21

290 12 0
                                    


Drake pov.

Simt o mana micuta ce o strange pe a mea ma trezesc si ma uit pe perete este 2 dimineata ma uit pe pat si o vad pe Alisson cu ochi larg deschusi.Ma frec si eu la iei sa fiu sigur ca nu e o iluzie din cauza obiseli.

Eu:Iubito?

Ea:C-e Sa In-tam...-pl-at...?

Zice ea sacadar si cu un glas foarte ragusit ii dau sa bea un pahar de apa.Ma duc dupa doctor pana bea ea apa.Dupa nici 5 minute ma intorc in salonul iubitei mele cu Adama.Acesta o examineaza cu atentie.

Adam:Pustoaico esti un miracol in carne si oase.

DUPA 2 SAPTAMANI

Eu:Bun deci asa facem nu trebuie sa afle da?

Max:Da .

Eu:Bun sa recapitulam.

Lucas:Eu si Emily ne ocupam de tort si prajituri.

Max:Da iar eu cu Drew ne ocuoam de deciratiuni.

Kim:Eu ma ocup sa o tin departe de casa pana la mizul nopti.

Eu:Bun iar eu ma ocup de restul acum imprastierea Alisson nu trebuie sa afle.

Va intrebati ce nu trebuie sa afle.Ei bine cum ea a stat in coma ceva vreme sia ratat oetrecerea de 17 ani asa ca noi ii organizam una surpriza.Eu cu baieti si Emily am plecat la mall pentru a cumpara cele necesare.Am luat confeti,coifuri,lumanari,pablici,
findite ,scilipici,luminite,etc.apoi am luat ingrediente necesare pentru tort.

Kim pov.

Lily:Mai mergem mult?

Ma intreaba morocanoasa de Alisson.Suntem la mall ne plimbam de ceva vreme si nu stiu unde so mai dauc.Merg sa mancam crva si in fata noastra desteotul de Drake si paitoi ah la dracu astia chiar nu pot face un luvru calumea imediat cum.ne vad se ascund dupa un raft.

Lily:Auzi ala nu era Drake?

Eu:Ămmm nu ...tuuu...delirezi din cauza oboseli Drake cu restul sunt la sediu.

Lily:Da poate ai dreptate.

A fost pe abroape.Acum ne indreptam spre parcul de distracti cumparatirile leam lasat in masina.

DUPA 4 ORE.

Lily:Hai acasa sunt obosita.

Eu:Stai un pic vreai dami mai iau un ămm....o vata de zahar.

Lily:Ai mancat 8 in ultimele 2 ore.

Eu:Atunci un suc si sa ma dau in carusel nu mam dat niciodata

Lily:Vrei sa zici caruselul acela cu keagane care te unvarta pana iti dai micul-dejun afara?In cel care teai dat de 3 ori ?

Eu:Da exact.

Lily:Bun gata Kim nu mai suport spunsemi odata ce se petrece e evident ca nu mai vrei sa te dau in una din prostiile astea pentru ca teai dat in fiecare chesteie din aceasta de cel putin 4 ori si ce sa mai zic de standul cu sucuri.Ai lasat saracu om fara suc.

Eu:Off bine mai prins vroiam sa oetrec o zi doar cu tine sti tu cu ziua ta a trecut am vrut sa petrec o zi doar noi doua cum ceilalti au uitat ....

Lily:Bine ma rog hai acasa.

Eu:Haide.

Am pornit spre casa mam uitat la ceas era 12:15 o nu am intarziat.O iau pe scurtatura prin mlastina.

Lily:De ce o iei prin mlastina?

Eu:E mai aproape acum taci ca nu ma pot concentra.

Mergem de 15 minute .

Lily:Stam in loc.

Eu:Cum?Nu ...nu e adevarat uite ne miscam vezi?

Lily:Amm nu din contra stam in loc sau ma rog mergem in gol pentru ca vad aceas copaci de 15 minute si acelas melc care e mai rapid ca noi.Neam inpodmolit domnisoara scuratatuta.

Eu:Pai scuzama ca vreai sa ajungem acasa mai repede.

Ne dat jos din masina si am aterizat in noroi.Ah la dracu si abia imi cumoarasem pantofi.Nu ne puteam misca asa ca neam agatat de masina.Oooo masina mea ,noua mea masina si cand te gandesti ca abia am vopsito si scoso de la revizie.Neam urcat pe capote iei si am inceput sa strigam in stanga si-n dreapta dupa ajitor.Dar normal ce ciudat sar plimba printr-o mlastina la mizeul nopti nu?Ar trebuie sa fi nebun.Masina inceoe sa se scufunda o nu.

Eu:Nu,nu,nu,nu frumiasa mea masina.Nu te rog scumpo nu te scufunda te rog.

Lily:O mai taci e doar o masina.

Eu:Nu nu este doar o masina este o masina soeciala bine?

Aveasta isi da ochi peste cap.

DUPA 30 DE MINUTE.

LILY:Mai avem mult?

Eu:Nu

Lily:Asta ai spus si acum 5 minute si acum acum 10 mimute si acum acum acum...

Eu:Ok am inteles am mai ziso dar de data asta sunt sigura.

Da vati prins masina sa scufundat cu tot cu cumoaraturi ,bani,chei,carduri,telefoane si tot ce aveam eu mai depret .Noul albun de la 5SOS.

Asa ca am luato pe drum ca nebunele.Vad o lumina ca patul drumului.Inceoem sa aleegam si cand ajungem vedem ce suntem in capatul strazi.Ah uite casa .

Alisson pov.

Am intrat in casa luminile erau stinse.Leam aprins si d epeste tot o multime de oameni au sarit in sus si au strigat surpriza cu zambetul pe buze dar lea pierit imediat cum neau vazut.Afica serios eram pline de noroi din cap pana in picioare cu viermi si iarba in cap.

Eu:Nu stiu ce sa zic va multumesc mult e minunat.Ok ma duc sa fac un dus si revin.

Fug sus in camera imi iau un prosop si haine.Imi dau hainele murdare jos si le arunc la gunoi.Dau drumul la apa .Usa se deschide .Iar Drake patrunde in cabina de dus.

Drake:Frumoasa intrarea de mai devreme.

Eu:Pai sti tu ma straduiesc.

Drake:Cum ai reusit.

Am inceput sa ii povestesc tot ce sa intamplat de la mall pana cand am ajuns acasa.Isi plimba mainile nesctingherit pe corpul meu.In cateva minute miam dat drumul fara sa vreau.Ma ajuta sa ma spal apoi ies din baie si ma imbrac:Blugi albi stramati,maieu roz neon iar in picioare tenesi albi.

Coboram jos si inceoen sa petrecem.Deci la mall nu mi sa parut chiar iam vazut iar totul a fost oarte din plan mai putin faza cu blicatul in mlastina.

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum