25

190 10 0
                                    


Drake pov.

Tata:Seamana cu mama iei.

Eu:Cum?

Tata:Eliabeth o femeie cum nam mai intalnit.Inapatanata,orgolioasa,manipulatoare este exactca Alisson doar ca Elizabeth avea ceva al iei.

Eu:Ce anume?

Tata:Arta fiule arta.Ii plecea foarte mult sa picteze dar nu picta chiar orce nu ...ci ea picta vitorul.

Eu:Cum?

Intreb eu nedumerit a enspemiia oara pe ziua de azi.

Tat:Da odata ce scalda pensula in vopsea si varful iei atingea panza ea si pensula  faceau minuni.Desena oameni care facea diferite treburi ,piscta anumite casa vile care peste cateva saptamani sau luni se contruiau uni spuneau ca vede vitorul dar ea spunea si citez,,Eu nu vad vitorul ci arta "Oh Elizabeth tin minte ca mam indragostit de ea dar sin pacata maniacul acela a obligato sa se casatoreasca cu el ma rog.

Eu:Acuma unde e?

Tata:cine?

Eu:Bunica cine Elizabeth unde e?

Tata:Nu stiu chiat nu stiudar duoa ce a acuto pe Alisson nu mai stiu nimic de ea.

Eu:Eu da.

Tata:Ce?

Eu:E moarta.

Tata:Cum

Eu:E moarta a fost omrata de ,,tatal" lui Alisson.

Tata:Bily asa il chema Bily.

Eu:Tu ii cumosti tatal adevarat?

Am intrebat eu asezanduama mai bine pe scaun.

Tata:Da il cunosc dar din pacate si el ete mort .A murit de cancer acum 2 ani.

Peste 5 Luni.

Drake pov.

Stau acsa in sufrageris.Da am fist eluberat pentru comportament adecvat adica pentru ca mam comportat bine si bineteles ca a mai puz tata cev pe ici colo ca sa ies.Mnda de Lily nu mai stiu nimic.Am incercat sa o sunt in aceste 5 lumi dar nu mia raspuns,iam trimis flori ursuleti de pkus ciicolata bratari lantisoare etc...si nu a dat niciun semn de viata ia-m trimis chiar si o scrisoare unde iam spus tot ce simt pt ea si ca imj pare rau dar desigur ca milioanele de scuze nu au lipsit .Pe usa intra Max.

Max:Repde la masina direct la spital.

Eu:  De ce?

Max:Lily operatie accident  repede.

Am.pornit masina si in mai putin de 5 minute eram la spital .

Eu-Alisson Simth.

?:Etajul 3 sala 67.

Iau liftul si ajung acolo .Intrubin salon si 2 doctori o examinau.

Eu:Ce a patit?

Doc1:A suferit un accident destul de grav de masina.Se pare va era intr-o stare de euforie si inconstienta .

Eu:Cand se va trezi?

Doc1:Cam in cateva ore.

Docrori parasesc cabinetul iar eu ma asez pe scaunul de langa patul lui Alisson.E ciudat cum un simplu cuvand ne poatr darama si tot odata mamgaia.E ciudat cum un singur cuvand valoreaza mai mult decat 10 propoziti.Va dau un sfat daca iubiti pe cineva nu-l lasati sa plece e prea important .Eu am inteles asta deabea acum am inceput sa tin la Lily deabea dupa ce am pierdut-o prima data si colac peste pupaza fac tot aceleas greseli.Canda voi invata minte?

Alisson incepe sa se trezasaca iar eu ma ridic de oe svaun o sarut usor oe buze apoi plec .Pe hol dau nas in nas cu Max.

Max:Ce e?E bine?Ea trezit?Tea alungat? De ce ai fata asta?

Eu:Da e bine sa trezit nu nu ma alungat nici macr nu ma vazut si te rog nui spune ca am fost aici .Spunei ca am plecam...am.plecat in strainatate in Budabu sau Alaska sau nu stiu gasesti tu ceva.

Max:De ce?De ce vrei sa pleci?

Eu:Pentru ca am ranito de prea multe ori.Ea poate ma va ierta dar in schimb eu nu .Eu nu pot ierta ca din cauza nea a ajuns de soua ori in cima ,o data violata nu nu mai pot nu mai vreau.

Max:Frate nu fa prostia asta ai maj favut-o odata in trecut mai ti minte?Cu Alexa?Ai abandonato apoi ia sa sinucis si....

Eu:Taci ....da stiu ..stiu ce sa intamplat cu ea dar eu nu mai pot continua dai asta .(spun si ii ibtind un plic)in ea se afla tot ce nam avut curajul sa-i spun oana acum.

Max:Frate ce ai?Ma speri.

Eu:Ma casatoresc

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum