Un dus....#

114 3 0
                                    

Niky pov.

Ma trezesc singura in pat wow ce surpriza macar acum sa fi stat lang mine.Merg baie imi dau sutienul jos ca doar asta mai am de aseara.Vrea sa intru in cabina dar imi dau seama ca e Alex acolo

-Aaaa.

Tip eu deoarece mam sperita vreau sa plec da ma prinde de mana .

-Hai sa facem baie ipreuna.

-Nu nici gand.

-Ei haide facem economie la apa te loooggg?

-Off bine..

Intru in cabina Alex imi lipeste spatele de andomenul lui hmmm ii simt erectia.

-Alex...

-Shhhh lasate puratata de val...

Ma saruta pe gat...apoi pe buze...nu mai vreau adica nu ca nu miaer placea dar sunt inca obosita de aseara.

-Alex nu....

-Da iubito inca putin...

Zice el si isi cufunda trei degete  in iteriorul meu.O durere de nedescris ma cupriprinde nu mai pot sta in picioare asa ca cad in genunchi si incep sa plang.

-Ce nai?Niky imi pare rau...

Ma ia pe sus sti mireasa si ma duce in pat..ma aseaza cu grija nu prea mai pot sta in fumd.

-Iartama Niky nu am vrut ma luat valul vezi deasta nu ar ...

-Shhh e ok o sami treaca...

Zic eu in timp ce ma ghemuiesc de durere.Ma ia in brate si ma strange tare.

-Iubito iartama nu am vrut ma luat valul ......

-Shhh eu ok ....

Il sarut cast pe buze.Mai stam asa cateva minute apoi mergem pe rand sa facem baie .Mam imbracat

Si Alex sa imbracat cu hainele de ieri

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Si Alex sa imbracat cu hainele de ieri.Coboram jos unde imi gsesc parinti foarte suparati.Mama vine la mine si imi da o palma de imi intorc capul.Aex vrea sai zica ceva dar ii  pun mana ca baiara la abdomen semn sa taca.

-Cum?Cum ai putut?

-Il iubesc mama il iubesc...

-Nu pe el...

Zice si imi mai da o palma.

-Alex pleaca.

Ii zic eu pe un ton scazut...

-Niky raman cu tine nu mai repet aceas greseala.

-E ok Alex pleaca te rog.

Se uita in ochi mei nu mai zice nimic si pleaca.

-Esti curva cm ai putut sa tio tragi aseara cu el

-Cum?Nu am facut nimic absout nimic

-Da sigur si de acea se auzeau gemete nu?Tu nu mai esti fica mea.

Fug la mine in camera imi iau valiza si imi pu cateva haine rochi pantofi.Imi iau cardul de cedit in valuare de 600.000.000 de lei si o iau orin pivnita.Merg la Alex.Ajug la el in apartament bat la usa si imi dechide ii sar in brate si ii povestesc tot ce sa intamplat.Voi sta la el un timp.

-Mersi ca ma lasi sa stau la tine.

Zic eu in timp ce asez un tricou de lui Alex in dulap .Omu asta chiar nu stie sasi ia hainele ordonat.

-Macar atat.
Zice si isi lasa capul in jos.

-Hei ,hei nui vina ta ce am facut aseara a fost nemaipomenit ador senzatia si as vrea so am pentru tot restul vieti mele.Nu e vina ta ok?

-Ok.

-Bine.

Zic si il sarut cast pe buze.Termin de aranjat in dulap hainele lu Alex apoi pe ale mele.

-Auzi?

Ma intreaba Alex ridicand o spranceana.

-De 18 ani in coace da de ce?

-Cat timp vei sta la mine..,adica normal cami place sa stau cu iubita mea in acelas apartament doar ca numi place sa fi departe de mama ta mai ales din vina mea.

-Ce vrei sa spui ....ca nu pot sta aici?

-Nu binenteles ca nu..., poti sta aici cat vrei .

-Ok.

Ma apropi de el sil sarut animalic isi plimba mainile pe corpul meu pana ajunge la fese le strange tare in maini iar eu gem.

-Hmm ai chef de joaca?

-Poate Rapunzell.

Ma despart de el ma intorc cu spatele iar Alex imi da o palma foarte tare la fund.

-Au brutalule nu mai da.
-Shhh.....recunoaste iti place baby.

-Da bine ai dreptate imi place iubitule.
-Hmmmm ce bine suna mai ales cand e rostit de catre tine.

Il mai sarut odata pe buze si plec in bucatatie cu Alex pe urmele mele.
Iau cativa cartofi si ma apuc sai curat

-Auuu.

Tip eu atunci camd ma tai cu cutitul.

-Niky esti bine?

-Da adu o trusa de primajutor.

Alex merge pana in baie ia o trusa de prim ajutor vine imi dezinfecteaza rana o bandajeaza si o pupa.

-Nikky ?

-Da?

-Hai sa facem o nebunie.

-Care?

-Sa fugin in lume doar noi doi ce zici...?

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum