Lily pov.
Eu:Buna Drake .
Zic eu strangadumi si mai tare prosopul .Acesta scapa pizza pe jos si incepe sa ma sarute.Imi da prospul jos ma prinde de fese si ma ridica.Iar eu sunt nevoita sa imi incolacesc picioarele in jurul lui.Nu stiu cum dar gaseste dormitorul ma tranteste in pat in nici doua secunde ramane si el gol.
Eu:Am iubit.
Drake:Da stiu sta chiar in fata ta.
Zice el si ma penetreaza dur.Ah mia fost dor de asta.
Drake:Ia spunemi tiai facut de cap cu ala..
Eu:Gray asa il cheama Gray.
Drake:Gray ăăă..?
Intreaba el in timp ce se misca repede si brutal in mine facanduma sa gem.
Drake:Gray il cheama?Ce coincidenta nu?Ati facuto ala Gray nu?In camera cu jucari asai?
Zice el in timp cemi musca sfarcul de la sanul drept.Iese din mine ma intoarce cu burta in jos imi da o palma peste fund .Ma apuca de solduri si ma pune in patru labe .De data acesta ma penetreaza dur fara sai pese ca ma doare sau nu.Bine adevarul este ca imi place.Imi place al dracu de tare.
Drake:Zi ..ati facuto ala Gray?
Eu:Nu..ahhhh..mmmm bine doar odata agghghhhhgggg dar nu ca in film mmmmmm.
Zic eu gemand .Acesta mai intra odata in mine dar mai dur ca niciodata.Incat ma doare al dracu de tare.Stiti momentul acema cand te tai,sau iti spargi capul?Ei bine pe mine ma doare de o mie de ori mai tare acum .
Eu:Aaaaaaa...
Zic eu deja plnagand.Dar bineteles ca placerea nu a lipsit.El sia dat drumul in mine.Ahh ce dor mia fost.
Eu:Chiar era nevoie ?
Drake:Da ....mai facut sa te caut 2 ani ..da ai meritato.
Eu:Ahh ma doare cred ca mia dat si sangele.
Drake:De ce spui asta?
Eu:Pentru ca sunt la metruatie .Ahh.
Drake:Aaa la dracu Alisson nam stiut iartama imi pare rau ahh la dracu trebuia sami zici.
Zice el si ma immbratiseaza.
Eu:Daca tiasi fi zis ai fi continuat?
Drake:Nu.
Eu:Vezi deasta dar oricum mia placut si mia placut al dracu de tare.
O bataie din palme se aude ah la naiba Gray e aici.
Gray:Bravo...bravoo .
Eu:De cant timp esti acolo?
Gray:De la patru labe nenorocito.
Zice el si pleca.
Eu:Gray stai.
Zic eu si vreau sa ma ridic dar nu pot din cauza dureri.Il vad pe Drake ca zambeste pe sub mustati bine adica si eu as zambi in locul lui.Oricum eu nul iubesc pe Gray ci pe Drake.
Ma trage in bratele lui si adorm.
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...