Razboi#

92 1 0
                                    

Niky pov.

-Si care va caatiga?

Intreb eu tetifiata a o suta mia oara pe ziua de azi si este deabea 9:30 dimineata.

-Partea mai puternica.

Imi zice Jully incrijorata apoi pleaca la bucatarie.Ce idioti cum au putut pleca fara sa  ne spuna mimic .

Stau si stau si stau si nimic niciun semn de la baieti  s iau telefonul il apelez pe Ben si nu raspunde nam incotro in sun le Alex dupa doua bipuri a raspuns.

-Unde pisici mei roz ci sclipixi ati disparut asa?

Il intreb eu tipand.

-Hei calmeazate totul este inregula ok?Am.plecat fara sa va spunem ceva tocmai ca sa nu va ingrijorati sa doar de sunteti femei si dramatizati totul.

-A deci tot moi femeile suntem devina nuiasa?Cum ma?Cum poti dormi noaptea stiind ca...

-Ca un ingeras cu o blonda langa mine .

Zice el si in interiorul meu simt o urma de gelozie.

-Sa te duci dracu cu tot cu blonda ta nu tia ajuns si sti ceva ?Nu pot sa cred ca ne certam la telefon cand ar trebui sa ne certam fata in fata.

-Sti ceva Niky mam saturat de geloziie tale treci peste.

Se auzi vocea groasa a lui Alex.

-Foarte bine.

Astea au fost ultimele cuvinte dupa care am inchis telefonul.Mam dus sus la mine in camera miam luat o pereche de blugi cu blanita pe dedesupt,un plover roz neon manusi albe geaca alba si caciula alba in pucioare cizme albe cu puf am deschis usa si am plecat afara sami lipezesc gandurile.

Cand nu eram atenta mam ciocnit de cineva miam ridicat privirea si am dat de doi ochi verzi.

-Scuze nu team vazut.

Zic eu revenind la lumea reala.

-Nu face nimic apropo eu sunt Kyle iar tu esti....

-Niky eu sunt Niky.

-Imi pare bine se cunostinta Niky ce ai zice de o plimbare.

Am aporbat cu o clatinare a capului.Kyle are 20 de ani par blond ochi verzi inalt bine facut da e un tip om.Nu e ca ceillati nesimtiti gata sa te violeze in orce moment.Nu  el e diferit ma invitat la o intalnire maine la pranz iar eu bine inteles ca am aceptat.Alex vrea sa trec peste asta voi face.

Am ajuns acasa si iam poveztit ttr ce sa intaplat lu Jully.

Jully pov.

Nu pot sa cred ca Niky a aceptat sa iasa cu acel Kyle ea cu Alex se potrivesc de minune da adica amandoi sunt orgoliosi,incapatanti,incordati 24 din 24 ,misteriosi,iubitori,protectori au multe in comun e pacat ca relatia lor care a indurat atatea sa se termine asa din cauza unei blonde trebuie sal sun pe Alex si urgent.Dupa dou bipuri raspunde.

-Jully nu e momentul...

Zice el cu o urma de ingrijorare in gals.Focuri de arma se aud pe fundal.

-Ce dracu...ati zis ca nu e periculos ...

Tip eu la el deoarece ultima oara cand am vorbit cu el mia zis doar ca ,,razboiul" e o intalnire a mafillor.

-Nu nu e facem antrenamente zuzo.

-A ok mam mai linistit asculta team sunat in legatura cu Niky.

Acesta rasufla incordat.

-Ce e cu ea?

-Are o intalnire cu un tip Kyle....ia stai ce antrenamente pentru ce...

-Ammm....

-Nu pot sa cred Alex tu cu Ben vati bagat intr-o ditamai beleaua.De ce nu neati zis?De ce nu iai zis?

Acesta tace nu spune nimic doar ofteaza doar nu cumva....

-Nu pot sa cred Alex inca o iubesti....

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum