23

237 11 0
                                    

Lily pov.

Imi ridic capul si vad un barbat inalt bine facut cu o jacheta neagra cu o gluga neagra care ii acopera ochi si nasul sta cu capul un jos .Poarta o pereche de blugi mulati negri uar in picioare adidasi tot negri.Pe bune frate ce are omul acesta cu culoarea neagra.

Eu:Cine esti?

?:Un prieten deal iubitului tau.

Eu:Numele.

?:Toate la timpul lor micuta Alisson acum urmaeaza-ma.

Eu:De ce as avea incredere in tine?Nici macar nu te cunosc.

?:Ai dreptate nu ma cunosti dar eu oe tine da .Si cat despre incredere daca nu risti nu castigi.

Se intiarce cu spatele la mine si pleaca.Cine e?Ii cunosc toti prieteni lui Drake iar tipul de dinainte sigur nu e un prieten.Dar atunci cine e?Sa-l urmez?Oare stie cine ia insecenat asta lui Drake?Daca a fost el?Alerg dupa el si prind din urma.

Eu:Vin.

Acesta nu zice nimic doar zambeste vicleneste cu jumatate de gura.Tipul acesta ma inspaimanta.Se urca intr-o masina.Intr-un BMW negru.

?Vi sau ce faci?

Nu mai zic nimic deschid usa si ma urc pe locul pasagerului.

Eu:Unde mergem?

Sparg eu linistea mormantala ce sa asternut acum cateva minute peste noi.

?:Vei vedea.A.  apropo era sa uit.Esti slab de inger?

Eu:Nu de ce?

?:Vei vedea.

Zice el si imi zambeste apoi acelereaza pana cand acul indica 190.Dupa 10 minute ajungem la o casa abandonata.Ne dam jos din masina o blocheaza.Apoi ne indreptam spre intatre.Tipul da un picior la usa iar aceasta cade jos.Intram inauntru .Podeaua dun lemn scartaie cativa sobolani isi fac aparitia si fug dintr-un colt in altup.Iar panzele de paiamjen nu lisprc si binenteleles cu paianjeni.

I tram intr-o camera .Se oare ca este un dormitor ,pe un dulapior mic se afla cateva fotografi.Iau una in mana este o forografie cu un baiat cam de 15-17 ani.

?:Drake.

Eu:Cum?

?:El este Drake la 16 ani.Sa schimbat mult nu?

Eu:Da foarte iar acesta esti tu?

Intreb eu aratatnd spre o alta fotografie.

?:Da .

Eu:Dar cum?

?:Tiam zis suntem prieteni acum haide.

Zuce el si iesim din camera .Apoi urcam cateva scari.Ne oprim in dreptul unei usi.

?:Pregatestete.

Eu:Pentru?

?:Asta.

Zice el si dechide usa.Este o camera foarte mare .OMG sunt jucari dar nu orce fel de jucari ci jucari +18 .Iar langa ele se afla cateva aparate de tortura un cutit.O sabie ,un pistol.Ce e locul acesta?

Eu:Ce este locul acesta?

?:A fost casa lui Drake.Aici viola femei iar apoi le omora ca sa nul dea in judecata.Crdema Drake sa schimbat.

Ma dau catiba pasi inapoi .De ce?De ce nu mia zis de ce a ascuns asta de mine.Adica mia zis doar ca avea aventuri deo noapte.

Eu:Ce legatura au toate acestea cu faotul ca Drake este unchis si un filmulet cu el a ajuns pe net?

?:O vezi?

Ma intreaba el si arata spre o fotografie cu o femeie.

Eu:Da.

?:Ea urma sai fie sotie.Foar ca la inselat.Acesta zicea cal iuneste dar ii iubea doar bani.Iar camd el sa cumplat cu tine ea a inebunit si a jurat ca va va desoarti ea este cea care i-a inscenat lui Drake totul.

Eu:Aha.

Plecam din casa ne urcam in masina apoi mergem la sectia de politie.Nu sa oermis sak vizitam.Eu cu tipul mistetios am mers primi.Drake statea pe un scaun cu catusele oe maini iar mainile pe masa.

Eu:Drake ..

Drake:Iubto ce ma bucur sa te vad.

Eu:Cine e el?Mia zis ca este un orieten deal tau cine e?

Tipul isi da gluga jos iar Drake ramane masca.

Drake:Tată?

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum