Niky pov.Ma trezesc cu o durere de burta infernala.Ah la dracu nu azi nu acum.Ma ridic din pat si nu pot sa nu observ pata uriasa de pe pat.Intru la baie fac un dus si ma imbrac.
Ies din dus si atunci il vad pe Alex care intra la mine in camera.Ii sare in ochi pata de pe pat.
-Ahh voi curata aia mai tarziu.
Zic eu in timp ce asez plapuma in asa fel incat sa nu se mai vada ,,balata".
-Sa inteleg ca iubita mea e in acea perioada a luni in care e nervoasa ,nu ii convine nimic,vrea numai dulciuri,multa afectiune si are dureri parca de nastere.
-Da cam asa.
Zic eu putin rusinata de situatie.Ma apropi de el si il sarut lacom pe buze.Usa se dechide si pe ia intra mama.Drace.
-Niky Smith cum?
-Mama iti pot explica uite eu...
-Nu vreau sa aud de azi inainte iti este interzis sa mai esi din casa si sa te vezi cu acest baiat.
-Cum!?Mama nu poti face asta.
-Ba pot si am facuto Alexander pleaca.
-Stai cum de sti cum il cheama.
-Nu trebuie sati dau tie explicati da?
-Ba da trebuie spunemi acum sau jur ca plec ,plec de acasa fug de tine si nu o sa ma mai vezi vreodata.
-Bine iti voi spune.Alex este fiul angajatul tatalui tau.Adica mai pe indelete el este fiul contabilui firmei .Nu puteti sa va mai vedeti.
-Cum de ce?
-Pentru ca ar distruge intreaga reputatie a familiei gandestete Niky tu esti o fata frumoasa inalta ,inteligenta ,BOGATA,iar el e doar un fiu al unui contabil amarat.
-Nu ,nu iti permit sa vorbesti asa despre tatal lui si nici depsre alti angajati ai firmei bine?
-Niky am incheiat orce discutie Alex pleaca.
-Alex ramai.
Zic eu in contradictoriu cu mama.Amandoua ne uitam una in ochi celelilalte parca omorandune.
-Niky mai bine plec.
-Cum?
Zic eu uimita.Renunta ?Renunta la relatia noastra care abia a inceput?Renunta la noi?La tot?Chiar daca relatia noastra abia a inceput asta nu inseamna ca trebuie sa dea cu picioarul la tot.Parca ma iubea parca nu vroia sami mai dea drumul niciodata.Parca scopul lui eram eu si durata toata viata.Ce sa intplat cu toate acestea?Cu toate momentele frumoase petrecute impreuna chiar daca au fost putine au insemnat totul pentru mine.
Amandoi parasesc camera incui usa si incep sa plang .De ce mi se intampla mie toata astea?De ce?De ce nu pot fi si eu normala ?
Miam inceput ziua minunat.Incep sami fac curat in camera.Vroiam sa ma schimb pentru el .Vroiam sa ma imbrac diferit sa ma comport difetit .Dar se pare ca nu am perntru cine.Toate amintire cu el trebuie sterse.Nu miam dat seama cat de repede a trecut timpul este 15:30.Pana si ora asta imi aminteste se prima intalnire.Off viata asta e asa de grea.Usa balconului se drschide si fat frumos pe cal alb apare pe ea.Nu glumesc este doar Alex.
-Tu ce mai vrei?Nu tia ajuns ca iai dat drepatate mamei?Ca iai facut jocul ?
-Niky stiu ca esti suparata dar ...
-Suparata?Nu nu sunt saparata sunt furioasa .Cum ma cum ai putut?
Tip eu la cu lacrimi cemi curg pe fata .Iau perne si incep sa arunc in el.
-Sati fie rusine dupa tot ce am facut ca sa fim impreuna sti bine cat de fragila era relatia nostra si plus ca era la inceput ce tu ai crezut ca nu va merge si cei zis?A ia stai sa ascult de mama lu Niky nu?Ca Niky e proasta si nusi da seama ca am facut toate astea ca imi este frica sa o infrunt?
Arunc cu ce apuc in el am inceput cu perne apoi am trecut la haine la sutiene chiloti rochi pantofi apoi carti caiete sunt foarte nervoasa.
-Sa te duci dracu ....
-Niky te rog ascultama...
-Ce sa te ascult mă?Team ascultat destul si pe tine si pe....pe..
Lucrurile din jurul meu incep sa se inavarta iar eu odata cu ele pana cand ma dezechilibrez si cad pe poadeau tare si rece.Ultimul lucru le care il vad sunt tenesi albi a lu Alex apoi negru..
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
Roman d'amourLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...