Prima data#

106 3 0
                                    

Niky pov

Ma trezesc cu o greutate pe abdomen ma uit in jos sil vad pe Alex jucanduse ca feminitatea mea.
-Ce tot faci?

-Stiai ca ai avut inca un orgasm in somn?

-Serios?

Intreb eu jenata.
-Da.

Imi raspunde el haios.Ma ridic din pat si Alex imi trage o palma la fese.

-Auu.

Zic eu in timp ce imi frec locul lovit.Merg la baie fac un dus si ma imbrac.

Merg la baie fac un dus si ma imbrac

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Wow iti sta beton imbracata asa...

-Mersi..

Mergem la bucatarie si facem mancare.Eu pun 5 oua la fiert,spal salata,apoi tai sunca.Alex prajeste cartofi.

Dupa ce sau prajit cartofi iam pus intr-un castron rosu la fel am facut si cu salata de oua cu sunca leam pus intr-un bol verde.Leam asezat pe masa si am pus doua farfuri tacamuri si am impartit mancare in mod ,,egal".

Am mancat am spalt vasele leam pus la loc si am plecat in oras.
-Alex?
-Da?

-Ai incredere in mine?

-Da.

Zice el un pic nesigur nu bag in seama asta.Il iau de mana mergem printr-o padure.

-Auzi mai adus in padure ca sa ma omori iubito?
-Nu nici gand.

Ii raspumd eu amuzata.Mai mergem ce mergem si eu o iau inainte.

-Asteapta aici.

-Ok.

In cateva secunde o multime de luminite se aprind si dezvaluie un parc de distracti .

-Wow ce e locul acesata?

-Este un parc de distracti abandonat a dat faliment si uite asa a ajuns.

Ne plimbam prin parc pana la o roata mare.

-Vino.

Ii zic eu in timp ce ma urc pe schela roti imense Alex ma urmeaza pana ajunge intr-o cabina.Ne sarutam incet si pasional.Ma musca de buza isi introduce limba in gura mea.Isi pune mana pe un obraz deal meu sil magaie usor.Isi plimba mainile pe corpul meu nestingerit.Ma.magaie usor la coapse isi plimba mainile in sus ajungamd la sani.Se pune deasupra mea iar cabina se clatina usor.Incepem amandoi sa radem.Imi.da pataloni jos in mai putin de o secunda la fel facand ai cu bluza.Ma saruta le sani ii linge ca mai apoi sai muste.Trece cu sarutarile de foc in jos pe abdomen ajungand la locul,,x".Il.saruta il suge iar chilorei mei sunt deja uzi.Isi da pantaloni jos si tricoul ramamnd in boxeri.Iis freaca boxeri de chilori mei si amnasoi gemem in acelas timp.

-Uda.
Zice el
-Excitat.
Ii raspund eu.

Imi da chiloti jos cu dinti intr-un mod excitant la fel facans si cu sutienul eram goala in fata lui.Imi era putin rusine dar asa e imi va trece.Isi da boxeri jos si o freaca de sus in jos.Imi pune degetele pe feminitatea mea.Doua dintre ele deapartind ,,buzele" ca mai apoi sasi indese capul si sa o linga usor .

Face cheatoa asta pana ajung eu la orgasm apoi intra usor in mine.O durere cumplita ma navalit imi indes unghile in spatele lui

O durere cumplita ma navalit imi indes unghile in spatele lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Face miscari de dute-vino lente si excitante.Ahh ce bine e dintr-o data miscariel au devenit din ce in ce mai ralide eu obosind din ce in ce mai mult.Simteam cu cateva picaturi de sange se preling combinate cu orgasmul ce la abut afineauri in mine.Aboseam sin ce in ce mak mukt simteam ca viata se scurge din mine.

-Alex nu...

-Shh...

-Nu,nu chiar nu mai pot ...

-Va fi bine inca un pic.

Zice el incepand sa faca miscari dure si brutale si rapide in mine.

-Alex stop te rog.

-Shhh....

Ce dracu la apucat pana acum nu vroia sa facem dragoste si acuma brusc ii pasa?

Ochi mi se inchid usor cu vazand deja,,luminita de la capatul tunelului"

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum