Kira pov.
Am ajuns acasa destul de tarziu dar norocul meu a fost ca mama si tata erau la munca.Haluluia ca muncesc 24 din 24 .Stau in pat cu castile in urechi si cu cu telefonul in mana(Imphone7)ascultand muzica(Simon Curts SuperHero).De la un timp incoace ma tot gandsc la ce pisici tocmai sa intamplat.Adica serios acum cateva ore am petrecut cea mai tare experienta din lume si iei se asteapta sa uit ce tocmai sa intamplat.
Merg imi fac un dus si ma imbrac
Ies din casa imi iau cheile de la motor si pornesc spre liceu.Se pare ca Jully sia uitat prietena acasa.In cateva minute am ajuns la liceu.Merg la dulapul meu sami las cartile.si realizez ca miam uitat ghiozdanul acasa.Ahh la dracu.Imi deschid dulapul imi iau un caiet de mate si un pix.Il inchid si dau nas in nas cu Ben.
-Ce sa intamplat cu ,,uiti de noi si de ce sa intamplat"?
Intreb eu cu voce masculina.
-A pai inca ese valabila doar ca ma asigur ca nu spui nimic sti tu supraveghere de aparoape.
-Da pai lasate de meserieAsa ca acum Bye.
Zic eu ma.intorc cu spatele la el si plec.Off nu pot sa cred ca Alex la pus pe Ben sa ma spioneze.Ma indrept spre sala de chimie.Intru inautru imi iau halatul alb pana la genunchi manusile ,ochelari si ma inderept spre locul meu de langa Carly si Jully.
-Bun copi azi as dori sa folosim cristalizatorul .Asa ca luati o eprubeta umpletio trei degete cu apa si cateva bucati de piatra vanata apoi punetio pe foc apoi adaugati....
Iar de acolo mi sa taiat firul.Nu am mai ascultat si dat atentie la absolit nimic chimia e plictisitoare.Ma uit pe geam sil vad le Alex uitandese la mine.Ce dracu...baiatul acesta zau ca are o problema.
Ziua de azi a trecut foarte repede.Tocmai ce miam terminat temele.
-Niky scumpo.
Vocea blanda a amamei ma trezeste din monologul meu.Cobor jos si ma asez pe canapea langa mama ,luand cana cu ceai de menta de pe masuta de cafea .
-Ok deci de ce mai chemat sa intamplat ceva?
-Scumpo sti ca in viata orcarei fete vine momemtul in care isi gaseste un iubit.Si din momemtul in care isi gaseste un iubit apar si alte .....alte...alte..
-Alte ce mamă?
-Afectiuni Niky si alte afectiuni.Hirmoni se declanseaza iar apoi..
-Ok wow mamă..mamă daca acesta este felul tau de ami spune sa am grija de cine ma indrahostesc si cu cine fac dragoste si sa nu raman insarcinata mai repede de 20 de ani atunci tin sa te anunt ca sunt virgina ok?
-Ma bucur ca am discutat .
Ma ridic de pe canapea si ma duc in camera mea.Incui usa si cand ma intorc dau de Alex.
-Daca ai venit aici sa ma.iei iar pe sus si sa ma tarasti la paradisul tau anuntama ca samii chem bodygarzi ok?
-Stai cill Rapunzell nu am venit sati dau un mar otravit sau sati fur vocea am venit ca sati dau pantoful de clestar inapoi.
-Ai incurcat povestile.
-Ce vrei sa zici?
Intreaba el in timp ce se aseaza pe pat
-Alba-Ca-Zapada,Mica Sirena si Cenusateasa asta ai spus tu acolo ai incurcat povestile cap de tabla.Auzi eu cred ca in generala ai traso chiulul nuiasa?
-Pote ca da poate ca nu .
-Sa trecem la subiect...scopul si durata vizitei.
-Secret .
Se ridica de pe pat se apropie de mine isi ia o postura seriosa si se uita atent in ochi mei.Este asa inalt eu ii ajung pana la umar chiar mai jos.El este mare dur si bine facut.
-Esti asa micuta pe langa mine.O faptura mica si inocenta de care as vrea sa am grija toata viata.
-Cum?
-Uitama.
-Poftim?
-Uitama pe mine pe Bem si tot ce sa intamplat in ziua aceea.
-NU
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...