Niky pov.
Ajung acasa merg la mine in camera fac un dus si ma imbrac in ceva lejer.O pereche de colanti si un hanorac negru de la nike si in picioare papuci de casa pana la glezne roz cu urechi de iepurasi eu le zic pufoseni.Ma rog intru in bucatarie iar pe masa este mancarea mea preferata.Somon afumat cu cartofi natur si un pahar de apa plata iar la desert nelipsitu tiramisu.Termin din mancat bineteles ca singura .Urc sus la mine in camera.
Camera mea este mare im culori vi albastru cu roz un perete albastru iar unul roz.Mibila alba cu roz.O plazma pe perete alba .Un pat de 3 persoane alb cu asternuturi albe si albastre un birou alb cu o lamba albastra si scaun tot alabstru.Lamptop imprimanta roz.In alt colt chiatra mea neagra cu roz.Un candelabtru alb nu foarte lung dar da lumina puternica .Langa pat se afla patul albastru cu alb a lui Lucy cainele meu de talie mica Ciuaua .Iar in mijlocul camerei un covoor imens roz cu stele albe.Ma trantesc in pat imi pun castile galbene in urechi si dau drunul la muzica.Dupa 10 minute incep sa ma plictisesc .Incep sa ma plimb prim casa.Ajung in sufragerie ma asez pe canapeaua din piele crem de 15 persoane .Ahh urasc cand toata lumea este plecata ,casa este goala nimeni nu este aici sunt singura cuc.
Soneria suna fug repde sa o deachid.In fata usi se afla un baiar mai mult de 25 de ani nu are.Imi intinde un colet.Aaaa rochia comandata pentru balul din aceasta seara.
-Multumesc.
Zic eu si semnez pe hartie.Acesta pleaca eu ma duc la mine in camera desfac cutia si asez rochia frumos pe pat.Cateodata urasc balurile acestea as vrea su eu sa fiu ca orcare alta fata de 18 ani.Sa locuiesc aingura sa fac sex fara sami pese cu cine ,sa bea alcool sa merg la petreceri in cluburi si imi fac un iubit .Sa am o viata palpitanta.Sa am un apartament al meu sa stau cu cea mai buna prietena a mea in el si multe altele.Sa mannac nesanatos.Avand in vedere faptul ca nu am mancat in viata mea cipsuri ,pufuleti sau chesti de genu si nu am baut sucuri din magazin doar cele favute acada cele naturale.Mereu dar absolut tota viata mea am mancat sanatos si mam saturat.Usa de la camera mea se deschide si pe ea intra Jully.
-Hei ce faci te pregateati pentru bal?
-Mmmda.
Zic eu cu jumatate de gura lasand capul in jos din cauza tristeti ce ma acaparat acum cateva secunde.
-Hei cei cu fatuta asta?
Intreaba ea ridicandumi barbia cu doua degete zambindumi in timp ce se aseaza pe pat.
-Stiu si eu Jully adica da sunt obisnuiat cu balurile sofisticate si petreceri de ziua mea foarte complexe si extravagante dar cateodata vreau sa fac ceva iesit din comun.Ceva ce nu am mai facut pana acum si nu ma refer sa mannac cipsuri sau sa beau coca-cola nu nici decum.Vreau sa arat lumi vreau sa arat tuturor ca nu sunt printesa lu tati si ca nu sunt o rasfatata de bani gata care priemeste tot ce vrea cand vrea.
Zic eu toate acestea dintr-o suflare.Jully se uita prin camera stanga dreapta .Isi atinteste ochi pe rochie.
-Ceva iesit din comun?Bine ce spui de asta te furisezi la club.
-Cum?Nu Jully nu pot parinti mei isi vor da seama ca nu miam facut prezenta acolo.
-Nu prostuto.Iti iei hainele cu care vrei sa te imbraci la club le pui intr-un ruxac le lasi la mine in masina.Tu te imbraci cu rochia ta de printesa te duci la bal stai 30 de minute o ora apoi pleci te schimbi si mergem amandoua sa petrecem la club ce zici?
-....
-Haide Niky hai ...va fi distractiv gandestete fara muzica clasica,lenta ,tangouri valsuri.Fara mancare sofisticata.Fara vocabular comolex fara responsabilitati pentru o noapte.Doar muzica dance si rock ,alcol,sucuri dansezi ca o nebuna cat te tin picioarele cati ca o crizata scapata de la spitalul 9.Si cine stie poate intalnesti un tip dragutz haide Niky.
Nu stiu ce sa zic toata astea suna grozav de bine.Pare un vis pe cale sa devina realitate .
-Bine so facem ce putem pierde.
😍😍Mai sus e Jully😍😍
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...