Jully pov.Nu pot sa cred Alex inca o mai iubeste pe Niky aaaaa
-Shhh mai incet nu vreau sa te auda.
Zice el panicat.Nu pot sa cred o mai iubeste nu ca ar fi incetat vteodata.
-Esti nebun trebuie sai spui ea iese la intalnire cu un tip bizar si misterios pe nume Kyle chiar ai incredere in el?
-Stai Kyle?Kyle si mai cum?
Intreaba el panicat.
-Nu stiu nu mai spus mai mult decat faptul ca il cheama Kyle e inalt blond cu ochi...
Dar nu mai apuc sa terminnca telefonul se inchide.Il verific sa vad daca are baterie se pare ca are probabil in roade gelozia.
Niky pov.
A venit momentul intalniri mele cu Kyle mam imbracat intr-o rochie turcoaz pana la coapse fara bretele si maneci iar in picioare cizme negre pana la genunchi stramte iar deasupra un palton negru.Este Decbrie ce naiba.Ies afara din casa si la poarta dau mas in nas cu Kyle.
-Hei.
Il salut eu pupandul usor pe obraz.
-hei.
Zice si imi zambeste iar eu ii intorc zambetul la radul meu.Sunet de motor se aude ma uit in dreapta si vad masina lu Alex grozav asta ce mai vrea acuma?Coboara din masina ma ia de mana ma da in spatele lui se vede ca e nervos
-Laso in pace.
Ii zice el lu Kyle.
-Alex ce dracu faci ...
Il intreb eu nervoasa
-Te impiedic sati semnezi testamentul.
-Frate teai uitat la prea multe filme...
Zice Kyle si rade pe sub mustati.
-Auzi daca tot iesi la intalnire cu fosta mea cear fi sa incepeti cu dreptul spunei cine esti cu adevarat Mason...
Zice Alex cu un zambet triumfator le fata.
-Cum ?Alex incurci persoanele el e Kyle.
Ii zic eu trecand in fata lui Alex acum aflanuma intre cei doi.
-Niky esti o fata despteapta pui mereu intrebari si cauti raspunsuri si in gura de sarpe iar acum cand ai raspunsul sub nas nul vezi deschideti ochi ...
Imi zice Alex uitamduse adanc in ochi mei.
-Despre ce vorbesti?
-Hai spunei..Kyle
Zice Alex acentunad numele de ,,Kyle"
-Da bine mati prins dar nu veti ajunge prea departe.
Cu astea fiind zise se arunca cu ceva in noi apoi negruu.....
"""*""
Ma trezeac legata de maini si picioare cu Alex carr geme langa mine numi amintesc sa fi petrecut noaptea impreuna.-Ahh ma doare capul.
Se vaicara el.
-Daca nu ai fi intervenit intre mine si Kyle.., nu tear fi mai durut.
-Daca nu erai deacord sa mergi la intalnire cu Kyle nu as fi venit.
-Daca nu miai fi spus sa trec peste nu las fi cunosc pe el...
Alex tace cred ca e constient de faptul ca este numai vina lui ca ne aflam in aceasta situatie.
-Si totusi de ce ai iesit cu el?Sau ma rog vroiai?
Ma intreaba Mister Cupidon.
-Miai zis sa trec peste ... asta si fac.Plus ca team vazut cu blonda aia de doua ori si miam dat seama ca nu ma mai vrei.
-Fraiero.
Zice si rade infundat.
-De ce?
-Pentru ca te iubesc zuzo.nu am incetat o clipa so fac .
Un zambet mia aparut involuntar pe fata.
-Jur Niky daca scapam de aici te tavalesc prin pat pana il rup .
-Abia astept
Ii zic eu cu zambetul pe buze.Usa mare din fier se deschide si intra nemernicul pe ea.
PESTE 2 SAPTAMANI.
Niky pov.
Am scapat in cele din urma de Kyle cu rani adanci care inca nu sau vindecat dar cel putin suntem teferi.
Eu si Alex neam impacat suntem bine si am reluat viata ca inainte .Cobor jos in lenjetie intima ma duc la bucatarie si imi fac o cafea.Neam mutat intr-un apartament mai mare ca cel al lui Alex.Sunt doar eu ,el si patu care scartaie odata la 2 saptamani .
O mana imi mangaie fesle le strange usor ma saruta pe gat il suge usor apoi ma intoarce cu fata la el si ma saruta criminal.
-Neata dragostea mea.
Imi zice el inca mangainu-mi fesele.
-Neatza.
Ii zic eu intorcandumi atentia spre cafea.
-Iati niste boxeri pe tine.
Ii zic eu intinzandui o pereche de boxeti de pe uscator.
-Dc ...ma simt liber plus ca sti cum e junior doar lai cunoscut.
Zice el si rade.Iar eu il acompaniez
-Da cred ca stiu cel mai bine....
Zic eu inrosiduma la fata.
-Ok bine acum iati boxeri pe tine .....
Zic eu si ii arunc in nas.Acesta ii ia pe el si ma mai saruta odata apoi merge la noi in camera.Se aud cateva batai in usa fug repese si o deschid dar nu e nimeni.Ma uit in jos si vad un plic il iau incui usa inapoi si ma asez pe canapea.Deschid plicul iar in interiorul lui se afla o foaie.O scot si pe ea e scris..,,Jocul abia a inceput"
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...