Cort#

139 2 0
                                    

Niky pov.

Ma trezesc si vad ca este 2 dimineata ce nai?Imi amintesc ce sa intamplat aseara si nu stiu de ce naiba am avut incredere intr-un baiat pe nume Ben care se pare a fi fratele lu Alexander care lucreaza la un service auto de la cursele ilegale .

-Cine esti?

-Ben fratele lui Alxander am 19 ani iar tu esti iubita fratelui meu nu?

-Ce nu nici gand suntem doar amici nu stiu nimic despre fratele tau inafara de faptul ca il cheama Alexander.

-Pai daca vrei sa afli ceva despre el intreabal.Si cati ani ai?

-Am 18 ani si unde niaba ma duci?

-Sami faci un oral iubito....

-C..C..Cum?

-Haha sati fi vazut fata.nu stai linistita am iesit din oras pentru siguranta ta.

-Pentru siguranta mea sau a ta ?

-A ta a mea a lu Alexander a tuturor.

Tac din gura si ma uit pe geam.Copaci,pamamt,pietre,iarba,
flori,melci ,pasari.Asta e tot ce vad de vreo ora incoace.Ahh unde naiba ma duce tipau asta?

-Am ajuns.

Zice el in tip ce opreste masina.Ne dam jos din masima si observ o fabrica -cladire abandonata.

-Ce e locu acesta?

-Cortul.

Zice el incercand sa para linistit.

-Si ca nu la asta ma refeream ce este locul acesta si de ce mai adus aici?

-Off voi femeile ma jur ca sunteti mana dreapta a lu dracu.Bun pai locul acesta este un spital ilegal abandonat.Si cand spun ilegal nu ma refer la faptul ca a fost construit pe o propriteate privata ci ma refer la faptul ca aici se faceau operati intetzise.Adica uni faceau schimb de fete intre iei prin operati estetice,schimb de sex ,despicarea omenilor pe care ii rapeau si le videau organele dar a fost abandonat acum 2 ani din cauza politiei si a mirosului si cred ca inca mai miroase.Si ca sati raspund la intrebare te afli aici pentru siguranta si...mai multe nuti pot spune il vom astepta pe Alex.

Inaintam spre un coridor lung cu cateva usi in stanga sin dreapta.Locul acesta mirose si miroase rau de tooot.Panze de baianjeni oase  in sticlute pe plastic,in borcane se aflai organe vitale imi dau seama deorace sunt foarte buna la biologie si chiar si un copil de 7 ani isi da seama cum arata o inima sau un plaman.

Ne plimbam prin locul acesta pana cand dam de usa mare de fier o deschidem si este o camera mare se pare ca am dat de blocul operator sau cum i se mai spune sala de operati.Ma asez pe pat si incep sami legan piciorele ca un copil mic.

-Ce facem aici?

-Asteptam.

Ben se foieste ba in stanga ba in dreapta

-Pe cine?

-Pe Alex.Asculta odata ce ajungi acasa trebuie sa uiti ce sa intamplat trebuie sa uiti locul acesta.

-Stai tu vrei sa uit cea mai tare zi din viata mea?

-Da exact asa

-Nu ..,nu pot si nici nu vreau uite promit ca nu zic nimanui nimic dar de uitat nu pot sa uit si nici nu vreau.

-Ba vrei si o vei face.

Se aude o voce din spate ma intorc sil vad pe Alex.

-Nu esti tatal meu si numi poti spne ce sa fac .

Zic eu indicnata.

-Ai dreptate nu sunt tatal tau si nu iti pot spne ce sa faci.Sunt Alexander baiatul ce tocmai tia salvat viata alaturi de fratele sau si daca te trezesti cu matahale la usa care iti tin pistolul la tampla sa numi spui mie eu team avertizat.

-Bine..bine voi uita aceasta zi acum putem pleca va rog?

-Bine haideti.

Zice Alex luando inaite .Ha ce tantalai iei chiar se asteapta sa uit ce sa intamplat azi.Se inseala amarnic.

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum