680 20 0
                                    

Drake pov.

Ma trezesc si vad mica faptura din bartele mele ce doarme linistita ah aseara mai aveam putin si imi pirdeam controlul.O iubesc ,o iubesc enorm desi nu stiu cum e posibil sa iubesc o adolescenta de 16 ani dar o fac este cel mai bun lucru care mi sa intamplat.Fara ea as fi un nimeni.Secveente din seara treacuta imi vin in cap si numai la gandul ca am fost primul care avazuto in hainele Evei ma face sa zambesc este asa de pura si inocenta.Aseara ea vroia mai mult si eu dar stiam ca daca voi continua ea va regreta o iubesc dar oare ea ma iubeste?

Ea:Drake te iubesc.

Ma uit la ea si o vad strangadusi ochi viseaza ,viseaza ca ma iubeste si in somn ma iubeste .Dar nu ii pot face asta sunt prea mare pentru ea sunt prea batran dar nu o pot lasa nu acum cat Lucas e pe uremele ei este in pericol iar eu o voi proteja este insiguranta cu mine si asa va ramane pentru todeauna .Lily isi deschide acei ochi ,calzi ,blanzi de care mam indragostit din prima clipa.

Eu:Neatza iubire

Ea:Neata iubire.

La auzul apelativului folosit de ea pentru mine imi salta inima in sus de bucurie.O sarut cast pe buze apoi ma ridic dau cearsaful la oparte si o vad exacat ca aseara goala in toata splendoarea iei un tuset se aude din coltul camerei si il vad pe Max ,mam speriat pana la moarte o acopar pe mica faptura care era sa ma inebun easca seara trecuta.O acopar cat de repede pot sunt constient ca avazuto iar acest gand ma turbeaza de nervi.

Max:Buna frate ce faci?

Eu:Sti tu veacul pe aici

Zic eu zambind.O fi Max cel mai bun prieten dar acuma imi vine sal omor

Eu:De cand stai acolo?

El:Nu de mult..... iubire.

Arunc cu perna dupa el si ma uit la Lily care e mai rosie ca o tomata si se acopera cu cearsaful alb cearsaful trebuie schimbat deoarece vad ca mica printesa a atins acea perioada dificila a luni pentru femei.

Eu:Max ea e iubita mea (accentuez cuvantul a mea) Alisson sau Lily cum ii place sa i se zica..iubito el e Max cel mai bun prieten care pleca.

Cu astea fiind zise Max parasezte camera.

Eu:Ămmm Lily tu ai foast adica sti tu luna asta in acea perioada a luni?

O intreb eu rusinat deoarece nu am am mai fost pana acum cu o fata mai mult de o noapte si nu le prea am cu dastea.

Ea:Nu.

Zice ea inrosinduse ceea ce ma face sa chicotesc.

Eu:Ei bine acuma iesit.

Ii zic eu si ii arat cu degetul pata de pe cearsaf acesata se uita la ea si se inroseste mai tare.

Ea:Il voi schimba eu dupa ce fac un dus.

Eu:Nu tu vei face un dus iar eu voi schimba cearsaful ok?

Ea:Ok.

Lily se ridica cu tot cu cearsaf se indreapta spre baie aud apa curgand eu ma apuc sa schimb patul ma imbrac si ma asez in el.Usa se deschide si o vad pe micul meu fluturas in lenjerie intima rosie mrrr ii marai eu iar ea incepe sa rada iar eu dupa ea.Scoate din dulap haine la nimeteala si se imbraca cu ele

Ma ridic din pat ma indrept spre ea si o sarut apasat ii cer permisiunea ca sa intru in gurita ei mica si dulce aceasta nu mio da asa ca o musc de buza aceasta deshide pentru o secunda gura mai larg iar eu imi var limba in ea .Limbile noastre danseaza pe melodia cantata de inimile noastre.Ne desprndem din sarut din cauza lipsei de oxigen.O iau de mana si coboram jos unde il vad pe minunatul de Max jucanduse pe telefon si nebuna de Emily uita dusea TV.

Eu:Hei lume....

Ei:Neatza.

Emily:Buna eu sunt Emily tu esti Alisson nu?

Ea:Da dar imi ppace a mi se spuna Lily.

Em:Aaa insfarsit o fata vom .erge la cumpraturi la cuafor la salon ne vom face unghile apoi...

Lily:Wow wow stai usor Em unu mje numi plac cu.oaraturile si doi nu am chef.

Em:Cum?Nu exista fata careia sa nui placa cumparatirile ...ok atunci hai in parc.

Lily:As pfefera sa ma uit la fodbal sau sa mergem la un meci de box.

Cu toti ne uitam la iubita mea ca la felul 14 ce fata e ea?Adica serios e macar fata?Defapt da este am vazuto aseara .

Em:Okk....atunci mergem la un concert?

Lily:Okk.

Fetele au plecat la concert iar euam rama cu Max.

Max: O iubesti?

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum