Adio din 2 parti#

103 3 0
                                    


Alex pov.

Faceam miscari alerte de dute-vino .Cand deoadata o vad pe Niky cum i se inchid ochi am iesit din ea si am inceput sa o scutur si sai strig numele.

Mam imbracat repede si pe ea la fel iam dat lenjeria intima pe ea tricoul pantaloni sosetele si pantofi.Am luato in barte si acuma am dat de dracu cum sa cobor .Am noroc ca Niky nu este asa de grea.Am luto cu o mana am puso pe umarul meu si am inceput sa cobor icet jos.Ma fugit la spital.Cativa doctori mau vazut au adus o targa aubpuso.Unul dibtre iei ma intrebat ce e a patit si eu iam zis totul nu am mintit cu absolut nimic.Apoi a mers in salonul lu Niky.

Stau stau stau si STAU.Usa se deschide haleluia era si timpul.

-Ce are?

-Este extenuata mult prea mult efort,iritatie in zona vaginului care duce la usturime in tipul urinari ,si binetels fara sex cel putin 2 luni deoarece este o iritatie ceva mai grava.Iar lipsa de calciu si de experienta au adus la extenuare spontana.

-Bine o pot vedea?

-Sigur acuma doarne dar aveti grija .

-Bine.

Intru la ea in salon  si o vad stand pe pat palida la fata.Stiam,stiam ca asa se va intampla.Pofetel mele sexuale au aduso aici.Sunt un prost un mare prost stiam ca asa se va intampla.Lacrimile siau spus demult cuvantul.Simt o mana micuta ce mi le sterge ma uit la Niky o imbratisez .

-Iartama nu trebuia sa se ajunga la asta e vina mea stiam ca aici se va ajunge .Nu trebuia sa o facem trebuia ca prima ta noapte de sex linioara dragoste sa fie cu o alta persoana.

-Hei e ok.Serios e ok....nu regret nimic.

-Eu da...si plus ca nu mai ai voie sa faci sex cel putin 2 luni.

-Deci 2 luni stam cuminti...

-Stai cuminte .Dupa ce esi de aici uiti de mine si de tot ce sa intamplat intre noi .Iti iei lucrurile si pleci inapoi la mama ta ai inteles?

-Ce...

-Nu zi nimic stiu ce vei spune dar asa este cel mai bine.

-Ma dai afara?

Ma intreaba ea socata.Intrebarea asta ma lasat lat.Ce sai spun ?

-Da Niky te dau afara relatia asta este sortita esecului adica uite unde am ajuns cu tine la spital lesinata din cauza sexului.Relatia noastra era mai mult bazata pe relati sexuale chiar daca pana acum o zi nu am facut nimic in tot sensul cuvantului .Niky iti fac rau relatia asta era o greseala de la bun inceput am incercat sati spun dar nu mai ascultat.

Binenteles ca ea a inceput sa planga in hohote.Am iesit din salon si am inceput si eu sa plinag.O auzeam pe ea plangand si tipand vroiam sa ma intorc la ea sa o imbratisez sa o alin sai fiu aprope dar nu pot ii fac rau.

Niky pov

Miam luat bagajele si am plecat acasa.Am vrut sa intru dar usa era incuiata am imcercat cheia dar nu a mers ce naiba?Bat in usa si imi raspunde mama.

-Ce dracu mamă?De ce usa incuiata si de ce cheia mea nu merge ?Si mai important de ce niciun Bodygard nu ma mai saluta ?

-Tu nu mai esti fata mea ai plecat cu el,teai futut cu el intr-un parc de diatracti abandonat...

-De unde ai...?

-Camere de supraveghere merg brici Nikyta .Teai culcat cu el ,ai patat numele familiei,tu nu mai ai ce cauta in casa aceasta
domnisoara daca iti amintesti discutia noastra de acum ceva timp?

In trecut.

-Mama de ce?

-Niky daca te mai vezi o singura data cu baiatul acela jur ca te dezmostenesc...

-Cum ?Nu poti face asta ...

-Ba voi face nu ma obliga daca te mai vezi cu el te dezmostenesc,te dau afara din casa .

Inapoi in vitor.

-Da...da da stiu mamă dar...

-Nene adio Niky.

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum