Criza si despartiri#

107 4 0
                                    


Alex pov.

Sunt la spital impreuna cu parinti lu Niky.Oare de ce a lesinat?E din vina mea?Daca ar fi nu mias putea  iarta niciodata.Un doctor iese pe usa isi da ochelari jos nu e de bine mereu in filme cand un doctor isi da ochelari jos nui de bine.Doamne daca Niky are nevoie de o inima noua sunt donatorul nimarul 1.

-A avut o criza de furie si o cadere de caciu acum este bine.Iam facut analizele si din cate am observat nu a mai mancat de ceva vreme.

Docrorul pleaca iar noi ramanem cu ochi in soare o criza de furie?E vina mea.

-E vina mea.

Zic eu la unison cu Alisson caci asa o cheama pe mama iei am aflat acum cateva minute.

-Cum?

Ne intreaba tatal iei mirat.

-E o poveste lunga..

Zice Alisson iar apoi eu cu ea incepem sa povestim si bineteles ca scorpia sa documentat si a aflat ca am probleme cu politia am fost arestat,fac chesti ilegale da ma rog iar tatal iei normal ca numi da voie sa o vad sau sa ma mai apropi de ea urra ce bucurie pe mine nu?Si uite asa am ajuns sa ma plimb de nebun prin padure .

Niky pov.

Sunt la mine in camera cu mama care ma obliga sa mananc.Nu mie foame il vreau pe Alex.Stiu ca din vina lui am lesinat dar numi pasa il vreau langa mine sa ma atinga sa ma sarute si sa adorm la piptul lui.Daca ar veni chiar acum las ierta fara sa clipesc.Dar mama e mama.Ea nu intelege ca eu sunt indragostita de el si ca fara el nu dorm,nu manamc,nu invat nu fac nimic pana cand nu il vad.

-Bine nu te mai fortez .Iti las aici tava cu mancare daca ti se face foame sa mananci noapte buna scumpo.

Mama vrea sa ma pupe pe frunte dar ma retrag aceasta pufaie usor si paraseste camera.Ma intind in pat cu o perna la piept si incep sa plang.Il vreau langa mine vreau sal strang in brate.

-Te rog nu mai plange.

Imi ridic capul visele chiar devin realitate.Ii sar in brate dar el ma indeparteaza.

-Ce faci?

In intreb eu revolatata deoarece nu ma lasa sal imbratisez.

-Trebuie sa vorbim si de data aceasta serios foarte serios.

-Ok.

Zic eu indreptanadumi spatele.

-Niky nu mai merge nu mai pot continua ok?Iti fac rau team enervat atat de tare incat ai lesinat ,tiam spus sa vi la intalnire iar tu teai tarat prin pivnita ca sa ajungi si teai mai si julit am vazut,apoi in mall era sa te fac de ras ca nu imi pot aptine poftele sexuale ,team facut sa te certi cu mama ta Niky trebuie sa ma uiti.Uita de mine uita tot ce a fodt intre noi eu nu pot continua asa ok?Nu ne putem vedea pe ascuns nu e corect parinti tai au dreptate sunt o influenta proasta.

-Alex eu decid oe cine uit si pe cine nu si cred ca sunt destil de mare sq fac siferenta intre o influenta negativa si dragoste Alex tu chiar nuti dai seama?Tot ce am facut a foat pentru ca te iubesc sunt indragostita de tine.Nu da cu piciorul la tot .

-Mai sti cand miai spus ca am incurcat povestile?

-Da.

Raspund eu amuzata .

-Am facuto intentionat .Niky tu trebuie sati gasesti pe cineva mai bin mai bogat care sa aiba grija de tine.Eu nu am banii pe care ii ai tu ..

-Dar numi oasa de bani dai incolo eu te iubesc oe tine chiar nuti dai seama?

-Niky ma despart de tine...

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum