Drake pov. DATI PLAY LA MELODIE
Focuri de arma se aud .Rahat Lucas nea gasit deoadata pierd controlul motorului acesta cade rostogolinduse cu noi.Suntem intr-o prapastie ma ridic imi dau casca jos si o caut pe Lily cu privirea si nu o gases .
Eu:Lily....Lily unde esti?
Lily:Aici.
Spune ea iesind de printre copaci isi da casca jos merg la ea si o prind inainte sa cada.Este plina de zgariuturi,sange si ramurele prinse in pielea ei dar ce imi atrage atentia cel mai tare este o gaura in abdomen .Drace a fost inpuscata.
Ea:Drake?Ma doare
Eu:Shh gata iubirea mea sunt aici.
O ridic in brate stil mireasa si incep sa fug cu ea prin padure stind ca Lucas este le urmele noastre .
DUPA 2 ORE.
Fug fug si iaras fug .Semnal la telefon nu am Lily pierde din ce in ce mai mult sange e rece si palida.Mainile ma dor ca naiba o asez usor langa un copac iar eu langa ea.
Ea:Drake pleaca.
Eu:Cum?
Ea:N..n..nn nu mai ahh nu mai pot sunt o povara nu ma poti cara la nesfarsit pierd din ce in ce mai mult sange sunt pe moarte Drake nu mai pot ma doare ma doare totul.
Zice ea si incepe sa planga eu o strang tare la piptul meu o simt ca se lasa moale o desprind de mine capul ii este moale la fel si corpul ochi i se inchid usor buzele vineti sunt intredeschise.
Eu:Alisson nu.Alisson stai cu mine nu ma lasa te rog dragostea mea nu nu fa asta te rog ramai cu mine totul va fi bine uitate la mine nu inchide ochi.
Dar era prea tarziu ea inchisese ochi o zgaltai si nimic lacrimile isi fac aparitia pe fata mea nu din nou nu acum cand isfarsit suntem fericiti.Lumini de la lanterne se zaresc in departare o trag pe Lily in bratele mele si ma proptesc cu soatele de trunchiul copacului.Pasi se aud din ce in ce mai aprope lumina este pusa pe fata mea eu inchid ochi si strang mica faptura mai tare in bartele mele.
?:Frate esti bine?
Eu:Max?O doamne Max esti aici.
Max:Da la fel si Kim si Drew haide trebuie sa ajungem la spital .
Eu:Da si repede.
Zic eu in timp ce ma uit la Lily care abia mai respira o iau in brate stil mireasa si incepem sa fugim din nou prin padure pana gasim soseaua.Trece o masina iar noi o oprim.In ea se afla o femeie ce dracu cauta o femeia aici ma rog urcam in masina.
Eu:La spital si repede.
LA SPITAL.
Lily este in sala de operati de 2 ore un doctor iese cu manusile pline de sange si le da jos.
El:Operatia a decurs minunat este in afara orcarui pericol se va trezi peste 2 ore.
PESTE 2 SAPTAMANI.
Lily pov.
De cand cu accidentul Drake e cu ochi pe mine ca pe butelie este enervant cateodata dar mna el zice si citez,,Daca sunt langa tine nimic rau nu ti se poate intampla"Acuma ma aflu in camera noastra stau in pat si ascult muzica la casti usa se dechide si rman uimita cine intra pe ea era....
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...