Drake pov.
Max ramane uimit la ce zic ce sunt barbat am aprope 30 de ani trebuia sa-mi vina si mie momentul nuiasa?Eu:Ce de ce ai rams asa?
Max:De prostia ta.Bai am spuso si o mai spun fata ca Alisson nu mai gasesti ea te iubeste pe tine nu bani tai...si ma rog de ce mama dracu ye casatoresti?
Eu:Pentru ca am aproape 30 de ani si vreai si eu sa fiu la casa mea ,sa am o stie un copil poate doi sa fiu bunic sa...
Max:Am inteles chesti de vitor..dar cu Lily ce faci?E pe patul de spital e slabita nu te gadesti un pic la ea?La cum o so ranesti ?
Eu:Tocmai deasta plec sa nu o mai ramesc sa ii fie bine sami fie mie binw.
Max:Esti un egoist.
Nu mai stau sa ascult ce are el de zis plec pur si aimplu plec.Destinatia?Necuniscuta.Cu DUMNEZEU inainte fara regrete fara sa ma uit peste umar doar eu cu masina si un bax de bere langa mine.
Lily pov.
Eu:Cum?Cum adica a poecat?Asa pur ai simplu ...nu pot sa cred ce egoist se casatoreste cu cins?
Max:Nu stiu nu am mai apucat sal intreb a plecat.A zis ca pleaca ca sati faca tie bine.
Eu:Ca sami faca mie un bine mie sau lui ca nu trebuie sa mai aibe grija de o pustoaiaca de 17 ani.
Zic eu deja plangand.Ce ciudat nuiasa?Cand crezi ca toate lucrurile sau asezat la locul lor ,ca viata e dulce si roz si ca nimic nu iti poate strica bucuria,....cerul iti cade in cap.Ce faci cand soarta nu iti mai da sorti de izbanda,sau cand viata e impotriva ta si propria constinta te paraseste?Vorba aceea,,In viata sa nu ai incredere in nimeni in intuneric pana si umbra ta te paraseste".Ei bine asta am facut eu ...am crezut ca viata mea e oerfecta dar na fost sa fie.De cand ma stiu am visay sa fiu o fata ca orcare alta.
Visul meu era sa termin liceul sa merg la facultatea de medicina sa ma casatoresc sa am bani prpriul meu spital si apoi cand totul e la locul lui sa am si un copil poate doi .Dar se pare sa univesrul este ipotriva mea.Ei bine asta e.Oare asta a fost?Oare aici se termina totul?
PESTE 2 ANI.
Eu:Pa Gray.
Gray:Pa pitic.
Zice el si ma saruta pasional punandusi o mana pe fundul meu si strangandul tare.A nu stiti cine e Gray pai ei bine Gray este iubitul meu.Acum am 19 ani iar Gray are 21 .Sincer rekatia noastra se bazeaza mai mult le sex deoarece imediat ce vin de la facultate facem sex.Bine nu la propriu si doar oral el mie deoarece nul las sa ma atiga chiar asa adica a facuto de 2 ori.Si in tot acest timp ma tot gandesc la Drake .Ce sa ales de el?Eu sunt la facultatea de medicina din California ,am 19 ani 1.70 , 55 kg ,par albastru.Da ma-m vopsit sincer sunt o alta persoana.
Ajung acasa trantesc cheile oe masa si comand o pizza.Pana vine decid sa fac un dus .Dupa 20 de minute soneria suna imi iau un prosoo care il infasor deasupra sanilor si abia daca imi acopera fundul defaot mil acopera doar pe junatate.Deschid usa si raman masca.Viata chiar isi bate joc de mine.De ce?De ce acum?
Eu:Buna Drake
CITEȘTI
iubire cumparata Vol 1 Si 2
RomanceLily o fata de 16 ani ajunge sa fie vanduta de tatal ei din cauza datoriilor fata de celui mai mare miliardar din Las Vegas care este tot odata si cel mai mare mafiot din lume.Ce se intampla cand cei doi se privesc pentru prima data in ochi? ATENTI...