Lily pov.
Ma trezesc si merg direct la baie unde vars totul .O nu aseara nu am folosit protectie doar nu?
Eu:Drake!!!
Tip eu atat de tare incat cred ca mau auzit si Rusi.
Drake:Da ce e?
Eu:Cred ca sunt insarcinata.
Drake:Asta e o veste minunata.
Eu:Nu pot sa cred sunt insarcinata.
Zic eu si zambesc pana la urechi.Imi pun mana la burtica sunt insarcinata chiar sunt insarcinata.
......
......
Stau la masa si mannac clatite cu nutela ,capsuni si frica cu toping de ciocolata.Ce sunt gravida am pofte.Eu cu Drake neam inpacat suntem foare apropiato si asta ma bucura.In ziua cand el ma abandonat a facuto deoarece era urmarit de catre mafia Rusa si ca sa nu patesc eu ceva a incercat sa ma faca sa urasc ca apoi sa plece .Ma rog si timl de doi ani ma cautat doar ca nu stia unde aunt ek sa gandit ca sunt in ,Indua sau China sau Tokyo intr-o tara foarte indeparata nici decum in California.De facultate nu ma las o continui pana cand implinesc 4-5 luni.Sper doar ca Drake sa nu mai faca aceleas greseli DIN NOU.
PESTE CATEVA LUNI.
AEu:Dragostea mea adumi suc de portocale.
Drake se ridica si imi aduce sucul de portocale.Sunt in a 9 luna voi avea o fetita ahh abia astept so tin in brate aai cumparam hainite papucei si tot ce are ea nevoie.
Eu:Usor dragostea lu mami ca ma doare.
Zic eu atunci cand mica faptura din burtica mea da cu piciorusele sau cu mainutele.
Eu:Abia astept sa te nasti(imi magai burtica)si eu si tati.Sa sti ca te iubim mult de tot.Auu ..scumpo stiu ca esti energica dar ma doare.
Drake:Ce te doare iubito?
Intreaba el im timl ce pune sucul de portocale pe birou.Vine in pat se aseaza si incepe sami mangai si el burtica.
Eu:Se pare ca mica noastra raza de aoare este tare energica.Da din maini si din piciore iar pe mine ma doare.
Drake:Scumpo e normal ai auzit ce a zis medicul este pe punctul sa iasa adica esti practic la termen este normal sa dea din maini si din picioare.
Eu:As avea pofta de putina dragoste.
Zic eu batand apropouri.
Drake:Iubito nu e nimeni pe lumea asta care sasi doareasca mai mult ca mine so facem dar sti ca nu avem voie am putea rani bebelusul.
Eu:Da ai dreptatr.Hai sa ne gandim la un nume.
Drake:Maria
Eu:Nu ...Maria este prea comercial.Uite eu ma gandeam cum suntem acum in Japonia sai dam un nume jalonez ce zici?
Drake:Nju stiu ce sa zic...
Eu:Gandeste doar adica cine are nume japonez la noi in tara?Nimemj deci fica niatra este speciala.
Drake:Bine dar ce nume japonez ii dam?
Eu:Akira
Drake:Cum?
Eu:Akira asa o si cheme.
Drake:Akira imi place.
Bine ce spui de Aikira Nokadai Smith .Eu:Smith vrei sa pstram numele meu de familie ?Nu vrei pe tau?
Drake:Nee al tau suna mai bine mai frumos mai elegant si mai gratios.Akira Nokadai Smith.
Eu:Asa sa fie atunci.
A am uitat sa va spun eu si Drake neam castorit iar acum ne afam in lun de miere.Da in loc sa mergem in hawai sau in Dubai sau mai stiu eu unde am venit in Japona-Tokyo
.Ma ridic din pat si k durere de burta ma apuca.Ma uit in jos .Drace mi sa rupt apa.
Eu:Drake la masina acum nasc.
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...