Drake pov.Nici pana acum Lily nu sa tezit stau tot la patul iei.De mai bine de doua luni .A implinit 17 ani .
Eu:Alisson haide te rog eu mult trezestete ,saptamana trecuta ai implinit 17 ani.Mai ti minte ce miai promis?Miai promis ca vom dansa impreuna esti o mica minscinoasa te implor Alisson nu stiu ca sa fac fara tine.Zilele trec mai ceva ca ani decand nu mai esti tu prin preajma.Emily este insarcinata va avea un baietel a zis ca te lasa pe tine sai alegi numele.Lucas sa trezit acum cateva saptamani sia gasit o iubita si se iubesc mult o cheama Ambar .Drew si Emily vor avea un copil si se vor casatori ,Max si Kim sunt mai fericiti ca nicioadata sa fie impreuna.Vezi totul este la locul lui acuma mai trebuie doar sa te trezesti tu si totul este perfect.
Lily pov.
De ceva timp ma aflu pe o pajiste cu o multime de adilescenti care au murit in curse ilegale,sau din cauza altor boli .Aicu totul este bine.Nu mie foame,nu mie sete,sau frig ,nu ma doare nimic aici totul este perfect.
Lucas pov.
Ma ridc diin patul dr spital su ma indreot cu pasi marunti sore salonul surori mele.Da mam imoacat cu ideea ca suntem frati.Intru fara sa bat sal vad le Drake.Sa schimbat mult.Are barba nu am mai mancat de saltamani dus face odata oe saptamana.Sora mea e norocoasa sa aiba pe ceneva asa ca el .
Eu:Drake dute si mananca ceva Emily a zis ca vine imediat.
Drake:Nu pot Lucas nu pot.Tu ai outea sa te misti de aicu daca in locul lui Alisson ar fi iubita ta si oe deasuora unsarcinata si colac peste pupaza a pierdut sarcina a su sa nu uitam ca cel mai mare dusman al iei sa dovedit a fi fratele iei.
Eu:Drake inteleg ca estu distrus si suparat dar .....hmm ar trebui sa le dam dreptate medicilor.Alisson nu se va mai trezi in curand ca intra in moarte cerebrala si va muri ea nu se mai trezeste este o leguma este pra tic o batranica de 99 de ani .Drake acespta Alisson nu mai este printre noi.
Drake pov.
Cuvintele lui sunt ca un cutin in inima mea .Poate are dreptate poate Alisson chiar nu vrea sa se intoarca poate ii este mai bine acolo unde este acum.
Ba da prost tea facut mata cum poti sa spuii asa ceva despre Alisson care este si va fi iubirea vieti tale este i femejie puternica se va trezi ai incredere speranta moare ultima.
Constinta mea are dreptate nu pot renunta la Alisson nu fara lupta o voi transporta in alata tara la cel mai bun spital.
La ce rost papalalule ea este bi e este perfect sanatoasa din punct de vedere medical doar ca sufletul iei nu vrea sa se intoarca ai rabdare.Cu rabdare su inteligenta castigu razboiul .
Ai dreptate Alisson se va trezi trebuie doar sa stept si totul va fu bine.
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomansaLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...