19

297 10 0
                                    

Drake pov.

Frate?Lucas e fratele lui Alisson?Nu imi puteam imagina asa ceva.Stau cu scaunul langa trupul firav al iubitei mele.Fata ii este palida corpul ii este rece,ochi mici si plapanzi ii are inchisi ,obraji sunt albi,buzele vineti ,mainile albe cu cateva tente violet de la vanatai si zgarieturi.Talia iei de viespe ii este bandajata piciiarele bandagate iar cel drept in gips.O masca de oxigen ,o branula si alte prosti ce are in mana si in zona inimi,iar un amarat de aparat scoate bibaite enervante si totusi fatale pentru mine deoarece daca ele sar opri si viata mea sa terminat.

Copilul cel purta in pantec era copilul meu copilul nostru dar nu mai este.acum e mort si e numai vina mea.Este de admirat curajur iei dar curajul vine la pachet cu naivitatea.,,Ai radacini puternice dar pacat ca nu ti se observa coroana....lasati adevarata coroana la vedere "Vorbele iei imi rasuna in minte ca un ecou.Lucas este in aceas stare ca si ea .Max si Emily sunt afara la usa salonului doctori nu prea lasa persoane sa o viziteze abia daca ma lasa pe mine.Stiu  ca am luat un doctor la bataie si am urlat in tot spitalul cand am auzit ca nu ma lasa si uite asa mau lasat.Kim si Drew sunt acasa dorm au stat toata noaptea aici .Kim are scoala si trebuie sa se odihneasca la fel si Emily doar ca ea e ceva mai incaoatanata su nu vrea sa plece.

De 2 saptamani stau aici.De 2 saptamani nu am mai mancat,facut dus sau dormit.Asistentele miau adus si un pat langa al iei dar refuz ...refuz sa dorm .

-Haide iubirea mea te rog trezestete toata lumea sta cu sufletul la gura nici doctori nu stiu cum esti iei spun doar ca te lupti intre viata si moarte iar moartea castiga .Haide dragostea mea haide sa le aratam ca se inseala ce zici?

O intreb eu cu speranta in gals ca poate se va trezi.Ma uit la ea si e tot cu ochi inchisis lacrinile siau spus demult cuvantul de cand am aflat ca e in coma.Mai merg din camd in cand la Lucas sa vad ce face.Un doctor intra pe usa se uita la fisa iei.

Eu:Cand se va trezi?

Doc:Drake tiam mai spus ea lupta intre viata su moarte si dupa cum arata moartea castiga dar nu este ceva concret ea si fratele iei sunt tinuti sub observatie maxima starea iei este ......se inbunatateste putin cate putin si nu pot spune cand se va trezi din punct de vedere medical este bine de operat am operat tot ce era nevoie .Totul depinde de ea teai gandit ca poate ea nu vrea sa se intoarca?

Si cu astea fiind zise Doc.Adam paraseste salonul.Cum adica ,,poate ea nu vrea sa se intoarca"?

Eu:Dragostea mea te rog trezestete tu esti lumina ochilori mei fara tine sunt orb,tu esti medicamentul meu fara tine ma inbolnavesc tu esti sufletul tu esti inima mea fara tine mor.Chiar vrei sa mor?Vrei sa ma ai pe constinta te rog dragostea mea trezestete.

Max pov.

Eu:Saracul Drake el chiar o iubeste.

Kim:Da asta se vede de la o posta.

Emily:Mai stia cineva ca Lily e insar inata?

Eu:Da eu ,mia zis Drake au facuto neprotejati initial nu planuiau asta el credea ca e steril dar se pare ca nu si uite asa Alisson a ajuns insarcinata si uite cum a aparut asa a si disparut.

Emily:Pai daca suntem cu toti aici ma rog majoritatea stiu ca nu este momentul dar eu si Drew vom avea un copil

Eu:Felicuiari surioara frate daca ii faci ceva de castrez in somn.

Drew:Bine BOSS am inteles

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum