Drake pov
Ea:Bine sa facut acum hai acasa.
Mergem acasa Lily se duce sus direct la noi in camera iar eu dupa ea.Isi scoate 5 geamantane de aub pat si incepe sasi impacheteze hainele.
Eu:Ce faci?
Ea:Pai nu a fost vorba ca dorm singura pai privestema eu ma tin de cuvant acuma papa.
Cobor jos nervos pana peste cap cum ma?Cum?Vrea sa jucam dur ?Bine lasa ca ii arat eu.
Trimit un sms si astept raspunsul si iatal ca vine.
,,Voi fi acolo"
Nu dureaza mult ca Lily ,Max si restul isi fac aparitia.Decidem sa ne uitam la un film horor .Lily pregateste sucurile ,Max cu Kim pregatesc popcornul ,cipsurile,pufuletii etc....Drew su Emily iau cateva pungi in caz de voma ultima data cand neam uitat la un film horor si nu am avut pungi nu a iesit prea bine.Soneria suna exact inai te sa punem filmul si cred ca stiu cine e.O deschud si banuiala mi sa ci firmat era Ana tipa cu care miam traso la club.
Ana:Iubitulee.Zice ea si imi sare in brate iar eu o prind intr-un sarut salbatic o ridic de fese si o duc spre canapea.O asez in bratele mele iar langa mine se afla Lily pe fotoliu langa mine in partea stanga sta Emilily iar pe canapea restul.Ma uit la Lily si pot opserva cum ii cade o lacrima.Imi pare rau dar ea a inceput jocul eu doar il termin.
Lily:Scuzatima merg pana la mine in camera.
Nu trec nici doua minute .
Ana:Iubutule merg pana sus la tine in camera sa imi iau ceva pe mine imi este cam frig .
Cu astea fiind zise Ana se ridica si merge sus.
Max:Prost ai ramas.
Emily:Esti un nesuferit.
Eu:Bai gata ajunge sunt fericit cu Ana nu ma mai judecati.
Ana este o fata inalta de 26 de ani roscata slaba cu forme minuscule si acum numi pot da seama cum o femeie de 26 de sa fie virgina da ma rog laso asa.
Lily pov.
Eram un camera mea pe laptop .Ma doare ca Drake ma uitat atat de usor .Cum a putut?Usa se deschude iar pe ea intra esuata de Ana
Ana:Sti Drake a facut foarte bine ca sa despartit de tine adica esti doar o adolescenta usuratica .Adica serios tu chiar credeai ca Drake sar uita vreodata la una ca tine ?Teai uitat in oglinda?
Eu:Sti ceva nu ma intereseaza de relatia ta cu Drake bine asa ca lasama dracu in pace Cukye(Nu stiu cum se scrie)
Ana:Matai Cukey .
Eu:Auzi panaramo tu nu vorbesti de mama ai inteles?
Ana:Ohh te rog usuratico
Eu:Auzi tu ai fost facuta pe autostrada ca numai acolo se fac accidente.
Ana:U-S-U-R-A-T-I-C-A
Eu:Bravo Ana ai invatat sa silabisestu felicitarii.....acuma valea din camera mea barbie esuata.
Aceasta se enerveaza vine la mi e si imi da o palma peste fata.Eu nerviasa sar la gatul ei sunt deasupra ei sii ii trag pumni in fata iar ea cu picioarele mie in stomac.Tipetele noastre se aud de la parter.Deodata simt ceva tare in cap apoi totul negru.
DRAKE POV.
Tipete se aud de la etaj uracm cu toti sus si le vad pe fete batanduse sau ma rog Lily o bate pe Ana.Vreau sa ma bag dar e prea tarziu Ana ii da cu tocul in cap.
Eu:Ce dracu?
Ana:Iubitule a sarit la mine ma batut uite ce mia facut.
Zice ea in timp ce arata spre fata iei vanata si parul scos din cap.Recunosc Lily stie sa se bata.
Si vb de lup iata ca sa trezit.
Ana:Vezi ma batut ea a inceput.
Nu pot sa cred ca Lily ar fi in stare de asa ceva.
Eu:Cum ai putut?
Intreb eu nervos.
Lily:Deci o crezi pe ea su nu pe mine.
Tac din gura nu mai pot spune nimic.
Lily:Si tacerea e un raspuns Drake am plecat si nimeni si nimic nu ma va opri.
Lily pov.
Merg la baie fac un dus imi pandajez rana de la cap si ma imbrac
Ies din baie si aleluia au plecat.Ini fac bagajele si intr-o ora sunt gata.Imi iau valizele si cobor jos sunetul facut de geamantane ii fac sa se intoarca spre mine.
Kim:Pleci?Nu ....nu poti pleca Drake opresteo.
Eu:Nu Kim...apreciez dar eu si Drake nu mai avem nicio relatie asa ca voi pleca.
Ana:A scumpilor am uitat sa va zic ceva...
Drake:Ce e iubito?
Ana:Sunt insarcinata.
Toata lumea ramane masca .Drake sare in sus de bucurie o prinde pe Ana de talie si o invarte apoi o saruta.
Eu:Vezi ?Micutului ii trebuie o camera iar acuma una este libera asa ca pa.
Max:Stai Lily nu poti pleca doar pentru ca Drake e un prost.
Lily:Iti multumesc Max dar cred ca Drake nu ar fu de aceas parere tinem legatura pa.
Zic eu si plec.Taxiul ce lam comandat acum cateva minute a ajuns ma urc in el si ii spun soferului sa ma duca la aeroport de dara asta nimeni nu ma va opri .
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...