Niky pov.
Am intrat in sala de bal cu pasi marunti eleganti si bine calculati.Miam vazut parinti am ners si iam salutat.
-Buna mamă ,buna tată.
Zic eu cu zambetul pe buze.
-buna scumpo .
Mam asezat langa mama si tata. Tata ma invitat la dans si binenteles ca am aceptat .Apoi au mai urmat multe alte invitati .Dupa o ora mam dus la ai mei.
-Mama tata eu merg acasa nu ma simt prea bine.
-O domane scumpo pai haide sa plecam atunci.
-O nu nu nu nu va faceti griji am vorbit deja cu Jully si ma duc la ea acasa.
-Pai te duc eu cu masina daca iti este rau nu poti merge .
-Nu tata nu este nevoie vine Jully si ma ia.
-Mergem?
Intreaba prietena mea care nu stiu de unde si cand a aparut.
-Paa.
Le zic eu alor mei facandule cu mana.
-Esti o actrita bunicica.
-Mersi.
Am urcat in masina.Jully a tras capota ca eu sa ma pot schimba in vreo 20 de minute eram gata.
Parul mi lam despletit lam aranjat frumos .Machiajul lam lasat acelas.Exact cum spunea Jully in doua ore ne aflam in fata clubului.Am intrat inauntru iar narile mele mai sa explodeze din cauza mirosului de tutun alcool si a droguri ah la dracu numi place si asa ma incanta.Neam asezat la o masa eu mia luat pentru inceput un suc de portocale iar Jully o bere cu alcol cu mult alcool.Cativa baieti mau invitat la dans dar ce mia atras mie atentia a fost un baiat inalt cu oar saten .Purta o pereche de blugi albi al dracu de stramti prin care pureai vedea cu usurinta cat de exitat este ,purta un triciu negru cam cu 3 marimi ce ii evidentia muschi .Recunosc ca si David este un baiat bine facut si are muschi si toate cele dar pe langa el e o furnica.Serios acuma tipu doarme in sala de forta?Ma uit mai atent si imi dau seama ca este tipul care mia adus rochia nu pot sa cred el este.Isi indreapta privirea spre mine si imi zambeste cu coltul guri ceea ce imi permite sa ii observ gropita.
Langa el mai este un baiat mai mic de statura brunet.Este mai mic decat el la inaltime cat si la muschi.Amandoi se uita la mine si imi zabesc.Imi intorc capul sa ma concetrez pe doza mea de suc.
-Si nuti face niciunul cu ochiu?
Ma intrreaba peietena mea deo viata Jully si se vede clar in vocea iei ca se gandeste la altceva .
-Nee.
Zic eu nonsalant.Nu pot sa zic ca este asa cum miam imaginat este mai plictisitor.Ori nu stiu eu sa m distrez ori cluburile sunt plictisitoare.Da clar nu stiu sa ma distrez.Ma ridic de pe canapea si ma indrept spre ringul de dans.
-Hei ce faci?
Ma intreaba Jully.
-Am venit sa ne distram nu?
Imi iau o bautura cu alcool si imediat ce ii simt gustul si senzatia tare de liberate mai bag inca 6-9 pahare.Apoi chiar cas beata.
Ma duc pe ringul de dans si incep sa dansez cu nu stiu ce strain.Acesta isi pune mainile pe fundul meu sil trande tare.
-Iati mainile de pe ea .
Ma uit si il vad pe tipul de la posta cel care statea retras intr-un colt.
-Uu baby ai venit o facem in trei?
Intreb eu fara sami pese de prostia ce tocmai am scoso pe gura.Chiar cas beata.
-Esti beata vino cu mine.
Zice tipul si ma tareste prin multime.
😍😍😍😍Sper ca va placut😍😍😍
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...