Drog#

91 1 0
                                    

Niky pov.

-Haide mai dai o sansa.

-Nu nici gand ma inselat fix de ziua noatra fix de aniversrea nosatra.

-Haide Niky ,Alex te iubeste si tia demonstrat asta de atatea ori

-A serios?Mia demonstrat ca ma iubeste atunci cand ma abandonat la spital?Aaaa sau cand ma dat afara din apartamentul lui fara sa ii peese ca pot dormi pe strazi?Sau cand era plecat  nu stiu la ce club seara tarziu inbatanduse iar eu stateam acasa sil asteptam?

-Bine ok ai si tu dreptate dar te iubeste cu adevarat adica ce baiat ar astepta o fata 3 luni ca sa faca dragoste cu ea?Sau ce baiat ar merge cu o fata la mall ca sa cumpere haine roz cu sclipici?Sau ce baiat ii intinde parul cu placa,ii face unghile,o ajuta sa faca curat in casa si mai sta si cu iubita lui?Ce baiat Niky la asta nu te gandesti?

-Nu si punct.Ceea ce a facut ma raint extrem de mult nul pot ierta asa pur si simplu.

-Off haide amintesteti toate momentele feumoase pe care leati petrecut impreuna.

Jully are dreptate am avut multe momente frumoase impreuna.Ahh dar asta nu schimba cu absolut nimic faptul ca ma inselat cu primaa nefututa.Usa de la intrare se dechide ai pe ea apar frati minune.Batcurvaar si Superarogant.

Da Jully si Ben au o perioada mai dificila .Sau separat si ei destul de mult.Nu mai stau in aceas camera nu mai impart aceleasi chesti.

-Hei Jully ,hei Niky.

Ne zice Alex urcand scaaarile.Ben face un gest cu mna apoi se indreapta spre bucatarie.

-Da bine Jully tu zici de mine si Alex daar de tine si BEN?Adica voi chiar eraati super apropiati.Intre voi doi nu a existat secrete,va trezeati unul langa celalalt in fiecare dimineata,relatia voatstra nu era menita esecului ca a mea si a lu Alex.

-A adica relatia noatrsa era demult sortita esecului nuiasa?

Intreaba Alex din capul scarilor.

-Da realatia noatrsa a fost o dezamagire stiam amandoi ca nu va nerge dar tu Batman ,Batman .

-Pai scuzama zana rasfatelor ca am vrut sa lupt petru ceea ce iubesc si pentru ceea ce imi doresc.Sti eram gata sami dau viata in orce moment pentru tine

-O vai dar ce actor bun esti tu.

-Stai linistita ca nu sunt mai bun ca tine.Teai prefacut de minune ca ma iubesti.

-Si tu la fel.

-Eu chiar te iubeam proasto

-Nemernicule.

Tip eu si trec pe langa el  indreptanduma spre camera mea.Incui usa ma trantesc in pat si incep sa plang.Ma dore si ma doare atat de tare cu nul pot tine in brate vrea sal simt langa mine.Il iubesc al dracu de mult.Of dracia dracului nimic numi iese azi.Chiar cas o proasta

Alex pov.

-Frate dute.

-Nu nici gand eu cu Jully nu mai merge.

-Jully e in limba dupa tine si tear acepta in orce moment ea nu e ca Niky orgolioasa si incapatanata.Ea e cuminte si linistita cand vine vorba de tine.Dute la ea si cereti scuze.

-Dar de ce sami cer scuze?Am favut ceva?

-Nu nu  ai facut nimic dar noi suntem baieti si asta facem noi ne cerem scuze de la fete.

-Nu si punct.

-Sti ceva Ben daca as fi eu in locul tau nu as mai sta aici ca sa ma cert si mas duce direct la ea si as sarutao pana nu ar mai avea aer si as mai si cereo de nevasta.

-Pai fao tu.

-Nu pot .

-De ce?

Ma intreaba Ben putin amuzat de rsapunsul ce va urma.
-Mia da in cap cu florile si mair indesa inelu pe gat.

-Da suna a Niky.Dar trebuie sa o intelegi nu ii este usor adica tea prins in pat cu blonda aia fix de aniversarea voastra.

-Da ...

-Da ia spunemi iai zis ca ea tea drogat?

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum