Niky pov.
Nu mai apucam sa terminam discutia deoarece focuri de arma se aud.
-Drace.Injura Alex ii vad fata este destul de furios.Am activat VideoChatul ne putem auzi si vedea in acelas timp.
-Amm baieti ce facem?
Intreaba Jully inspaimantata.
-Stati calme folosim armele.doar daca suntem in pericol.
Spume Alex in timp ve un glont mia spart oglinda retrovizoare.
-Asta e pericol sau nu?
-Toata lumea scoateti pistoalele si trageti in masinile dun spate.
Spuse Alex in timp ce ia un pistol .Am luat pistolul de sub scaun am pus pe pilot automat am deschis trapa masini am iesit pe ea si am inceput sa trag la nimereala.
-Niky ce dracu crezi ca faci?
Intteaba Alex cu o urma de ingrijorarae,iubire si tot odata furie.
-Fut tantari ,,violez gandaci si castrez furnici mi te alaturi?
Intreb eu nervoasa spre Alex care ma calca pe ultimul meu nerv din corp.
-Ok
Spune el indifererent.Miam pus piciorul drept pe volan si il miscam din cand in cand chiar daca era pe pilot automat.Ziua asta avea sa fie unaa lunga rauuu de tot.
-Ok la cativa metri de noi este intrarea intr-o salina mergem in ea ok?
Intreaba Ben pregatindusi o lanterna.
-Bine.
Aprobam noi restul la unison.Si uite asa a aparut intratea in salina am bagat aceleratie si am facut un nor de sare in urma mea .
-Sa inteleg ca asta e o zi din viata voatra?
Intreaba Jully panicata.
-Jully viata nu are suptitrare fie o intelegi fie nu.
Ii zice Ben ei.Suntem la jumatatea drumul in mai putin de 10 minute ajungem la capat si luam floarea aia nenorocita.Ah drace pana.Am oprit masina si ceilalti la fel.Urmaritori neau pierdut urma .Suntem intruna dintre tunelurile in constructi ai salinei.
-Pana .
Zic eu punandumi mainile la pipet.Suparata dau un piciro la roata.Sunete de motoare se aud din departare.
-Nu avem timp Niky mergi cu Alex.
Imi zice Ben in timp ce urca in masina.
-Ce nu!Nu ma poti pune in aceas masina cu fostu.
Alex ma ia pe sus ma trateste pe locul pasagerului imi pune centura se urca si el isi pune centura blocheaza masina si pleaca in viteza.
"'"****"""''
Totul a decurs macnific am facut rost de floare este la loc sigur am facut un dus mam imbrcat in pijame si acuma sunt pe canapea langa Alex Bes si Jully sunt pe fotoli.Nu eu cu Alex suntem tot certati.
Dupa putin timp cei doi pleaca si ramane singuri.
-Asculta Niky imi pare rau pe bune nu stiu ce a fost in capul meu
-Nimic asta a fost nimic.Creier...
-Cum?
Intreaba el confuz.
-Creier iti dau un indiciu e chestia ce te ajuta sa gandesti si sa faci orce lucru vrei a da si pe care tu nul ai.
-Haha te crezi tare desteapta dar nu esti.Auzi voi femeile de Hallowem trebuie doar sa va demachiati si aveti masca de babacloanta deja gata.
-A da?Wow sti ceva ... mai bine asa decat un fustangiu,egocentrist cu nasul pe sus care se crede buricul pamantului dar sti ce Alex?Intr-o zi te vei trezi din visare vei realiza ca stai intr-o cutie se carton jucans poker cu bosorogi si facand sex cu aceas fata in fiecare seara .
-A da wow ce sa spun ia uite ma sia gasit Niky cuvintele si a venit sa imi arate mie ca are momorie buna.
-Ai grija Batman ca iti pierzi puterile
Zic eu urcand scarile ce duc spre camera mea.Intru in ea imi pun capul pe perna si ma gandesc.Cum de am ajuns asa reci?Cand am devenit ca doi straini?Cand sau intamplat atat de multe?Nu mai pot cedez psihic cat si fizic mu mai pot.Am devenit doi straini ce vrem sa ne cunoastem dar e inzadar.Parca acum cateva zile inparteam acelas apartament.Parca acum cateva zile faceam dus impreuna ne satutam si imbratisam .Parca acum cateva zils ne gemeam numele .Imi e al dracu de dor de el si jur ca daca i sar intapmpla ceva nu stiu ce as face.Mas duce acum la el doar ca orgoliul meu de fier ma impiedica.Mai ramane doar ca dimineata sal vad cu o blonda in brate.
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
DragosteLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...