Imi spui .....#

111 3 0
                                    

Niky pov.

Ma trezesc cu o durere groaznica de cap.Merg la baie si ma uit in oglinda.Am o fata de speriat.Cearcane ochi rosi,palida,galbena la fata.Fac un dus si ma imbrac intr-o rochie roz pal simpla cu maneci scurte si cu o curelusa alba la mijloc iar in picioare balerini albi.Parul mil impletrsc in doua codite si imi fac un machiaj simplu.Imi iau geanta cobor jos ca doar nu sus.Merg la bucatarie imi las geanta pe scaun si ma apuc de mancat salata de brocoli si suc de portocale  natural.Termin de mancat imi iau cheile incui casa ii salut pe bodygarzi si il vad pe David in fata casei.Intru la el in masina pe locul pasagerului iar in spate este Jully.

-Hei amice.

Ii zic eu prefacanduma fericita deoarece ma simt al dracu de rau din cauza lu Alex.

-Nu sti sa minti scuimpa tot.

Zuce Jully care se intinde pana ajunge sa ma vada.

-Alex...ieri mam dus la el am vorbim miam cerut scuze apoi neam sarutat .Am dormit la el si cand vroiam sal intreb ce suntem ia sunat telefonul primise un mrsaj lam luat lam verificat si ce sa vezi erau cu Linda si mie vroia doar sa mio traga.

-Pffff ce tampit.

-Asa este.

-Wow voi doi sunteto de acord unul cu celalalt odata in viata.

Le zic eu uimita deoarece Jully a fost deacord cu David.Asta este ceva wow.
Nici nu miam dat seama cand am ajuns la liceu.Ma dau jos din masina si ma duc la dulap.Imi iau algebra si ma duc la clasa.Azi se va alege presedintele clasei.Diriginta intra pe usa isi la lucrurile pe catedra.

-Buna ziua elevi.Azi nu vom fave Algebra ci dirigentie.Bun cu cateva saptamani in urma ati facut o campanie pentru a alege presedintele clasei.Ati votat eu am numarat vorurile si tin sa va anunt ca Nikyta a castigat bravo Niky.

Toti au imceput sa ma aplaude si sa ma felicite dupa ore am mers si am discutat cu diriginta desprw sarcinile mele .

-Pai ti te vei ocupa de exucursi,concursuri,petrcerile clasei te vei asigura ca toata lumea este la ora sti tu exact ca o mama a da si sa sti ca doamna Ambar are nevoie de ajutor la bibliotrca inca nu imi pot da seama de ce directorul o mai tine femeia aia trebuia sa fie exponat de muzeu la ce batrana e.Ma rog pa scumpo.

Diriga pleaca iar eu ma duc la biblioteca.O salut oe batranica iau un carucior cu carti si ma duc sa le asez.Carti de dragoste ultimul raion al 4lea raft.Romeo si Julietta raftul 5 incerc sa o pun doar ca nu ajung sunt orea scunda .O mana masculina imi ia caretea din mana si o aseaza .Ma intorc si dau de Alex.

-Ce vrei?

-Sa stiu de ce ai plecat asa ai avut vreo urgenta?

-Eu nu dar tu da .

-Despre ce vorbrsti.

-Oo nu te preface ca nu sti Linda.O trag tare apoi sunt numai al tau .

Ii zic eu incercand sai imit vocea.

-La dracu Niku miai citi mesajele?

-Da si ma bucur ca am facuto ce tiam zis eu Alex de plasa eu din momentul acesta nu mai am incredere in tine.

-Esti geloasa?

Ma intreaba el pe un ton jucausi si tot odata pervers.

-Dute dracu Alex tu nuti dai seama ca daca continui sa te joci in halul acesta cu femeile nu vei avea nici una si vei sfarsi singur?

-Jaide baby toate ma vor inclusiv tu.

-Dute naibi.

Iau inca o carte si o asez pe raftul al 2 lea .Iau inca una si o asez pr raftul 3.Alex continua sa se holbeze la mine.

-Ai degand sa te holbezi toata ziua la mine?

-Esti frumoasa esti sexy tias trageo aici si acum si voi pleca deabea dupa ce imi spui daca esti sau nu geloasa.

-Bine iti voi spune.

-Deci?

-...

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum