519 16 0
                                    


Drake pov.

Lily:Fa dragoste cu mine.

La auzul acestor cuvinte am inlemnit .Nu pot face asta e prea mica are 16 ani eu am 28 nu mai putem continua asa simt ca sta cu mine practic din mila dar nu stiu de ce?Diferenta dintre varsta e prea mare nu mai putem continua asa trebuie sa ma despart de ea chiar daca asta ma va distruge trebuie so las libera practic eu iam cuparat iubitea prin tatal ei.Sunt prea mare pentru ea ....ea are nevoie de cineva de 18-19 ani sau chiar de varsta ei .

Eu:Dragostea mea trebuie sa vorbim

Ea:Te ascult iubire.

Ah acelas sentiment de iubire de fiecare daca cand o privsc in ochi .

Eu:Trebuie sa ne despartim.

Cand aude se ridca brusc in capul oaselor si ma priveste cu ochi in lacrimi mi se rupe inima.Sincer nu prea cred eu ca ea chiar sa indragistit de mine adica e doar o pustoaia de 16 ani .

Ea:Ccc.....cum?

Eu:Da adica nu mai pot continua asa tu esti doar o pustoaica eu am nevoie de o femeie adevarata nu o adolescenta ok?Vreau o femeie ce poate sami ofere ceea ce tu nu poti.

Ea:Ce?

Spune ea cu voce stinsa si lacrimile care ii curg pe fata mai ceva ca o cascada.

Eu:Copii ok?Vreau copi iar tu esti prea mica eu nu te iubesc Alisson mam folosit de tine ca sa fac o alta fata geloasa bine?Te rog sa pleci din casa mea din viata mea si cel mai important din inima mea.

Cu astea fiind spuse am plecat la fosta mea camera nu pot sa cred ca iam zis asta dar e spre binele ei.O aud cum tipa , urla si plange vreau sa ma intorc la ea sa o strang in brate sa o alin dar nu pot trebuie so fac trebuie ....o voi uita .

Lily pov. (DATI PLAY LA MELODIA DE MA MEDIA)

Nu pot sa cred ca mia spus asta.Credeam si speram ca ma iubeste si ca sa indragostit de mine cum mam indragostit eu de el il iubesc la dracu chiar il iubesc si el sia batut jos de mine si de sentimentele mele.De ce eu?Cu ce iam gresit ce am facut rau lam iubit il iubesc si il voi iubi mereu dar asta este decizia lui daca el asta vrea o voi respecta nu am incotro ma doare al naibi de tare.

Autoarea pov.

Drake se duce la el in camera si sparge si rupe tot cei vine in cale iar Lily rupe toate postere si fotografiile cu eu doi amandoi sunt distrusi inimile lor sunt distruse sfaramate in mi de bucatele pierdute printre vorbele ce i lea spus Drake lui Alisson.

Drake pov.

Ma doare nu mai pot fiecare celula din corpt se sfarama sub aminturea iubitei mele cu ochi in lacrimi.O vreau langa mine o vreau inapoi nu nu pot face asta dar imi e dor de ea chiar daca au trecut 10 minute regret ca iam zis sa se mute nu are unde merge tatal ei a plecat din europa la dracu stie unde casa unde a stat ea nu mai exista si daca acuma mas duce la ea mar da afara si nu o condam dar ma condam pe mine la dracu cat de prost pot fi ?Am alungato chiar daca stiam ca nu ma iubeste am alungat singura persoana de care mam indragostit cu adevarat.

Lily pov.

Imi fac bagajul chiar daca stiu ca nu am unde sa ma duc auzi la el vrea copi?Pai foarte bine ii urez sucesc.

Lily si Drake in acelas timp.

-Te voi uita

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum