stop#

111 1 0
                                    

Niky pov.

Alex ma carat in barte pana la masina de unde ma bagat in ea apoi a pornit.Nu stiu vamd a avut timp sa se imbrace.Am ajuns in 5 minute la spital si toate acestea sa aflu ca nu mai pot face copi.

-Niky imi pare rau e vina mea...

-Cum?Nu nu nu nu e vina ta baby asa a fost sa fie va fi bine iti promit

-Okk si tine minte fara ,,lugu-lugu"2 luni ca sa se videce vaginul tau extrem de stramt si sensibil.

Imi spune el dupa care il bufneste rasul.O lacrima isi face aparitia pe fata mea.Nu ma va striga nimeni mama,voi trai doar pentru mine si petru Alex,el poate va vrea un copil iar eu nu ii pot ofeti unul lacrmile siau spus cuvantul

-Hei cei ai de ce plagi dragostea mea?

-Copi Alex.Tu esti mai mare poate cine stie la un moment dat vei vrea copii iar eu nu pot face si ma vei parasi...

-Hei,hei nu gandi asa totul va fi bine iti promit vom trece cumva si peste adta ok?

-Bine iti multumesc ...

-Pentru?

-Pentru tot.

-Da si eu...

*"""""

Am ajuns acasa am aduso pe Jully.Se pare ca ea cu Ben sunt impreuna,Alex si el sau mutat cu noi in vila.Eu dorm cu Alex iar Jully cu Ben.Totul sa asezat locul lui dar cateodat simt cai soarele dinaintea furtuni,pacea dinaintea razboiului...

-Neatza dragoste...

Imi zice Alex ma magaie pe fund si ma saruta cast pe buze.A devenit chestia noastra ma trezesc dimineata ii fac cafeaua el se trezeste ma magaie pe fund imi zice dragoste sau iubirae ca mai apoi sa ma sarute.Acelas lucru face si Ben cu Jully doar ca Ben o mangaie peste tot.

-Da doar neatza nu e....

-De ce iubire?

-Jully cu Ben lucreau la ,,un copil' azinoapte si au tinuto cu ,,copilul" pana la 5 dimineata.Auzi dar tu cum de nu ai auzit?

-Ehh eu pot dormi si la un conecrt Rock ...

-Ehh daca zici tu..

-Da zic iubirea mea...

Ii pun cafeaua in fata si eu ma duc sus sa ma imbtac pentru ca sunt in boxeri si bustiera.Da este chestia mea si a lui Jully.Acum ca am reparat centrala este foarte cald in casa si cum ne trezim venim jos indiferent cum suntem imbracate.Adica in lenjetie intima chiar daca asta inseamna ca Alex o vede pe Jully si Ben pe mine.

Fac un dus si ma imbrac.

Cobor jos in bucatarie si o vad pe Jully bine dispusa

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cobor jos in bucatarie si o vad pe Jully bine dispusa.

-Tuu...

Zic eu si arat cu degetul spre ea.

-Ãăăuuu ...incepe..

Zice Alex eu nul bag in seama si ma uit la Julky cu o fata ceva genn...,,Vorbesti serios aseara teai futut pana dimineata iar acum esti cu zambetul pe buze?".

-Toata dar toata noaptea si dimineata ati avut treaba ati mutat mobila in continuare ...

-Upsss...

Zice ea facanduse mica pe scaun..

-Da..

Zice Alex se pare ca ia sunat telefonul.

-Da vin acum il iau si pe Ben si venim ok bye..

Zice el dupa care inchide.

-Cine era iubi?

Il intteb eu foarte dar foarte curioasa...

-La sediu cu marfa ...Ben iati pistolu avem treaba..

-Ia stai un pic..

Ii zic eu lu Alex punandui tigaia la pipet sem de bariera sa se opreasca.

-Ce pistoale ce sesdiu si ce mama dracu trasport?

-Pai sti ca eu in trecut am avut probleme cu politoa am fost bagat la mititica si acum se pare ca cineva si habar nu am cine a cautat defapt cotrobait si a gasit ultimul meu trasport si acela fiind acum5 luni.

-Adica cand neam sarutat prima data?

-Da...

-Si de ce trebuie sa mergi..?

Il intreb eu ridicand o spranceana.

-Iubito asculta as vrea sati spun dar nu am timp iti spun ca cand ma intorc iti promit ok?

-Bine sa ai grija da?

-Iti promit te iubesc.

Dupa care pleaca.

-Si ce vom face azi?

Ma intreaba Jully cu o ridicare din sprancene?

-Ne violam una le cealalta..

-La Mall sa fie..

Zice ea.

-Acasa cu 5 pungi de cipsuri si noi doua uitandune la filme erotice sa fie
...glumeam sa ne uitam la o comedie la unu de dragoste de actiune cu 4 boluri de fliricele  ,5 pungi de cipsuri si 2 pizza mari.

-Sa facut.

Am comandat pizza tipu a sosit in 10 minute leam luat neam asezat pe camapea fiecare cu un bol de floricele,o punga de cipsuri si cutia de pizza in brate.

Ne uitam la un film de actiune ...era plicrisitor.Teledonul din bucatarie suna fug al el ai raspund.

-Da?

-Buna dragostea mea ce faci?

-Iubi tu esti?A ce ma bucur se te aud ia zi cum merge?
-Bine,bine merge bine ajung acasa cam in 30 de minute.

-Ok bye.

Mam intors in sfragerie.

-Curat acum baieti acasa 30 mimute.

Amandoua ne apucam sa facem curat luam bolirile goale le punem in vchiuveta pungile de cipsuri si cutiile de pizza le arunc la gunoi Jully spala vasele eu dau cu matura sa adun resturile de pe jos.

iubire cumparata  Vol 1 Si 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum