Lily pov.
Eu:Gata si cu asta.
Zic eu cand imi pun ultima bluza in geamantan.Cobor scarile si dau de Max.
Max:Hei ce faci cu gemantanele alea?
Eu:Plec nu e evident?
Max:Cum?De ce?
Eu:Intreabati prietenul.
Spun eu si ies pe usa de la intrare.Comand un taxi .Astept 5minute si apare.Imi pun bagajele in portagaj si urc in taxi.
Eu:La aeroport va rog.
Drake pov.
Stau in camera mea si ma gandesc cat de prost pot fi?Adica miam dat iubirea vietile mele afara din casa .Usa se izbeste violent de perete si pe ea intra Max.Ma ridic ca ars.Acesta vine la mine si imi da un pumn in fata si cad jos.
Max:Esti un tembel imbecil ,cum mă?Cum?Cum ai putut si o dai afara?Cum ai putut sa dai singura persoana care te iubea cu adevarat afara?Cum ai putut so alungi in halul ăsta?Bai da prosti esti mă tu iti dai seama ca Alisson ar putea fi si singura fata de pe planeta care te iubeste cu adevarat care te iubeste pe tine nu bani tai?Cate fete tiau spus in fata ,,TE IUBESC" cate?Iti zic eu una doar una si aceea este Lily care tocmai a plecat plangand din casa.Esti un dobitoc ai lasato sa plece de ce dracu ai lasato sa plece?
Urla prietenul meu Max atata de tare incat cred ca lau auzit si Rusi.
Eu:Pentru ca e doar o adolescenta ,...o adolescenta e minora nu o pot tara dupa mine in cacaturile mele cu mafia tembelule.Si crezi ca nu sunt constient de faptul ca ea ar putea fi singura fata care ma va iubi cu adevarat?Dar nu am ce face ok?Nu am ce face are 16 ani e mica ea acuma descopera ce e viata acuma isi incepe viata ,e doar un copil ce sa indragostit de un mostru fara inuma care are toate curvele la el un pat.Sunt un barbat in toata firea am aprope 30 de ani bine?
Ii tip eu si mai tare in nas.
Max:Da ai dreptate esti mai mare ai 28 de ani ok?Stiu asta dar sti ce mai stiu? Mai stiu ca ea cand isi va incepe viata o va descoperi va fi cu altul nu cu tine si cine stie poate se va casatori si va avea copii dar sti ceva?Nu cu tine ci cu altul .Sti ce?Am impresia ca tu nu o iubesti?
Eu:Ai drepatete nu o iubesc o ador si bine?Si acuma ce ai vrea sa fac ea a plecat e prea tarziu sami cer scuze.
Max:Dute dupa ea pampalaule nu lasa pe altul sa ii vindece ranile in locul tau dute dracu dupa ea.
Eu:Unde a plecat?
Max:La aeroport.
Ies afara din casa pornesc masina aeroportul e la 3 ore distanta acelerez calc pedala pana la refuz 200 h intr-o ora cred ca ajung decapt nu cred stiu asta trebuie sa o opresc.
Lily pov.
Miam luat un bilet spre Tokyo avionul decoleaza in 30 de minute .Stau pe scaun si ma gandesc la viata mea ce sa inatmat pana acum.Adica miam piredut mama in cel mai groaznic mod posibil tata a devenit un alcolic dependent de jocuri de noroc.Se baga in cacaturi din care nici el nu mai poate iesi are datori pana peste cap ma vandut lui Drake dupa care a fugit din Europa la dracu-n praznic era sa fiu violata de doua ori am fost batuta torturata ca apoi da mi se franga inima mnda o asa viata toata lumea viseaza nu?Vati prins sarcasm?
?:Va rog putina atentie cei care au zbor spre destinatia Tokyo ,avionul va intarzia in jur de 30 de minute sau 2 ore va multumim pentru atentie si ne pare rau pentru intarziere.
Grozav .Ma ridic de pe scaun si merg sami iau o cafea de la tonomat.
DUPA 30 DE MINUTE.
?:Avionul spre Tokyo esta gata sa decoleze in mai putin de 30 de minute va rog sa urcati in avion multumim.
Merg spre ,,statia" de autobuz deoarece sunt cativa kilometri pana la avion ma urc in el in 5 minute ajungem langa avion ii dau bagajele celui care se ocupa de ele .Urc prima treapta dar o voce ma opreste as recunoaste oriunde vocea ce ma striga era Drake.
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...