24

250 11 0
                                    

Liy pov.

Drake:Tata?

Am ramas uimita .Drake nu mia zis niciodata nimic despre tatal lui sau macar despre parinti lui.

Eu:De ce?

Drake:Cum?

Eu:De ce nu miai zis?De ce miai ascuns asta?De ce Drake de ce?Tiam dat vreodata vriun motiv sa nu ai incredere in mine?De ce mai mintit.De ce nu ai avut incredere in mine sa-mi spui tot ceea ce ai facut?Cu ce tiam gresit sa ma minti in halul acesta?

Drake:Iubito..

Eu:Nu..mie sa numj mai zici asa.

Drake:Bine Alisson mia fost teama bine?Mja fost teama ca daca iti voi zice vei fugi de mine.Ca iti va fi teama de mine si ca ma vei alunga .

Eu:Sami fie frica de tine?Sa te alung?Cum poti crede asta.Drake sunt sau am fost iubita celui mai mare mafiot din lume.Am fost urmarita de dusmanul meu care mai e si fratele meu am rams insarcinata, am facut accident am intrat intr-un zid am fost in coma luni intregi.Am pierdut sarcina am fost batuta atatia ani de zile.Am fost vanduta si tu crezi ca teas alunga?Crezi ca miar fi frica de tine?Ei bine nu Drake nu imi este si sti de ce?Pentru ca te iubesc prostule si daca si tu mai fi iubit macar pe jumatate pe cat ziceai nu miai fi ascuns asta.NU MIAI FI ASCUNS CA VIOLAI SI OMORAI FEMEI.Si sti ce?Nu ma inteteaseaza si nu imi este frica de tine.

Drake:Imi pare rau.

Zice el plangand .Si binenteles si  eu plangeam.Plangeam de la nervi ,din cauza ca am fost dezamagita de ,,iubutul'' meu.

Eu:Adio Drake si de data asta nu ma mai intorc.

Drake pov.

Alisson parasete camera iar eu dau cu pumninin masa.

Eu:De ce?De ce ma?De ce iai zis?De ce ai aparut acum in viata mea?De ce ?Rsapundemi.Nu auzi RASPUNEDEMI DE CE?

Tata:Trebuiea sa afle la un moment dat fiule .

Eu:Da dar nu de la tine ci de la mine.

Tata pufni nervos si se aseza pe scaunul din fata mea.

Tata:Fiule are 17 ani e mica nu ii distruge viata.Este o omida pe cale sa se transfirme in fluture nu o distruge.

Eu:Tată o iubesc nu as rano si vrezi ca nu stiu ca are doar 17 ani?Czi ca oe mine nu ma doare ca nu pot face mai mult cu ea?Crezi ca pe mine nu ma doare ca am avut un copil cu ea dupa care la pierdut?Crezi ca oe mine nu ma doare DIFERENTA DE VARSTA?

Ii tip eu toate acestea in nas.Tata ramane nemiscat nu schiuteaza nicio emotie.

Eu:Doar ai grija de ea in lipsa mea.Alisson este cea mai incapatanata si orgolioasa femeie pe care am intalnito vreodata si este in stare de orce ca imi treaca peste cuvanr sau ca sami demonstreze contrariul vobrbelor mele sau....

Tata: Am inteles fiule este foarte incapatanata.Stai linistit Alisson este o fata buna nu ar face ceva necugetat.

Eu:Inseamna ca nu o cunosti.Eu ii cunisc fiecare particica din corp fiecare celula fiecare nerv ii stiu caracterul.Iar caracterul iei este unul rebel face ce o taie capul mai intai vorbeste apoi gandeste si unde sa mai pui ca iti intoarce cuvintele inpotriva ta si colac peste pupaza te manipuleaza de nu mai sti de tine.

Tata:Este o femeie speciala fiule.

Eu:Cum?

Tata:Seamana cu mama iei.

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum