Atentie acest capitil contine scene +18 daca nu sunt pe placul vostru puteti sari peste
Lily pov.
Am aterizat in Mexic-Cancun.Este frumos aici si foarte cald.Imi iau bagajele si merg la un hotel.Ma cazez imi aranjez hainele in dulap apoi ma culc.
Drake pov.
A plecat ea chiar a plecat cat de prost sa sa fiu am repetat aceas greseala de doua ori .Am vazut pe camerele de luat vederi totul tot ce a zis Ana.Am mai aflat si ca e o impostoare si sia facut operatie ca sa fie din nou virgina nu stiu cum nu ma intrebati .Am puso sa faca alte 5 teste de sarcina si toate au iesit pozitive ah la dracu..
Drew:Esti un prost.
Max:Ai pierduto.
Eu:Da stiu si ce ai vrea sa fac a zis clar data trecuta ca daca ii mai gresesc va pleca si asta a facut nu o pot opri si asa mai mult ca sigur a plecat departe foarte departe.
Max:Auzi?Tu chiar crezi ca Ana e insarcinata cu tine?
Eu:Nu binenteles ca nu.
Drew:Si de ce ma rog adica ati facuto de 2 ori neprotejati.
Eu:Stiu pentru ca sunt steril nu pot face copi .
Max:Frate ai dato-n bara rau de tot.
PESTE 2 LUNI.
Lily pov.
Au trecut 2 luni decand am plecat de langa Drake simt deja ca insebunesc de mancat nu am mai mancat decat o data pe zi si acea masa consta in lapte cu cereale sau un mar.Imi este al dracu de dor de el dar eu nu ma voi duce la el si sal implor in genunchi sa ma primeasca inapoi la el.Este implinit are o iubita un copil ce e pe cale sa vina eu sunt un plus .Kim ,Max,Emily si Drew mau mai vizitat iam rugat sa nui zica lu Drake unde sunt .Din ce miau zis iei Drake tot incearca sa dea de mine dar nui va merge nu ma mai intorc la el sa fue sanatos.El zicea ca vrea copi su ca vrea sa se casatoreasca vrea o femeia adevarat langa el na poftim femeie adevarata.O bataie in usa se aude o deschid si raman muta.Era Drake.
Drake:Iartama am fost si voi rama un prost.Te iubesc din prima clipa in care team vazut in care tiam privut acei ochi superbi am stiut ...am stiut ca te iubesc te rog iartama stiu ca am gresit dar omul invata din greseli.
Zice el si se aseaza pe canapea.
Eu:Da ai dreptate dar tu ai facut aceas greseala de doua ori .Drake crezi ca daca vi pana aici si imi zici toate astea iti voi cadea la picioare.
El:Stiu a fost un nesabuit sa vin aici si sa cref ca tu ma vei ier....
Nu mai apuca sa zica ceva caci il sarut .Da ati citit bine il sarut mia fost dor de buzele lui moi sa carnoase ahh .
Eu:Te iubesc.
Drake:Su eu dragostea mea.
EU:Te iubesc prostule
Drake:Si eu te iubesc dragostea mea.
Ma prinde intr-un sarut salbatic incuie usa in urma lui si ma apuca de fese ma ridica in sus .Picioarele mele sunt incolacite in jurul lui.Incep sa ma misc incet pe micul lui prieten.Ajungem in camera ma pune pe covorul alb si pufos.Ma strange din ce in ce mai tare de fese.
Eu:Ahh Drake ma doare.
Zic eu gemand acesta imi sfasie pantaloni scurti de pe mine.
El:Esti sigura?
Eu:Foarte.
+18!!!!!!!!!!!!
Ne sarutam din nou de data asta cu si mai multa pasiune in cateva secunde ramanem ama doi goi.Imi saruta maxilarul ,gatul apoi trece la sani.
Drake pov.
Incep sa o sarut usor ajungnnd la sani .O musc de un sfac acesta inatirinduse instant fac acelas lucru si cu celalalt.Mana dreapta ii maseaza feminitatea deja uda.Doar ca firele mici de par din acea zona ma cam incurca .Prefer sa le ignor.Imj ibtroduc un deget in ea aceasta gemand puternic il bag si pe al doilea .Fac mis ari rapizi ametitoare .
Eu:Mai rezisti la 3 degete?
Ea da doar aprobator din cai.Imi introduc si un al treilea deget pereti bazinului iei sa strang usor semn ca e aproape.Imi scot degetele si le li g usor.Mm e dulce ca mierea.Ma aplec si fac cerculete cu limba in acea zona i terzisa iar cu mana dreapta ii mi gai un san si cu primele doua degete il rotesc.
Ea:Drake nu mai pot.
Eu:Dati drumul iubito.
Face intocmai cum iam zis isj da drumul incet eu avand inca gura la i tarea iei.O ling usor ma lozitionez intre picioarele iei.
Ea:Stai Drake o sa doara?
Eu:La inceput.
Zic eu si o sarut.Este un pas important in viata unei femei cat si a unui barbat sasi piarda virginitatea cu persoana iubita.Intru jumatate usor iar ea geme de durere apoi intru cu totul dur in ea aceasta tipand foarte tare de durere.Ii inchid gura cu un sarut.Imj musca buza de jos puternic.Incep sa ma misc in ea usor .Durerea inca persista stiu asta la cum isi baga unghile in soatele meu.
Eu:Iartama.
Ea:Pentru ce?
Eu:Pentru ca te doare.
Ea:Nui vina ta ca il ai pe BigFood in pantaloni .
Fac miscari repezi simtind ca ne apropiem de termen.Ne dam drumul in acelas timp imi dau drumul in interiorul iei.Ies din ea cu grija.Iar micul meu prieten are o culoare rosiatica .O trag la mine in brate si adormim.Dfapt ea eu mai stau cateva secunde si abia acum realizez ca suntem pe podea.O ridic in stil mireasa si o asez in pat iar eu langa ea isi pune capul pe piptul meu eu trag patura ca sa ne acopere si adorm instant.
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...