22

257 13 0
                                    

Lily pov.

Ma trezesc cu o durere  grozanica de cap.Ma dau jos de pe pian.Stai pian?Cum adica pian?Noi nu avem pian de unde a aparut?Incep sa ma plimb prin casa.Il vad pe Drake pe masa din bucatarie dormind la bustul gol.Fetele dorm pe scaune.Drew doarme pe masina de spalat.Max pe colacul de la WC.Ok..asta e ciudat.In curte sunt sunt cativa disntre prieteni mei care dorm dusi pe iarba.Urc la etaj in cateva camere sunt cateva fiinte normale si dorm in pat ca niste oameni normali.

Intru in baie fac un dus si ma imbrac cu ce apuc

Intru in baie fac un dus si ma imbrac cu ce apuc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor jos il drezesc pe Drake.

Eu:Drake iubutule haide trezestete.

Drake:Hmmmm.

Momaie el.Isi da cu mana pe fata si raman dare rosi.

Eu:Drake?

Intreb eu speriata.

Drake:Da iubito mam teezit ce e?

Zice el si se apropie sa ma sarute dar il imping.

El:Hei ce e?

Eu:Drake pe cine ai omorat?

El:Cum?

Eu:Uitate la maini.

El se uita uimit si mai are putin si face infarct cand le vede.

Drake:Iti jur nu am facut nimic nu mam imbatat iti jur am baut doar doua pahare .

Eu:Drake ce ai tu pe maini e sange de la ce?

Drake:Iubuto iti jur ca habar nu am am but 2 pahare nu stiu ce sa inatamplat.

Eu:Bine...e bine hai sa ne uitam pe camere sigur gasim ceva.

Max:Lily,Drake veniti aici.

Eu:Ce mai e Ma.....

Raman uimita.Pe net este un filmulet cu Drake care tine un cuti in mana .Il arunca si nimereste in piptul cuiva.O parte din filmulet este stearsa se vede clar.

Eu:O nu...

Drake:Ca bine zici daca cineva vede asta si prin cineva ma refer la politie daca alfa sunt infundat.

Usa se deschide brusc iar pe ea intra mai multe matahale cu pistoale .Unul dintre iei vine spre mine si ma ia oe sus .

Drake:Nu te atinge de ea..

Ii urla in nas tipului.

Tipu:Mainile sus nu va apropiati de domnisoara sau de celalalte persoane pentru binele lor si al tau.Mainile sus nu mai repet inca odata.

Drake ridica mainile sua un politist vine ii imobilizeaza mainile la spate si ii le ,,leaga" cu niste catuse .Apoi il scot din casa.Noi ceilalti ramanem cu gurile cascate si ne uitam unul la celalalt.Fugim afara si intram in masini.Eu cu Max si Kira intr-o masina.Drew cu Eelmily , Matt si Lucas in alta masina.In mai putin de 10 minute am ajuns la sectia de politie.Se pare ca Drake a fost arestat pentru omor ,tafic de droguri,violuri(de care nu prea stiam)transport ilegal cu arme,transport de carne vie provenita de la oameni,trafic de arme de substante toxice ,curse ilegale si crime.A foast arestat pe viata.Acuma stau pe scaun si plang in hohote ceva nu e bine.Drake nu ar fi omirat o persoana asa fara motiv il cunosc.Cineva ia inscenat totul sunt sigura.

?:Te pot ajuta sa sti.......stiu cine ia insecenat totul lu Drake .

Imi ridic capul si in fata mea sta ...

Hei stiu ca nu am mai postat demult dar acuma ca a inceout scoala am fost foarte ocupata .Eu sunt de duoa masa incep la 12 si termin la 19.Promit ca voi incerca sa postez mai des va pup bye.

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum