pufos.Intr-un colt al camerei se afla un birou alb cu rosu pe el este un laptop negru o tableta alba un telefon rosu o alpta de citit al albastra.In fata camerei este o plasma matr .Un geam de 3 metri imaltime si 5 lungimr cu un balcon in care se afla 4 scauna din piele neagra si o masita de cafea.Toata astea acoperite de o draperie cat geamul de mate neagra.Este cbiar si o baie nu mai are rost sa o descriu cabina de dus ada chiuveta un dulapior ogli da prosoape stiti voi o baie.
Drake:Si iti place?
Eu :O ador e doar a mea?
Drake:Dap...ok cred ca tatal tau tia zis ca mi tea vandut..(zice el asezanduse pe pat iar eu urmandul)
Eu:Mmmda.
Zic eu putin trista.
Drake:Uite de vreme ce vei locui aici trebuie sa sti cate ceva exista reguli prima nu te plimbi de una sigura noaptea prin casa dup ora 23:00 a doua nu ai voir in aripa sta ga acolo se afla lucrurile mele daca ai nevoie de mi e camea mea este la etajul 3 a ta este la etajul 2 o saai cva de urcat dar nu cred ca e o problema.Regula trei daca vrei sati inviti prietenele aici mai intai intreabama.Regula patru voi veni eu peronal dupa tine la scoala s te iah si tot eu te voi duce.5 Orele de mese sunt la 7:30 ...14:30....19:30 nu aj voie sa intarzi.Regula 6 daca nu ma asculti vei fi oedepsita si nu pedepse cum ar fi ca te pun la colt sau mai stiu eu ce nu ..ci pedepse cum ar fi ca te incui in camera saj ca te las fara mancar .In mod normal pedesele ce le aplic eu fetelor sunt +18 dar tu cum ai 16 vo face o exceptie.
Eu:Mai sunt alte reguli inafara de acestea?
Drake:Reguli nu ci avertizari cum ar fica noi doi suntem singuri acasa timp de 3 saptamani atunci imi vor sosi servitori
Eu:Angajati Drake angajati
Drake:Da a gajati acestia ar fi o buctareasa o menajera cativa paznici un gradinar a si cel mai bun prieten al meu Max cu sora lui Emily.
Eu:Mmmbine.
Drake:Stiu ca la inceput este mai greu dar te vei obisnui acuma hai schimb ate vino jos sa mananci si te duc la liceu .
Drake a parasit camera ahh ochi aceia nu o sa mi pot scoate o perioada buna din cap.Ce nai...mi se strange stomacul,imi traspira palmele,tremur,imi bate inima mai tare si toate astea cand e Drake in preajma mea doar nu mam indragostit de un barbat de 28 de ani.Bine cei drept nuarata ca si cum ar ave 28 de ani si sincera o rlatie cu el nu suna a bine.Imi alung aceste ganduri merg la baie fac un dus si imi infasor un prosop deasupra sanilor decis usa dar alunec astept conactul cu pamantul dar nu mai vine deschid ochi si il vad pe Drake .Incerc sami tin prosopul strns deoarece mi sa desfacut.Ma ajuta sa ma ridic defapt el ma ridica si ma pune in pat.
Drake:Esti bine?
Eu:Da mersi.
Drake:Am venit sati spun ca e gata masa si ca afara este destul de frig ai grija cum te imbraci.
Cu astea fiind zise Drake a plecat iar eu mam imbrcat in lenjerie intima alb cu dantela o pereche de colanti negri un hanorac rosu in picioare UGG si parul prins in coc dezordonat
Cobor jos unde il vad pe Drake asezand farfuriile cu mancard la masa ne asezam si incepem sa mancam.
Am splat vasele leam sters si pus la loc acum sunt in masina cu Drake mergand spre liceu.Ajungem si toti ochi pe mine ma dau jos din masina la fel si Drake .
?:Iar tio tragi cu orce baiat pe la colturi?
Cunosc vocea asta pitigaiata ma intorc si dau de..
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...