3 ©

789 25 6
                                    

Ma intorc si dau de Kath si colonele ei, prieteni mei se pare ca nu sunt prin preajama ca sa vada showul.

Kath:Lily tot o curva ai ramas.

Eu:Pisi vezi ca nus oglinda a si inca ceva sa vorbesti despre tine la perosana a treia nu mai e la moda.

Kath:Tot ce fac sau zic eu la moda.

Eu:La fel ca sosetele cu sandale sunt comode dar nimeni nu le poarta exact ca tine sti Kath data vitoare nu mai ruga o maimuta sa te macheze ,un gradinar sa te coafeze si un gunoier sa te inbrace acum scuzama dar am ore.

Zic eu si plec dar in mmentul urmator puf am cazut pe jos Kath mia pus pidica il vad pe Drake incordanduse si vrea sa vina sa o tabaceasca pe Kath dar il opresc din priviri.Ma ridic nevrosa ma indrept spre Kath care rade si ii fut o plama de cade pe jos si uite de aici a inceput o bataie.Daca Drake nu ma prindea pe mine de talie si Alex pe Kath si nu near fi despatit inca neam bate reusesc sa scap din stransoara lui si ma indrept spre cursuri sunt constienta ca Drake si tot liceu a vazut ce sa inatamplat.

Orele au decurs normal mam intalnit cu prieteni mei si leam povestit tot ce sa intamplat iar iei miau spus cami sunt alaturi.Ies din liceu sil vad pe Drake.

Eu:Hei

Drake:Hei esti bine?

Eu:Mmda de ce?

El:Cu faza de azi dimineata.

Eu:Da e ok.

Neam urcat in masina si am pornit in cateva minute am ajuns acasa astazi a  fost ultima zi de scoala adica vara oficial sunt in vacanta de vara.

Ma duc sus la mine in camera fac un dus si ies infasurata intr-un prosop Drake sta intins pe pat doar intr-o pereche de blugi negri mulati.Cand ma vede vine spre mine si se napusteste asupra buzelor mele isi cobiara mainile incet spre fesele mele strangadule tare iar eu gemand acesta zabeste ma ridica ma pune in pat iar el deasupra mea imi da prosopul jos eu ramanand goala acesta incepe sa ma sarute pe gat apoi pe sani pe abdomen ajungand la faminitatea mea.Ahh la dracu nu mam epilat bine adica nu am facuto niciodata dar acuma imi este putin rusile.Depune sarutari mici pe micul fluturas umed iar cu o mana se joaca cu sani mei iar eu gem de placere.Se napustrste din nou asupra buzelor mele isi duce mana spre feminitatea mea si o mangaie face cerculete cu un singur deget ceea ce ma inebuneste isi da pantaloni jos rmanand doar in boxeri.Isi freaca barbatia intarita de fluturasul meu umed iar acum boxeri lui sunt un pic uzi din vina mea.Face miscari de dute vino chiar daca e in boxeri il pot simti cat de intarit e gata sa rupa materialul.

Drake:Cand iti dai drumul sami urli numele vreau sa urli cat de tare poti vreau sa stie toata lumea ca esti a mea .

Eu:Doar a ta.

Isi intdoduce un deget in mine iar doua lacrimi isi fac apariti.

El:Ah la dracu esti virgina?

Eu aprob din cap acesta isi scoate degetul eu tremur nu mai pot imi da un sarut in acel loc abia decoperit si puf totul sa dus pe apa zambetei.Am urlat cat mau tinut plamani nemele lui.Vroiam sai dau boxeri jos dar acesta ma oprit.

El:Nu acum dragostea mea esti prea mica .

Zice el in timp ce trage patura pe noi.Mia zis dragostea lui.Ahh asta ma exita si mai mult.

Eu:Drake?

El:Da?

Intreaba ridicanduse intd-o mana.

Eu:C..c..ce sa intamplat?

El:Ai avut parte de placere micuto ai avut primul tau oragasm si sunt mandru ca am fost primul.

Eu:Ce suntem?

El:Un cumplu suntem ibit si iubita dragostea mea .

Inchid ochi si somnul ma ia imediat

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum