Esec#

145 4 0
                                    

Niky pov.

Ma trezesc cu o durere de cap infernala ce dracu?Ma uit in jur ia stai asta nu e camera mea si unde e Jully,cum am ajuns eu aici?Ce dracu am facut aseara?Usa se dechide si pe ea intra un baiat foarte cunoscut mie.

-A bun teai trezit?

Dau afirmativ din cap.

-Cred ca tia ajuns cu betia nu?Presupun ca a fost prima?

-Da a fost prima si ultima cred ca nu sunt pregatita pentru lumea asta a voatrsa.

-La ce te referi.

Zice el nedumerit ridicand o spranceana.

-Pai eu normal aseara trebuia sa fiu la un bal .Parinti mei sunt miliardari la fel si ai prietenei mele de aseara si in fiecare luna se organjzeaza un bal .Si toata lumea ma crede o razgaiata rasfata cu haine de firma.Si am vrut sa le arat contrariul si da poate am haine se firma dar nu infatisrea arata cine esti cu adevarat si am plecat la club ca sa arat ca nu sunt o piti si ca pot sta cu oameni ca Jully si ca tine .

Habar nu am de ce ii zic lui toate acestea doar ca pur si simplu simt nevoia sa o fac.Am nevoie sa ma descarc sai spun cuiva tot ce simt chiar daca acel cineva este tipul de la posta.

-Cum te cheama?

Ma intreaba el uitanduse adanc in ochi mei.Are niste ochi albastri al dracu de frumosi .

-Nikyta dar lumea imi zice Niky.

-Nikyta?

-Da eu cand mam nascut parinti erau in Tokyo si au vrut sami puna nume Japonez asa ca Nikyta ma cheama.

-Frumos un nume deosebit pentru o fata sepeciala.

Vorbele lui ma fac sa rosesc acesta observa si incepe sa rada.

-Dar tu?....Tu cum te numesti?

-Un baiat.

-Cum?

-Un baiat nu coteaza numele si asa nu ne vom mai inalni.

-De e esti asa de sigur lumeai mica nu sti ce se poate intampla.

-Exact acum ar trebui sati faci un dus si sa pleci parinti tai mai mult ca sigur sunt ingrijorati.

.......**********""""""&&&&&

-Unde?

-La Jully...

Le zic eu parintilor a o mia ora ca aseara am fost la Jully.Bine nu am fost la Jully am fost la club dar iei nu trebuie sa stie asta.

-Domnisoara esti o mincinoasa nepriceputa.

Zice tata cu un strop de amuzament in glas.

-Pai nu am avut un profesor foarte bun.

Zic eu iar iei ma trimit sus la mine in camera.Trantesc usa fac un dus ai ma imbrac pentru scoala.

O rochie neagra pana la coapse cu o curelusa aurie cu o fundita mica la talie in pcioare botinelenere iar pe deasupra paltonul alb.Imi iau jeanta si plec la liceu.

Sunt la ora de mate ma uit pe gem siil vad pe tipul de la posta ce naiba?Ma urmareste?Acesta cand ma vede imi zambeste apoi imi intoarce spatele.Orele trec repede iar acum ma pegatesc pentru detentie.Merg la bilioteca ca sa aranjez cartile.

-Bua ziua doamna Ambar.

Doamna Ambr este o batrnica de 75 de ani.Iau un carucior de carti si incep sa le asez.Ma simt urmarita asa ca imi intorc capul in partea dreapta sil vad din nou pe tipul de la posta.

-Ma aurmaresti cumva?

Intreb eu scurt si la obiect.

-Poate ca da poate ca nu ma rog am venit sa iau o carte.

-Numele

-Un baiat.

Zice el zambind atragator.Ahh zambetul acela ii lasa la vedere dinti albi imaculati.Imi vine sa ma duc acuma la el si sal.sarut ahhhh ce se intampla cu mine?

-Nu numele tau cap patrat ci numele carti.

-Aaa

-Bb...auzi nu face le prostu ca nuti sta bine.

-Iar tu nu mai face pe curva care a avut toti baieti din liceul acesta in pat,si nu mai fa pe rasfatata ,neajutorata Nikyta.., nuti  sta bine.

-De unde sti poate ca iam avut in pat.

-Cand esti beata zici multe.

Se intoarce cu spatele si pleaca ce nai...?Ok tipu acesta ma sperie si tot odata vreau sal cunosc sa vad cine e el .Vreau sal cunosc,sa aflu cum il cheama ,cati ni are,care e mancarea lui prefrata,daca doarme la sla de forta daca ridica greutati dormind.

........******"""&&&

Ajusa acasa intru la mine in camera si incep sa ma gandesc la el.Cum il cheama?Ahh la dracu as vreau sa vina aici si sa vorbesc cu el.

-Ce mai faci?

-Tu?

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum