Glont si sex#

105 7 0
                                    

Niky pov

-Si un,doi,trei,patri,cinci,sase,sapte,opt
.Si unu ,doi,trei,patru,cinci,sase,sapte,opt Da asta e ....e foarte bine copi luati o pauza.

Ne spune coregrafa .De 2 ore dansam intruna.Dap am incepu lectile de dans.Sunt imbrcata intr-un trening alb de la nike.

Sunt imbrcata intr-un trening alb de la nike

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


******

Dupa 3 ore de dans am ajuns si eu insfarsit acasa.Fac un dus si ma imbrac in ceva lejer.

Aud zgomote de la bucatarie poate o fi Jully

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Aud zgomote de la bucatarie poate o fi Jully.Zgomotele nu inceteaza asa ca ma duc jos sa vad cine e.Ajung jos si vad un barbat cu un pistol in mana.iar pe Jully intr-o balta de samge.Vreau sa tip dar imi pune mana la gura si pistolul la tampla.Scot telefonul din buzunar cu mainile la spate il sun pe Alex.Il am la apelare rapida tasta 1 asa ca e usor.Telefonul vibreaza semn ca el a raspuns.

-Jos.....

Eu nu ascult stau in picioare da ce-s eu caine sa sed la comanda?

-Am spus jos.....

Urla el la mine ca mai apoi sa traga doua focuri de arma in sus.Am inceput sa tip.Telefonul a vibrat iar semn ca Alex a inchis.Da doamne sa vina si sa nu creda cumva ca e o farsa.Ma pun jos si stau turceste.Ma uit in partea stanga si o vad pe Jully plina de sange in jurul abdomenului se tine cu o mana de locul,,lovit".

Tipu a luat telefonul si a inceput sa vorbeasca la el in nu stiu ce limba.Am auzit pasi sin spate mam intors ai era Alex cu Ben.Tipu se intorce spre mine ma apuca de mana si ma strange de brat.

-Tu vi cu mine.

-In visele tale

Ii scuip eu cuvintele ca mai apoi sai trag una intre picioare si so iau la fuga spre baieti cu tipu pe urmele mele.Alex si Ben lau imobilizat am scos telefon am sunat la politie.

*****

-Bine va multumesc.

Ii zic eu doctorului ce are grija de Jully.A fost operata i sa sustras glontul iar acum este inafara orcarui pericol.Va trebui sa atea internata 2 saptamani.
-Haide acasa.

-Da merg la mine acasa si ma.pun in pat.

Zic eu in timp ce-mi iau geanta.Alex vine cu mine va sta la vila o perioada a insistat sa stea pana se face Jully bine si chiar si inca 2 saptamani dupa aceea deoarece trebuie sa fie un barbat prin casa.Ajungem acasa ma scchimb in pijamale(boxeri,tricou alb)
Cobor in bucatarie si aclo il vad pe Alex ca bea o cafea.

-Nu ar trebui sa umbli asa primn casa.

Imi spune el in timp ce ia o gura mare din cana de cafea.

-Nu ar trebui sa bei cafea la ora 10:00.

Dau sa plec dar aud scaunul cum scartaie si o mana rece ma prins de fund.Vreau sa ripostez dar Alex ma prins intr-un sarut naravas.Ma urca pe blatul de la bucataris si ma saruta animalic si devorator pe buze.

-E Ben in casa.

Da am uitat sa va spun ca fartele lui a vrut sa stea cu noi .Cred cai cam place de Jully.Ma rog continuand...ma saruta pe buze pe maxilar apoi pe gat si se intoarce iar la buze.Ma saruta pe lob apoi il linge sil musca.Gemetele mele se aud in toata bucatarie.Isi plimba mainile pe coapsele mele alunecand in sus si tragandumi tricoul in sus ca eu sa raman cu sani goi si sfarcurile intarite ce se observau prin el.Imi da chiloti jos el se dezbraca si ramans doar cu tricul pe el.Isi pume modulul pe feminitatea mea si mimieaza o partida de sex.O mangaie mai exact.In timp ce el se joaca cu sani mei.Intra incet in mine.

Sunt pe blatul de la bucatarie cu picioarele desfacute si cu un Alex exitat al dracu de tare in mine.

Dupa 30 de minute obositoare si saracul blat am zis ca cedeaza la cum se clatina inainte si inapoi .Mim luat boxeri pe mine mam aplecat sa iau tricou si am sintit o mana cemi trece pe  la  fluturas de sus in jos parca mangaindo.

-Imi pare rau....
-Cum?

Intreb eu deoarece nu stiu la ce sa referit.Imi iau tricou pe mine imi scot parul din el si ma uit antena la Alex.

-Niky imi pare rau pentru tot ce tiam facut nu meritai.Esti o fata buna,dulce,iubitoare,grozava eu nu te merit te iubesc dar nu te merit.Vreau sa fiu impreuna cu tine Niky stiu ca nu ma pricep la vorbe dinacestea dulci,tandre si dragastoase pentru ca eu nu sunt un bun scriitor dar vreau sa fim ca inainte te rog...

-Bine...ahhhaaaa....

O durere de necontenit ma lovit in partea de jos.O drace am uitat de ce a zis medicul.

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum