Niky pov.
-Imi pare rau foarte rau.Ii zic eu in timp ce il strang tare in barte.Nu vreau sami mai dea drumul la el in barte ma simt insiguranta protejata nu mi se poate intampla nimic rau nu are voie sa mi se i tample ceva nu cat timp sunt cu el .Nu cand suntem unul langa altul.
-Nui nimic am trecut peste... ce conteaza acum este prezentul .
Ma apuca fin de talie ma trage spre el isi apropie buzezele de ale mele.Spatiul dintre noi este aprope inexistent .Alex isi lipeste buzele de ale mele.Mai inai le framanta incet si lim le linge cu limba apoi imi cere permisiunea de a intra iar eu io dau.Limbile noastre danaseaza in tango ,un vals danseaza toate tipurile de dans posibile.Limba lui imi cotrobaie fiecare locsor din gura.Ne destrindem din sarut si cauza lipsei de oxigen.Un tuneta fac esa tresar .
-Numi spune ca iti este frica
-Ba da chiar imi este.
Il iau in brate sil strang tare cum spunema mai devreme nimic rau mi se poate intampla.,,Ce este ciudat in legatura cu casele este ca arata ca si cum nimic nu s-ar intampla in interiorul lor,chiar daca in ele se afla toata viata noastra"
-Nuti fie teama sunt aici.Mereu voi fi.
-Stiu.
Se indeparteaza de mine ma ia de mana .Ma trage in pat si ma ia la el in brate.
-Noapte buna.
-Ce?Dar este. 10 dimineata.
Zic eu revoltata.
-Noapte buna .
-Noapte buna.
Ii zic eu intr-un final.Ce suntem noi?Adica ma sarutat si nu a fost un simplu sarut cel putin nu pentru mine.Stau la el in brate pana adorm.
Ma trezesca ma uit in jur si il vad pe Alex care doarme cu capul in scobitura gatului meu.Asa imi da de intels ca suntem impteuna?Ma uit la ceas este 02:37.Telefonul lui Alex vibreaza stiu ca nui bine dar asta e.Il iau in mana norocul meu e ca mu are parola.Ii dau capul usor de le mine si il pun pe perna .Ma ridic in fund si stau turceste.Se pare ca a primit un mesaj de de la LINDA.Dau mai sus sa cad ce au virbit.
Linda:Buna iubire ce mai faci?
Alex:Nimic stau singur la mine in camera.
Ia stai cand asta e atunci cand eu dormeam nu pot sa cred ce mincinos.
Linda:Auzi am auzit ca tarfa de Niky iti da avansuri.
Alex:Nuti face griji dragostea mea io trag tare apoi o las iar dupa aceea sunt numai al tau .
Linda:Mrrr iubire am o surrrprrrinza pentrrru tine.
Alex:Serios ce anume?
Linda ia trimis niste poze cu iei doi sarutanse in pat si tinute sexy de noapte.E clar cat de mult ma iubeste Alex.Lacrimile siau facu aparitia pe fata mea si nu ma sfiesc sa le sterg.Ma ridic din pat ma incalt imi iau telefonul si plec .Afara ploua si este 2 dimineata ce dragut.Ajung acasa ma duc la mine in camera si merg la baie fac un dus ma imbrac cu pojamalele mele roz cu briose apoi ma bag in pat.
Ma tot foiesc de colo colo .Ma tot gandesc la Alex si Linda foarte dragut mersi mult Ben crdeam cami iesti prieten crefeam ca Alex imi e prieten
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...