Niky pov.
-NU.
Zic eu tare ai raspicat .Auzi da ce crede cai dupa el.Daca el imi spune sa ma arunc in fantana eu ma arunc?Nu nici gand.
-Poftim?
-Nu pofti ca ti se apleaca .
-Tu trebuie sa ma uiti sa uiti tot absolut tot ce ai vazut.
-Si de ce ma rog as face asta?
Intreb eu punanadumi mana dreapta in sold si lasanduma pe piciorul stang.
-Pentru binele tau asculta tu nu intelegi gravitatea situatiei daca cineva afla ca tu ai fost acolo in acea seara ai dat de mare belea iar tu nu esti genul chiar si tu ai ziso.
-Nu si punc nu voi uita dar in schimb nu voi zice nimanui iti jur.
Se apropie de mine ma prinde de umeri si ma tranteste de perete icnesc de durere se apropie de mine isi desparte incet buzele sale mari carnoase si rozali.Asta e acesta e momentul primul meu sarut.Isi pune mana pe talia mea ma trange usor se paopie de buzele mele si le atinge usor .Buza lui de jos o atinge pe a mea cea de sus.Ce naiba?
-Tiam zis toate vor sa le sarut.
Zice el si incepe sa rada apoi se indeparteaza de mine.Deabea acum am invatat din nou sa respir.Pana acum miam tinut respiratia.
-Intepatule,maniacule nu pot sa cred ce egoist manipulator esti.Esti..esti un nemernic atragi fete la tine in plasa leo tragi le mai si dezvirginezi Iar apoi le dai cu jet ca sa intre urmatiarele pe usa sau in cazul tau sa intri tu in ele.
Zic eu dezgustata si nervoasa.
-Gelosa?
-Nu nici decum nu am de ce si pentru ce.Acuma daca ai fi dragut sa pleci maine am ore importante asa ca trebuie sa ma culc.
-Sa te culci vin si eu.
-Singurul loc unde vei merge este la tine acasa acuma pa.
Zic eu inpingandul spre usa il dau afara si o inchid.Merg la baie imi fac un dus apoi imi iau pijamalele si ma bag in pat.
Ma trezesc si ma uit in jur dap aceas camera ca in fiecare zi.Ma dau jos din pat fac un dus si ma imbrac
Imi iau geanta si plec de acasa.Ii salut pe bodygarzi dechid poarta de 5 metri inaltime 9 lungime din fier negru.In fata iei se afla o masina sport rosie.Usa soferului se dechide si ce sa vezi Alex .
-Hă ...tu chiar nu te dai batut nuiasa?
-Despre ce vorbesti?
Intreaba el rezemanduse de masina.
-Despre ce vorbesc?Despre ce vorbesc?vorbesc despre faptul ca tu aseara miai zis clar sa te uit si asta incerc sa fac doar ca tu numi dai voie.
-Eu nuti dau voie sau inima ta?Niky te rog nu mai fa pe dura si infiferenta stiu cati pasa .
Poate are drepatate .Oare eu nu pot sal uit adica in ultima vreme ma tot gandesc la el si cred ca mam indragostit de el.
-Ce vrei?
-Cum?
Intreaba el razand.
-De ce esti aici?De ce ma urmaresti ?Ce vrei de la mine?
-Nimic pur si simplu imi place compania ta ..auzi ce zici noi doi sa iesim in oras?
-Noi doi?Tu si cu mine?Amandoi in acelas loc?
-Ămm da?
-Nu stiu adica nu prea am chef sa dau bani la spitale sau pe reparati.
-Stai linistita nu se va intampla deci ce zici?
-Bine ,ce se poate intampla?
"****
Mam imvrcat elegant pt intalnirea mea si a lui Alex.Neam intalnit la un restaurant unde am mancat mancare sofisticata apoi ma luat de mana si ma dus la masina lui.Era miezul nopri masina opri langa un pod Alex se dasu jos iar el dupa el.Ma lua de mana si ma duse pana oe marginea podului.Ce naiba copilul asta vrea sa ma omoare?Mia pus mainile la.ochi mia ridicat capul apoi sinindepartat si am vazut cel mai frumos lucru din lume.O conbinatie de culori ca un fel de aurora boreala doar ca in apa
Iar dupa lac se observau felinare licarind.Doi stalpi in forma de oval ne luminau chipurile .
-Vrei sa fi iubita meaml?
Aceadta intrebare mai pus capac ce sai zic?
-Nu
Ii raspund eu cu indiferenta.
-Cum de ce?
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...