Gelozie.#

87 1 0
                                    

Niky pov.

Razele soarelui imi intra in ochi fortadui parca sa se deschida.Ma imbrac cu primele haine luate la mana(blugi negri,un hanorac roz neon si sosete albe)

Cobor jos sil vad pe Alex cu o blonda in brate.Hă ca sa vezi cosmarurile devin realitate.Si este aceas fata cu care na imselat.O usturime ma apasa in stomac,palmele.imi traspira,noduri mi sau format in gat sunt geloasa.Trec pe langa ei fara sai salut.Merg la bucatarie imi iau un pahar cu apa iau o gura dar pana si apa mi se pare otrava curata acum.Alex intra pe usa bucatariei.Injur un la dracu si arunc paharul care se face bucatele.

-Geloasa?

Ma intreaba el cu mainile la piept.

-Eu geloasa?Pe nefutata aia in cur nici gand.Sti am zis si o mai zic ea va fi singura persoana din lume cu care te poti fute in orce moment si in orce imprejurime .Este o catea in calduri care duce lipsa .

Palam lu Alex face contact cu obrazul meu.A dat in mine ma lovit a dat in mine ma lovit ma ranit.Nu a mai facut asta pana acum.Ma doare.Nu nu am drgand sa vars nicio lacrima pentru el.

-Daca te astepti sa vars vreo lacrima pentru asta te inseli,in caz ca daca credeai ca intre noi mai poate fi ceva te inseli sa te duci dracu de animal nesatul cu tot cu ciora aia care sta pe canapea.Te urasc Alex te urasc al dracu de mult.

Zic eu si plec din bucatarie pe drum spre camera mea dau de cei doi porumbei da Jully si Ben sau impacat ma bucur pentru ei.Iau lama si fac cateva taieturi pe mana.

Alex pov.

Nu pog sa cred am dat in ea in iubirea vieti mele.Ea care ma iubit pentru persaoana mea nu ia pasat ca nu aveam bani ea ma iubit cu adevarat iar eu am ranito ma uraste.Ben intra in bucatarie si imi trage un pumn in fata.

-Cat ma cat?

Ma intreaba el vizibil nervos cu muschi ininsi la maxim iar maxilarul incordat de ziceai ca ii crapa dinti.

-Cat mai ai degand so faci sa sufere.E doar un copil care te iubeste ca un prost.Nu teai saturat?Ba fata aia sufera din cauza ta si cine stie ce dracu face acuma sus esti un prost si jumatate cat mai ai degand sa chinui biata fata laso ba macar sa plece sa fie fericit cu altu so iubeasca altu in locul tau daca tu nu esti in stare.

-Nu

Zic eu clar si rapicat.

-Nimeni nu se va atinge de Niky inafara de mine ea e a mea si asa va fi mereu nimeni nu are dreptul so iubeasca asa cum o fac eu.

-O iubesti?........Aratai cereti scuze dati dracu afara  blonda aia esuata si dute in pokemoni masi dupa Niky.

Merg in sufragerie o iau pe trafa de par si o dau afara vreau sa merg sus la Niky in camera dar imi suna telefonul.

-Da?

-Avem probleme mafia Rusa,Braziliana sa unit cu cea Italiana ne declara razboi pe teritori si bunuri.Sediul din China si Spania au ars apoi au facut bum un mare bum.Pe o raza de 60 de kilometri sau gasit oameni morti arsi de vi fara membre iar alti in stare grava.

-Bine stati acolo vin acolo cu Ben ajungem in 10 minute.

Il caut pe Ben si ii spun tot le lasam un bilet fetseor si plecam spre moarte.

Niky pov.

Era dimineata mam dat jos din pat am facut un dus si mam imbrcat intr-o pereche de blugi albastri un tricou alb cu acris negru pe el ,o jacheta de piele neagra si tenesi albi in picioare.

Cobor jos si o vad pe Jully ingrijorata uitanduse dintr-o parte in alta .

-Jully esti ok?

O intreb eu apropiinduma mai mult de ea si punandui mana pe umar.

-Citeste.

Iau mica focica si incep sa itesc.

Jully,Niky ne pare rau ca nu vam zis de aseara dar am plecat cu o treaba foarte importanta nu stiu cat vom sta nu ne asteptati ca drag

     Alex si Ben.

-Si am mai gasit asta in birou la Alex.

Iau foia care e ceva mai mare o dechisd si incep sa citesc.

-Razboi intre mafi.

Zic eu terifiata.

-Nu gresit....e razboiul intre Zeii si Lucifer

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum