Niky pov.
-Si eu am zis ce?
Baieti au venit acasa iar acum Ben ne povesteste prima lui relatie.
-Bun am o intrebare pentri Ben.
Zice Jully.
-Aud.
-De cand nu mai esti virgin..
-De la 15 ani tu?
-16...
-A da mil amintesc pe Wiliam Tomson..nu?
-Da..
Zice ea razand.Ne jucam un joc in care fiecare intreaba pe cine vrea dintre noi lucruri persoanale si trebuie sa rapunzi sincer.
-Niky la cati ani tiai pirdut virginitatea?
Ma intreba Ben.
-Acum 3 luni sau ceva de genu..
Zic eu si rosesc Alex ma ia in barate si ma saruta le frunte.
-Ododoo.
Zice Jully.-Alexa la cati ani teai lugulugu prima data?
-La 14 ani .
Ii raspunde Alex lu Ben.
-Bun radul meu..
Zice Jully.
-Niky la cati ani ai avut primul sarut?
-La 3 ani eram la gradinita lam sarutat pe David.
-Ooo...
"****Dupa inca cateva intrebari mergem la somn***
Merg fac in dus si ma imbrac intr-o pereche de chilori albi si bustiera de aceasi nuanta.
Alex vine si ma saruta.
-Tia venit musafiri ...
Ma uit in jos....
-Drace.
-Vino.
Imi zice Alex si ma trage de mana .Imi da chilori jos ii pune in chiuveta da drumul la apa sa se inmoaie.Se duce imi ia o alata pereche tot albi.Ia un servetel.
-Desfa pucioarele.
Imi zice el .Iar eu ca o fata cuminte ascult.Ma sterge usor apoi arunca servetelul imediat la gunoi si ia unul uscat si ma sterge deoarece celallat servetel era ud.Imi pune absorbantul pe chiloti ma ridic imi trag chiloti pe mine Alxe trage apa de la WC.Imi iau o pereche de pantaloni scurti pe mine si ma bag in pat.
Ma credeti sau nu nu este prima data cand face asta.
*****"""
Ma trezesc dimineata cu o cum sai spun sentiment ciufat in zona intima.Si atunci imi amintesc ca sunt pe Stop si trebuie sa mil schimb.Merg la baie fac un dus imi iau o bustiera simpla fara burete ,boxeri imi pun abaorbantul si ma imbrac.
Cobor jos in bucatarie fac micul dejun deoarece Alex nu ceilalti nu sau trezit.
Prajem cartofi cand simt o mana pe funsum meu ma inrorc ai il vad pe Alex.Ma stramge un pic mai tare si ma saruta.
-Neata iubire esti bine?
-Da sti tu dureri normale sa ma rog nu bagam asta in seama astazi tu si cu mine mergem la un film..
-Ia stai un pic dragostea mea eu sunt baiatul eu invit..
-Pai atunci invitama..
-Niky vrei sa vi cu mine la film?
-Da...
*****.
Mamcam pizza.Defaptvterminam de mancat.Da cartofi mi sau ars deoarece eu ma sarutam cu Alex iar cartofi se prajeau.Plecm la film luam doua bilete pentru un film de dragoste.
Scaunele noastre sunt pe ultimul ramd fix la perete.Sunt foarte putini omeninaici.Pe randul nostru ni mai e nimeni iar in fata nici atat .Oammei sunt doar le primele 2.La un moment dat vine o scena erotica Alex isi suce manaa barbatie si o freaca usor.Ii ii pun mana iar acesta isi musca buza pentru a nu geme.Ma ia pe sus imi desparte piciarele ma mangaie oe sani.
-Au trecut 2 luni primit o voi face incet.
Imi da oantaloni si chilori jos pana la geninchi el facnd la fel cu ai lui ma ridica in sus isi oizitoneaza membrul ma apasa cu mainile pe solduri si ma impinge in jos pana intra cu totul si cand zic cu totul chair cu totu.Stai in bartele leui ca si cum as sta pe scaun.Se simte ca si cum ai avea un OB doar ca unul imens.Se misca in cervulete.
-Alex nu...sunt le stop te voi murdari si nu am chef sa gem pe aici.
Ii spotesc eu la ureche.
-Ok cu murdaritil nam nimic in potriva si nici cu gemutul.
Ma ridic incet isi scoate modulul sin mine e plin de sange.
-Tiam zis.
Ii ic eu lui lasand capul in jos caci imi este rusine.
-Imi place .
Zice si ma trage din nou ka ek in brate ma impinge si intra din nou in mine.Ma ridic sa ma asez iapoi peembrul lui.Ma ridic si ma asez fac aceste miscari foarte incet ca sa nu se aude nimic.Ma ridic ii scot memrul din mine ma imbrac si el la fel si ce sa vezi sa terminat filmul.
Iesim sin sala si mergem la masina.
-Numai in sala se fim nu am mai facuto...
Zic eu si rad.
-Da am facuto la dus,intr-un parc de siatracti abamdonat,pe blatul de la bucatarie si in sala de film..
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomansaLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...