la mall#

118 2 0
                                    


Alex pov.

-Cum te mai simti?

-Mai bine de cand stai aici?

-De cand ai lesinat.

Imi ia mana in mana iei micuta si fragila si o manhaie usor cu degetul mare.Cat de mult pot sa iubesc o persoana?O ajut sa se ridice din pat o incalt cu aparatele de tortura care dupa mine ar trebui interzise .Semnez fisa de externare.

-Alex?

-Da?

-Ce a zis medicul ce am?

-Esti anemica scumpa mea Niky.Asa ca tu de azi inainte ma vei suna imediat cum te trezesti sa stiu daca esti bine iar seara voi veni eu sa te vizitez ok?

-Dar daca eu dorm?

-Asata e si ideea....

O iau in brate si o strang tare cat inca mai pot.

Niky pov.

Ma indrept spre casa tot pe unde am iesit intru in camera mea fac un dus arunc rochia in cosul de gunoi fac un dus apoi ma imbrac.Intr-o rochie neagra cu sclipici la piept si niste balerini negri mati.Cobor jos si o vad pe mama discutand cu gori..pardon cu bodygarzi .

-Sa intamplat ceva mama?

-Unde ai fost?

-La baie am facut un dus miam amintit ca in dimineata asta nu am facut niciunul si nu pot merge la mall nespalata corect?

-Da..da ..da corect.Si ce faci mai exact la mall?

-Imi cumpar haine nu ma astepta vin trziu bye.

Si cu astea fiind zise am plecat la mall cu ,,zanele" dupa mine.Da chiar cum ar fi sa ii imbrac pe cei doi ca Clopotica sau ca Iridesa nu?Ar fi ceva.Am ajuns la mall intru in primul magazin de haine care il vad imi scot telefonul si ii trimit mesaj lu Alex.

Eu:Sunt la mall tu unde esti?

Alex:La Subway la ce magazin esti?

Eu:Chanell .

Alex:Vin spre tine.

Inchid telefonul si il bag in geanta neagra cu alb.Imi aleg cateva rochi.Si merg in cabina de proba ma dezbarc de rochia mea si imi pun alta pe mine .Ma chinui sa trag fermoarul la spate.Deodata simt o mana pe spatele meu vreau sa tip dar niste buze moi si carnoase ma ipiedica.Alex off romantic incurabil ce esti..

-De unde stiai ca sunt eu?

-Un magician nusi dezvaluie niciodata secretele.

-Da dar tu nu esti magician.

Alex ma mai saruta odata dar de data aceasta salbatic.

-Ahh.

Gem atunci cand simt mebru lui presat pe feminitatea mea.

-Ador cum gemi dar nu aici ci in pat.Si plus nu cred ca vrei ca ingerasi tai pazitori se te auda si sa ne prinda intr-un moment neadecvat si 100% intim.

-Hihi esti amuzant stiai?Acum valea vreau sa probez si celellate rochi si nu am loc de tine maimuta in calduri.

-Maimuta in calduri ha?

Zice ek cu subateles .Incepe sami mangaie coapsa incet si fin.Ma aptin cu greu sa nu gem de placere.Isi plimba mana pana ajunge la locul ,,x" .Ah la dracu .

-Mm esti uda.

Imi spune el la ureche.Incep sa tremur ce mi se intampla ce mia facut.Corpul mi se incordeaza.

-Nu aici.

Zice el si isi retrage mana apoi ma saruta pe nas.Il privesc confuza cum adica nu aici la ce se refera sa nu facem dragoste aici sau cum?

-Ma refer si nu ai un orgasm sti?

Tot confuza il privesc.Nu stiu ce e aia dar parca as vrea sa experimentez asa ceva.

-Vei invata mai incolo ca e acela acum hai schimbate vad eu cum ies de aici fara sa ma observe dadacele bye te pup si te iubesc.

Ma saruta cast pe buze apoi pleca.Ce naiba sa intamplat?Nu pot sa cred ca am lasat un baiat sa ma atinga in felul acesta .Adica eu si ma la mare pe plaja  stau in pataloni scurti si maieu pana la buric.Eu care sunt pudica.Dar mai placut mia placut al dracu de tare ce mia facut..., e ciudat sa mai vreau ?

Termin de probat rochile le cumpar.Am dat 4.567 de lei pe 4 rochi am iesit ieftin probabil ca e reducere .

Ajungem acasa ii dau servitoarei rochile sa le spele.Ma duc la mine in camera ma trantesc pe pat si fara sa vreau adorm.

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum