Aprope sex#

127 4 0
                                    

Niky pov.

-Hai Niky mananca....

-NU.

-Atunci hai sa ne plimbam.

-Dute singura.

-Hai fati temele mai citeste invata uitate la un film.

-Da ..,uitate tu nu eu.

-Niky  au tecut doua sptamani daca tu ai mancat de 4-5 ori in aceste 2 saptamani.

-Lasa-ma in pace pleaca lasati-ma.

-Bine.

De doua saptamani nu am mai iesit din casa ,din camera,nu am mai fost la liceu,nu mai sunt presedinta clasei,totul se naruie din cauza unui baiat .E gresit ca vreai sal iert? E gresit ca vreau sal sarut?E gresit ca vreau sa m atinga exact ca la mall doar ca mai intens?Of viata e grea.Usa se dechide pariu ca e mama.

-Mama tiam spus nu vreau nimic lasatima in pace .

-Nu e mama sunt eu Alex.

Cand am auzit mam ridicat ca arsa din pat.

-Eeee...cauti aici?

-De ce nu vrei sa mananci?De ce nu vrei sa iesi?Cand ai fost ultima data la liceu?Cad teai intalnit ultima data cu Jully?

-Ceti pasa mai mintit.Ai spus ca ma iubesti si ca esti aici pentru tot restul vieti mai mintit.

-Nu team mintit chiar te iubesc ca un nebun si deasta trebuie sati dau drumul Niky eu nu am banii pe care ii ai tu si nu o sati pot cumpara cadouri scumpe de anivesarea noastra.

-Bai da sa te duci dracu cu bani frate tiam spus numi pasa de bani te iubesc pe tine nu bani tai uite nici numi pasa ca mai mintit in legatura cu tatal tau.Te vreau pe tine.

+18
Isi napusteste buzele asupra mea ahh ce dor imi era.Ma saruta in acelas mod excitant doar ca de sata aceasta ma musca de buza de jos apoi o linge isi adancenste limba si mai mult in gura mea.Ma musca de limba o trage putin afara se joaca cu ea apoi reia activitatea anterioara cu buzele.Isi coboara mainile usor pana ajunge la coapse le mangai usor ca mai apoi sa le stranga tare in maini.

Nu sunt pregatita ,nu stiu daca sunt pregatita sami pierd virginintatea acum dar ahh la dracu ce bine e .

Se joaca ceva vreme cu coapele ca mai apoi sa treaca la fese pe care le mangaie le ,,framata" si le ,,modeleaza" ca mai apoi sai le dea o palma foarte puternica peste ele .

-Aaa ma durut.

Imi da pantaloni jos el
Isi da tricoul jos iar asa imi da suficient timp sa ma pun desupra lui.

Imi da pantaloni jos el Isi da tricoul jos iar asa imi da suficient timp sa ma pun desupra lui

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Incep sa ma misc sa fac cerculete si opturi .Ii pot simti erectia.Ma prinde de fese le strange puternic ca mai apoi sa ne inoarcem la pozitia anterioara.Imi da tricoul jos eu ramanand in lenjerie intima neagra .

Imi saruta sani ii linge apoi ii musca .Face exact acelas tratament si cu gatul.

-Alex?

-Da iubito?

-Mmmmm....sti adineauri ahhhhh

Gem eu cand el preseza peste mine si mimeaza o partida de sex.

-Adinauri ma gandeam cm ar fi...

Dar nu pot contiua caci isi pine mana pe locul ,,x" si o maseaza usor.

-Spune incontinuare dragoste...

-Mmmm ăhhh ma gandeam cum ar fi sami faci aceleas......aaaahhhhh

Gem deoar a inceput sa faca cerculete cu degetele la locul x.

-Aceleas ce dragostea mea?

-Aceleas lucruri ce mi lei facut in mall.

-Tiau placut pui?..
-La nebunie.

Ma saruta din noua pe buze.Degetele lui nu stau locului o secunda.Degetul din mijloc se joaca cu clintisorul meu iar celellate cu ,,buzele" .

Icep sa tremur,parca plutesc,ba nu zbor,nu nici asta nu stiu dar imi place.

-A...ll.eex...

-Shh totul va fi bine nu te va durea iti proit dar acum hai sa capam.de acestia.

-Nu stai...

Dar era prea tarziu choloti mei ai fost aruncati undeva prin camera iar amazonu meu este acuma la iveala.Alex se apleca si imi saruta locul interzis.

Tremur din ce in ce mai tare dar nu imi e frig.

-Alex ce se intampla?

-Shh dati drumul copila...

-Nu stiu cum...si nu vreau ....te vreau Alex te rog...

-Shh stiu.

Isi introduce un deget iar in acel moment totul a ruinat.

-Aaaahhh...mmmmm....

Gem eu cu mainile in parul lui.El se apropie de mine si ma saruta.

-Ai un amazon dragut...

-Voi scapa de el..

-Nici sa nu te gandesti te vei rani iar eu te plec asa cum esti iartama ca am plecat.

-Mmm...ahhh..Alex...

Gem atuncicand simt ca orgasml meu nu se mai oprste.

-Asa de mult tia placut?

-Da.Alex mie somn.

-Hai aici dragoste mea.

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum